Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-17, 05:17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Du förstår inte att det blir en "butterfly effect"?

Det spelar ingen roll. Det är ändå inte Paludan som kostar samhället en massa pengar bara för att vissa grupper av invandrare inte accepterar svensk sk yttrandefrihet.

Om jag går ut och begår en massa skadegörelse bara för att du provocerar mig på Flashback, är det då du som kostar samhället en massa pengar?
Citera
2023-01-17, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det spelar ingen roll. Det är ändå inte Paludan som kostar samhället en massa pengar bara för att vissa grupper av invandrare inte accepterar svensk sk yttrandefrihet.

Om jag går ut och begår en massa skadegörelse bara för att du provocerar mig på Flashback, är det då du som kostar samhället en massa pengar?
Ja, hade inte jag startat provokationen så hade du inte gått ut och begått skadegörelsen.

Konsekvensen av provokationen blir en kedjereaktion.
Citera
2023-01-17, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Verkligheten visar det jag säger och din misstro styrker det jag säger då du baserar dina åsikter på vad MSM säger.

Verkligheten visar mig att ingen jag känner är för ett svenskt NATOmedlemskap! Eller tycker koranbränningar är en god idé, för att "försvara yttrandefriheten"!

Nu, min bekantskapskrets är avsevärt mindre än 100 personer, det är sant, så det är kanske inte rätt att projicera åsikterna på svenska folket i dess helhet! Men om någon av oss båda tror på "MSM" så är det väl knappt jag..!
Citera
2023-01-17, 05:23
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ja, hade inte jag startat provokationen så hade du inte gått ut och begått skadegörelsen.

Det var det dummaste jag har läst på länge och jag är helt övertygad om att du inte anser att det är du som kostar samhället en massa pengar bara för att du kallade mig bög på Flashback och jag gick ut och krossade rutor.

Erkänn bara att du skrev i affekt innan och att det inte alls är Paludan som kostar pengar utan de som förstör och beter sig som idioter.
Citera
2023-01-17, 05:23
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Nej jag hade valt muslimer att kriga med mig mot Ryssland och Kina.
Hade försökt vara på den goda sidan med muslimer.
Vad får dig att tro, att muslimer skulle vilja kriga mot Ryssland och Kina?
Muslimer i Sverige står på Rysslands sida, Ryssland har en stor muslimsk befolkning precis som Sverige.

Hoppas muslimerna kastar sten på snutgrisarna om det blir av med denna koranbränningen.
Citera
2023-01-17, 05:25
Medlem
ImTheMans avatar
Skulle vart bättre att elda en Erdogan docka i det här fallet.
Citera
2023-01-17, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Skulle vart bättre att elda en Erdogan docka i det här fallet.

Absolut! Men den lille dansken vill ju bara blanda bort korten! Varigenom han gör saken etter värre, om han får som han vill!
Citera
2023-01-17, 05:28
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du verkar vara lika våldsam som muslimerna, är du en musse eller varför tänker du som dem?
Varför är jag våldsam för jag tycker Paludan är en idiot?
Citera
2023-01-17, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det var det dummaste jag har läst på länge och jag är helt övertygad om att du inte anser att det är du som kostar samhället en massa pengar bara för att du kallade mig bög på Flashback och jag gick ut och krossade rutor.

Erkänn bara att du skrev i affekt innan och att det inte alls är Paludan som kostar pengar utan de som förstör och beter sig som idioter.
Du är verkligen låg intelligent så jag får förklara lite enkelt för dig.

Paludan bränner koran < Resurser läggs till för att skydda Paludan < Upplopp och skadegörelse uppstår < Mer resurser läggs till för att stävja upplopp < Kostnader för rättegångar uppstår = Förlorarna blir skattebetalarna.

Inget av det i leden hade alltså uppståt om inte Paludan brände koranen.
Citera
2023-01-17, 05:36
Medlem
Citat:

Nej, där har du fel. En tänkande människa nedlåter sig inte till våldshandlingar.
En provokation är en enskild händelse, och ett sunt samhälle hanterar den enligt de lagar som stiftats.
Du är nog en illvillig person, som hör hemma i fängsligt förvar, när du nu uppenbarligen inte kan hålla dig till de regler vi alla kommit överrens om.
Citera
2023-01-17, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr

Vi vill inte ha fler kravaller, krossade fönster och brända bilar, tack!

Vad då vi vill inte ha? Så länge smutsen belägrar Sverige är det en nödvändighet och BRA att det här händer då det tydligt visar på hur lamslaget landet och vår befolkning blivit. Och i likhet med andra; kan det förhindra ett nato-inträde så är det också bra. Mynnar det ut i inskränkning av yttrandefrihet är det inte bra, men då kommer hela systemet att krackelera.
Citera
2023-01-17, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Nej, där har du fel. En tänkande människa nedlåter sig inte till våldshandlingar.
En provokation är en enskild händelse, och ett sunt samhälle hanterar den enligt de lagar som stiftats.
Du är nog en illvillig person, som hör hemma i fängsligt förvar, när du nu uppenbarligen inte kan hålla dig till de regler vi alla kommit överrens om.
Det finns alltid någon som inte anpassat sig till samhället, någon som inte kan kontrollera sina känslor som kommer svara med våldshandlingar vid provokation.
Detta är inte 1984 av Orwell där fritt tänkande är förbjudet och känslor nedstängda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in