Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-03, 13:37
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Nej, Mozzi är ljus och har gift in sig i det engelska kungahuset. Han har en oäkting med en Dara Huang.

Andrews båda svärsöner verkar spruta runt:
https://www.dailymail.co.uk/news/art...her-child.html
Får ge honom att kinesiskan var snygg men ändå surt med plastfarsor o Dyl i kungahuset.
Citera
2023-01-03, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Får ge honom att kinesiskan var snygg men ändå surt med plastfarsor o Dyl i kungahuset.
Ja, ett kungahus ska vara konservativt och inte som ett horhus.
Citera
2023-01-04, 11:11
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Ja, ett kungahus ska vara konservativt och inte som ett horhus.
På sikt korthus
Citera
2023-01-04, 11:43
Medlem
Bikefits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
'They said it will reveal that Harry's 'bitterness and feelings of unfairness' due to his older brother's birthright to become King means he has always 'played second fiddle to older William'.
Är karlen helt tappad? Han är reserv.
Hur kan han inbilla sig att något annat skulle fungera?
Skulle dom bägge två bli kungar? Kanske varannan vecka?
Citera
2023-01-04, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
På sikt korthus
Ja, de flesta kungahus kommer antagligen att falla. Undrar vad som händer då? Blir det ett museum av svenska kungahuset?
Citera
2023-01-05, 05:55
Medlem
William slog Harry i köket.

He did the right thing. If you can't stand the heat get out of det kungliga låtsasköket! Ingen tror att ni lagar mat. Your goose is s cooked!
Citera
2023-01-05, 06:57
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
William slog Harry i köket.

He did the right thing. If you can't stand the heat get out of det kungliga låtsasköket! Ingen tror att ni lagar mat. Your goose is s cooked!

Otroligt att bröderna till och med slogs rent fysiskt, för den där kvinnans skull! Hon verkar vara en sådan typ, som går genom hela livet och bara sprider ödeläggelse omkring sig.
Citera
2023-01-05, 08:33
Medlem
Min åsikt om dom två.

Han är en toffel och gjorde ett ödesdigert misstag att gifta sig med en manipulativ golddigger.
Citera
2023-01-05, 09:34
Medlem
Nu känner jag att jag är inne på helt fel intresse område för min del, men det skrivs ju spaltmeter i varenda jäkla blaska dagligen om den Brittiska kungafamiljen.

Iaf, så här ser jag på saken:

Harry har fuckat upp och gift sig med en brud med psykiska problem(histrionic personality eller vad det heter comes to mind).

Hans familj har försökt hjälpa honom men han har valt att sätta sig på tvären och ljuger ihop historier(tillsammans med Meghan) om sin familj.
Hade jag gift mig med en sån brud och ställt till sånt rabalder för familjen så hade farsan kedjat fast mig bakom mercan och kört några varv runt kvarteret.
Citera
2023-01-05, 10:12
Medlem
Snapcounts avatar
Harry verkar nog ha mycket på hjärtat i sin bok :

Prince Harry claims William and Kate Middleton told him to wear Nazi costume

In one segment of the book, obtained by Page Six, Harry writes about choosing the outfit, revealing that it was a toss-up between two costumes: a pilot uniform or a Nazi uniform.

“I phoned Willy and Kate, asked what they thought. Nazi uniform, they said,” Harry writes, adding that when he went home and tried it on for them. “They both howled. Worse than Willy’s leotard outfit! Way more ridiculous! Which, again, was the point.”

https://pagesix.com/2023/01/04/princ...-nazi-costume/
Citera
2023-01-05, 10:44
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Harry verkar nog ha mycket på hjärtat i sin bok :

Prince Harry claims William and Kate Middleton told him to wear Nazi costume

In one segment of the book, obtained by Page Six, Harry writes about choosing the outfit, revealing that it was a toss-up between two costumes: a pilot uniform or a Nazi uniform.

“I phoned Willy and Kate, asked what they thought. Nazi uniform, they said,” Harry writes, adding that when he went home and tried it on for them. “They both howled. Worse than Willy’s leotard outfit! Way more ridiculous! Which, again, was the point.”

https://pagesix.com/2023/01/04/princ...-nazi-costume/

Prince Harry sensationally puts some of the blame for his Nazi uniform scandal on his brother, Prince William, and his sister-in-law, Kate Middleton, in his new memoir, sources tell Page Six.

Smidigt att skylla ifrån sig i en spökskriven bok.
Citera
2023-01-05, 10:48
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Prince Harry sensationally puts some of the blame for his Nazi uniform scandal on his brother, Prince William, and his sister-in-law, Kate Middleton, in his new memoir, sources tell Page Six.

Smidigt att skylla ifrån sig i en spökskriven bok.

Läcks flitigt ifrån boken nu, få se om Harry är villig att förklara sig hur han fick reda på detta :

'Wonderful! Now you've given me an heir and a spare': Charles told Diana 'my work is done' on the day of Prince Harry's birth, claims the Duke in leaked extract of bombshell memoir 'Spare'

https://www.dailymail.co.uk/news/art...aims-book.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in