Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
2017 skrevs artikeln............................inte hört något om detta innan så förmodligen fajkeeeeee
Sen kan du tänka dig att om de skulle ha aliens och ufon osv skulle någon definitivt avslöja detta. Det är för stor grej för att hålla inne. Inte när dom jobbar där men absolut vid sin dödsbädd osv och det har inte hänt så det stämmer inte. Det hade varit för stort för att någon av alla hundratals som hade jobbat med detta att inte läcka något.
Vet inte om det argumentet håller. Det är ju flera som ”avslöjat” men de blir bara klassade som galningar. Då det med att folk inte skulle kunna ”hålla tyst” betyder inte att det inte har hänt, för det är många som ”inte hållit tyst”.
Titta på dokumentären Moment of contact tex.
Men det största problemet är naturligtvis att det saknas riktiga fysiska bevis. Iaf till allmän åskådning. Alla blurrade filmer och bilder räknas naturligtvis inte.
Jag kommer inte tro på något av sånt här så länge de inte visar riktiga bevis i form av högupplösta filmer på UFO:s och varelser där experter och folk från officiella myndigheter bekräftar att det är på riktigt.
Men knappt det skulle jag tro på. Det kan alltid vara en komplott. Materialet och kropparna måste granskas av flera oberoende parter i detalj innan jag skulle tro helt på det.