Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-25, 09:17
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Ur Expressen premium artikel:
Här är bilderna inifrån klädfabrikerna där textilarbetarna har löner på under fem kronor i timmen – de hade behövt det dubbla för att kunna försörja sig.*
– ”Jag hoppas att det här är människor som förhoppningsvis är glada att de får en lön och har ett arbete. Motsatsen är att de skulle ha det ännu värre, säger Pernilla Wahlgren”

Förstår alla som gullar och slickar Wahlgrenskans röv att hon kör med en fasad? ALLT handlar om pengar. Resten är show. Fy FAN vad jag önskar att allt rasar för henne och hon fick känna på fattigdom. Tyvärr kommer det inte hända så länge Gunilla, Helen, och Carina lägger sina sista sparpengar på allt skit hon säljer!

Jag mådde illa när jag läste den kommentaren.
Hon bryr sig inte överhuvudtaget.
Som du skriver, allt handlar om pengar och inget mer.
Hade varit så kul att se allt rasa för dom.
Så jävla äcklig människa.
Citera
2023-03-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Jag mådde illa när jag läste den kommentaren.
Hon bryr sig inte överhuvudtaget.
Som du skriver, allt handlar om pengar och inget mer.
Hade varit så kul att se allt rasa för dom.
Så jävla äcklig människa.

Hon är så verklighetsfrånvänd den kvinnan. Och hon försvarar det. Att så många går på hennes skådespel att vara en "CHARMIG" tant. Håller med dig om att det skulle vara kul om det skulle rasa.
Citera
2023-03-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Borde inte en sån stor skådespelare som C Schollin se igenom Chrilles uppvisning!?! 🤔

Jag tror säkert båda hennes föräldrar har märkt Chrilles dominanta kontrollbehov och hur han är överdrivet trevlig och inställsam.
Bara det att han tycker Schollin har mycket saker i sitt hem,som han säger samtidigt som han stryker henne på armen.

Fast de kanske inte säger nått åt Pernilla om deras åsikter,än iallafall.
De är väl glad att P har någon,att hon inte ska åldras ensam.
Citera
2023-03-25, 14:45
Medlem
Läste hennes kommentar...tycker att dom som syr kläderna ska va glada att dom har ett jobb...samtidigt som hon fyller sitt hus med nya möbler hela tiden.....kommer sluta se på whalgrens värld nu...fy fasiken .
Citera
2023-03-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Läste hennes kommentar...tycker att dom som syr kläderna ska va glada att dom har ett jobb...samtidigt som hon fyller sitt hus med nya möbler hela tiden.....kommer sluta se på whalgrens värld nu...fy fasiken .

Instämmer. En helt galen konsumtionshets och höjer inte ens på ögonbrynen över en Timlön på 5 kr. FEM KRONOR!!!

Världen är rutten. Det finns antagligen yngre flickor som sliter ont i fabriken. Men de ska vara GLADA, för det kunde ha varit värre.

Nu önskar jag att det också blir värre för fröken Wahlgren. Hur länge ska folk sponsra den galna (w)världen????
Citera
2023-03-25, 15:16
Medlem
exoticspices avatar
Pernillas föräldrar förstod tidigt vad Christian är för person och är kloka nog att inte lägga sig i och tala om allt dom tycker för Pernilla. Som en vuxen dotter tycker dom att hon får ta sina egna beslut och vet nog innerst inne att om tar det slut en dag så är det Pernilla som tar steget, då kommer Christina och Hans var helt öppna med sina åsikter om Christian och hans översittarfasoner.
Citera
2023-03-25, 16:29
Avstängd
Pernilla är så jobbig och äcklig så det förslår. Ännu äckligare är hennes benrangel till dotter och håriga babian till son.
Citera
2023-03-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Instämmer. En helt galen konsumtionshets och höjer inte ens på ögonbrynen över en Timlön på 5 kr. FEM KRONOR!!!

Världen är rutten. Det finns antagligen yngre flickor som sliter ont i fabriken. Men de ska vara GLADA, för det kunde ha varit värre.

