Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-18, 10:48
Medlem
SmurfStorms avatar
Tror inte det nämnts men det finns ju även en video nu där R får tag på kvinnan som kallat henne till samtal. Där framgår det att det avser många orosanmälningar om drogmissbruk men att besöket är frivilligt baserat på om R vill ha hjälp eller inte. R vill att dom skickar kopia på orosanmälningarna innan hon tar ställning.

Stormörten dirigerar samtalet från sidlinjen.
Citera
2023-01-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snake65
Får lite hans schike vibbar av den lilla tysken

Jaså? Du bedömer att han smiskar upp Rebeckas lilla kvinnostjärt?
Citera
2023-01-18, 11:45
Medlem
HaveFuns avatar
Ny video upp. Rebecca får kontakt med soc och de konstaterar att det handlar om flertalet orosanmälningar om missbruk, och det endast är ett erbjudande om att hon kan komma in och prata om det. Rebecca kräver istället ut orosanmälningarna i skrift, 'för att ta ställning '. Tysken står i bakgrunden och styr samtalet på slutet.

Rebecca låter ovanligt assertiv, troligen har de tränat innan.
Senast redigerad av HaveFun 2023-01-18 kl. 11:47.
Citera
2023-01-18, 12:06
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Ny video:
https://www.youtube.com/watch?v=SABcx1axpOE&t=300s

Man har alltså gjort upp till del 6 med moment 1 i del 5 och nu är det alltså experiment 1 i del 6.
Häng med, nu drar vi igång generatorn!
Nu passerar det snart rolig underhållning och drar åt lyteskomik om det inte är ett konstprojekt eller att de helt enkelt verkligen driver med oss.
Citera
2023-01-18, 12:07
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Ny video upp. Rebecca får kontakt med soc och de konstaterar att det handlar om flertalet orosanmälningar om missbruk, och det endast är ett erbjudande om att hon kan komma in och prata om det. Rebecca kräver istället ut orosanmälningarna i skrift, 'för att ta ställning '. Tysken står i bakgrunden och styr samtalet på slutet.

Rebecca låter ovanligt assertiv, troligen har de tränat innan.

Frågan är bara vem som skulle leda den träningen. Ingen av dom är ju någon mästare i kommunikation.
Citera
2023-01-18, 12:16
Medlem
Korv-Bajss avatar
Ny video.

https://www.youtube.com/watch?v=WZJXT9oqW5k

OK

Så ska vi alla säga upp våra elavtal på en gång,
så gör vi alla vår egen ström av vatten istället. 🤦

Perfekt med planerbar energi!
Senast redigerad av Korv-Bajs 2023-01-18 kl. 12:23.
Citera
2023-01-18, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Kan tycka att det är ganska sjukt att som du kommentera hur någon ser ut istället för att kommentera deras agerande. Men det är ju jag.

Kan tycka att det är ganska sjukt att som du kommentera någonting jag svarade en annan användare. För mig handlade det inte om hur någon ser ut utan möjligheterna för personen att ta hand om sig och jag tyckte det såg ut som nytvättat hår och inte otvättat, smutsigt, fett.
Citera
2023-01-18, 13:16
Medlem
skogs08s avatar
Tycker det går från klarhet till klarhet nu för varje video de släpper. Mkt sevärt och informativt material de släppt senaste tiden. Helt klart nya favoritkanalen på youtube.
Citera
2023-01-18, 13:20
Medlem
Jag väntar fortfarande på information om det fanns olagliga halter av THC i den hampa som polisen beslagtog i huset. Med tanke på att det snart gått en månad så borde svaret vara klart för länge sedan. Eftersom ingen (vad jag vet) delgivits misstanke om brott så kanske det trots allt rörde sig om industrihampa. Men återigen - Lisas positiva provsvar där höga halter av THC påträffades talar väldigt mycket emot att hampan är laglig. Lisa ska då alltså ha gått ut på stan och köpt potent knark samtidigt som de odlar industrihampa hemma...
Citera
2023-01-18, 13:33
Medlem
SmurfStorms avatar
På P.P.s kanal visar han upp ett brev dom fått. Lyckades vända det så det gick att läsa merparten:

"Om ni läser detta bekräfta med kod F.825.CM i nästkommande video. Erat liv är dokumenterat på kommunen. Tom Lutmark är en SÄPO-agent. Mer info och bevis kommer i framtiden. Hädanefter kommer jag refereras till som"Jakalen" för att bekräfta min identitet. Memorera mitt namn. Bränn detta brev."

Vet inte vilket scenario som är töntigast, att en riktig informatör skulle skriva så, att någon är så sinnesförvirrad och skickar brevet eller att ett troll lägger ner sådan energi på att trolla med dom...
Citera
2023-01-18, 14:12
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrmorromorrfarr
Kan tycka att det är ganska sjukt att som du kommentera någonting jag svarade en annan användare. För mig handlade det inte om hur någon ser ut utan möjligheterna för personen att ta hand om sig och jag tyckte det såg ut som nytvättat hår och inte otvättat, smutsigt, fett.
Missade att du hade en privat diskussion med en annan användare. Var helt inne på att vi var i ett diskussionsforum. Ber om ursäkt.

Vet du om myndigheterna har någon kontrollfunktion där de ser hur ofta medborgarna tvättar håret?

Jag själv kan gå i ett par veckor utan dusch och hårtvätt vintertid under fjällsemester. Nu kanske de inte kommer upp till fjällen för att kontrollera, men skulle det kunna vara orsak till att jag förlorarar vårdnaden om mina barn? Att de kollar efteråt och mitt leverne då skulle vara till nackdel?

Emil: Sätt igång maskinen. Hur snabbt tror du själv att den kommer skära?
Citera
2023-01-18, 14:32
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
På P.P.s kanal visar han upp ett brev dom fått. Lyckades vända det så det gick att läsa merparten:

"Om ni läser detta bekräfta med kod F.825.CM i nästkommande video. Erat liv är dokumenterat på kommunen. Tom Lutmark är en SÄPO-agent. Mer info och bevis kommer i framtiden. Hädanefter kommer jag refereras till som"Jakalen" för att bekräfta min identitet. Memorera mitt namn. Bränn detta brev."

Vet inte vilket scenario som är töntigast, att en riktig informatör skulle skriva så, att någon är så sinnesförvirrad och skickar brevet eller att ett troll lägger ner sådan energi på att trolla med dom...

Dumt att göra så när de redan är så sköra.

Man ska få skämta och trolla, men måste välja rätt tillfälle och rätt objekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in