Rimjobs ja.. Kuligt kuligt, inte för att jag gjort det själv men..
Ni med erfarenhet, I dont get it. Anyone wanna s'plain? Golden showers aka wet sex fattar jag. man vill experimentera lite och det är spännande att mixa in pee men rimjobs tare fan till nästa nivå alltså. Man ÄTER med tungan ffs!
Vi vet att du vill, fram med det bara, inget att skämmas för
Men för fan! Nu sabbar du ju även att kyssas för mig!
Ja tänk bara nästa gång du ska kyssa någon, tankarna kommer att flyga igenom ditt huvud. Du ser hans huvud närma sig med öppen mun och tungan börjar sticka fram och du bara tänker, NEEEEEEJ Hur ska du lösa det här nu, kommer behövas hjälp av en minst en psykolog
Ja tänk bara nästa gång du ska kyssa någon, tankarna kommer att flyga igenom ditt huvud. Du ser hans huvud närma sig med öppen mun och tungan börjar sticka fram och du bara tänker, NEEEEEEJ Hur ska du lösa det här nu, kommer behövas hjälp av en minst en psykolog
Nänänä, hos psykologen har jag redan varit, det får bli en bakterieofobgrupp denna ggn då. "TRAUMA 101"
Rimjobs ja.. Kuligt kuligt, inte för att jag gjort det själv men..
Ni med erfarenhet, I dont get it. Anyone wanna s'plain? Golden showers aka wet sex fattar jag. man vill experimentera lite och det är spännande att mixa in pee men rimjobs tare fan till nästa nivå alltså. Man ÄTER med tungan ffs!
Det är ett väldigt känsligt område och det känns så bra att bli slickad där.
Om jag är 100% säker på att jag är ren, alltså typ direkt från duschen, då blir jag gärna slickad. Det känns så sexigt och förbjudet och det pirrar så härligt.
Det är ett väldigt känsligt område och det känns så bra att bli slickad där.
Om jag är 100% säker på att jag är ren, alltså typ direkt från duschen, då blir jag gärna slickad. Det känns så sexigt och förbjudet och det pirrar så härligt.
*Inåtvänt tjut*
Leave maj bötthål alåne! (Minus för analt då, cuz, who wouldnt?)
Ja, för fasen...slicka arsle är bland det trevligaste man kan göra på en tjej!
Och inte heller nekar jag mig själv hes vad gäller en liten roterande kvinnotunga i stjärten.
Slutsats:
Min kk älskar att ge mig det. Han är fullkomligt lyrisk. Själv förstår jag inte alls hug man kan vilja slicka i det området 🤮
Ett X var jävlig på att slicka mig i avgasröret. Hon gillade även att suga på och rida min håriga stortå.
Efter jag blivit dumpad och hon nödvändigtvis skulle dra över ett gäng av mina "polare" skänkte det mig ett visst nöje i tanken på att hon haft tungan i mitt rövhål när hon hånglade upp dem..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!