Nu önskar jag att det också blir värre för fröken Wahlgren. Hur länge ska folk sponsra den galna (w)världen????
Hade önskat att alla bojkottade allt som har med den familjen att göra. Det är folket som gör dessa människor äckligt rika.
Citera
2023-03-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Största varningsflaggan var när han tidigt tatuerade in ett P på sin kropp och datumet när de först sa "jag älskar dig" till varandra. Han flyttar fram positionerna på ett obehagligt sätt. Försöker ta över Pernillas vänner och tom hennes föräldrar för att sedan kunna skämtsamt prata skit om Pernilla. Styrning och klagomål har redan börjat och det kommer att eskalera efterhand som Pernilla tror sig inte kunna klara sig utan honom. FruOl beskrev det som normaliseringen och det är vad som pågår. Pernilla ifrågasätter redan sig själv och går i terapi för att kunna vara glad åt blommorna som han kommer hem med...

Håller med, scenen efter deras båttur där C står och bildligt talat nedvärderar Pernilla framför Sofias man (som i sin tur såg lite smått besvärad ut måste jag säga). Jag hade blivit skitförbannad om min partner gjorde så mot mig, att försöka nedvärdera mig som person och försöka få mig se mindre intelligent ut, nä har haft svårt för C redan från början, han är otroligt skum.
Citera
2023-03-26, 08:47
Medlem
Hon kommer få smaka på sin egen medicin
Ytterligare en gång blir hon sviken av en man
Denna gång rejält
Vänta bara
Citera
2023-03-26, 10:28
Medlem
Ska verkligen en person som utnyttjar arbetare i utvecklingsländer kunna bli programledare i SVT? Är det ”public service”?
Citera
2023-03-26, 10:31
Medlem
Oj Oj Oj vad Mr CB har fått dåliga kommentarer på PW inlägg gällande senaste avsnittet. Inte första gången senast var väl avsnittet med båten. Men då raderade hon en del kommentarer.
Men hon kanske inte har hunnit raderat allt nu…..För nu är det en hel del eftersom hon har 3 inlägg om senaste avsnittet.

Som en del skrev att har tyckt din kille har varit så snäll och mysig. Men han är ju en besserwisser….
En skrev att hon gillar att titta på WV men när han är med så blir det bara irritation.
Flera som har skrivit red flags, psykopatbeteende, narcissistbeteende, besserwisser mm mm

Det var så här många skrev i PW blogg som hon lade ned till slut. Och kallade dom som avundsjuka, troll, psykisk sjuka. Istället för att kanske börja fundera lite innan hon flyttade ihop.

Men vad gör hon nu…..jo i ett av inläggen så tackar hon för all fin respons och att det var så många som tittade🤔
Men av egen erfarenhet så vet jag flera både privat och jobbet som har hört om denna konstiga man så dom måste kolla. Så det är inte bara för alla tycker att WV är rolig.

Personligen så kände jag redan från början att jag fick red flags av denna man. Och inte bara det utan att han är tråkig, stel och pratar så konstiga saker. För att inte tala om hans konstiga kommentarer på IG…. Han måste ju kommentera allt PW lägger ut samt hennes mamma. ( han har ju ett jävla fjäskbeteende) men ibland så lyser det igenom. Vi som kan dessa beteenden vi vet…….

Hon ska ju ha en rolig kille. Men jag tror att hon vet att det inte är lätt att hitta någon som står ut med hennes liv.
CB verkar ju inte ha några vänner. Så han trivs nog att gå i lyxhuset och sedan få vara med när hon träffar vänner och får göra resor….

Tur att hon jobbar så mycket. Min intuition är att hon skulle nog inte stå ut att dagligen umgås ensam med honom. För det är oftast med barn eller vänner när hon är ledig. Sällan ensamma.

Men nu igår så lade hon ut på story när hon kom hem efter teatern så visade hon en bild att han ordnat chark, vin och blommor. Ha ha nu måste hon lägga ut så inte olyckskorparna får ännu mer att skriva om.

Snart kommer det en kärleksbild på dom två oxå…..skulle inte förvåna mig ett dugg…..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in