Citat:
Ursprungligen postat av
Nihenna
Herregud vilken ljlig bild...
"h nej, fler alternativ som gr att folk kan ta sig igenom spelet. Vad hemskt" >.<
Sprkbruket verlag visar att det inte r en srskilt seris sida som skrivit det dr heller. "Mentally deranged modern audience". Really?
Allt mste inte vara till alla. Hade det varit ett helt nytt spel hade jag kpt det. Men nu r det en remake. Remaken r gjord av andra n dom som gjorde originalet. Tanken frn brjan var vl att det var ett rent skrckspel fr dom som gillar snt.
Nu har nya utvecklare tagit ver spelet och frngr originalets design. Sklart egentligen en skitsak. Pverkar inte dom som vill ha sin skrckupplevelse. Men det r vl grejen ovan som jag kan vnda mig mot. Om spelet frn frsta brjan var skapat fr att vara till alla. ven dom som inte gillar genren fine. Men s var det inte utan en efterhandskonstruktion.
Citat:
Ursprungligen postat av
carminaburana
Lter tveksamt. Med tanke p hur livat det blir nr saker blir woke s har jag sett och hrt vldigt lite om detta annat n din tveksamma klla.
Men stmmer det r det ju skitsaker som inte pverkar spelet mycket. andra sidan skitsaker som man tycker dom inte behver rra frn brjan. Pverkar ingen om det sett ut som innan liksom. Blir bara en massa fnig och meningsls symbolism fr att skaparna ska knna sig stolta ver sig sjlva och ge varandra en klapp p axeln.