Citat:
Ursprungligen postat av
PersonligPerson
Upplys mig vad för framträdande drag det är att som man att betala för att ge njutning till en kvinna.
Jag kopplar inte riktigt grejen med att heterosexuella män har det draget att de "tänder" på att se kvinnan njuta utan det i sig är cuck-draget som gör att de går igång på det och extra mycket för att betala för att ge njutning.
Handen på hjärtat, du finner det manligt med män som betalar för att ge njutning till kvinnan?
”Upplys mig vad för framträdande drag det är att som man att betala för att ge njutning till en kvinna” – Du förutsätter att det finns en separat sexualitet inom sexköp, vilket är exakt vad jag motsätter mig. Jag menar att sexualiteten är densamma innanför och utanför sexköp, och pratar om den som helhet.
Sammanfattningsvis menar jag i egenskap av kvinna och sexarbetare att jag aldrig i mitt liv träffat en man som inte gått i gång på kvinnlig njutning, ett återkommande drag inom heterosexualiteten. Jag antar att utöver min upplevelse kan man se något liknande i hur sexualiteten porträtteras i kulturen, porr, osv, fokus är på kvinnans ansikte, röstuttryck osv, och mannen är inte ens i bild, porr som ofta riktar sig mot manlig publik. Därför gillar män att ägna sig åt sexuella praktiker som triggar kvinnans njutning, kan exempel vara att ge oralsex.
”Handen på hjärtat, du finner det manligt med män som betalar för att ge njutning till kvinnan?” – Jag sa inte att sexköp är manligt. Jag förnekade att det är omanligt och att sexköpare är cucks. För som sagt, sexualiteten innanför och utanför sexköp är samma. Ingenting förändras för att pengar bytt ände. Män har inte köpesex av en anledning och sen kvart i tre raggs-sex av en annan anledning.
Ja okej, du tror folk köper sex för att de tänder på att vara cucks. Jag besitter inga belägg för att så skulle vara fallet och har aldrig träffat en sådan sexköpare. Sokoke verkar också tycka du är ute och cyklar. Jag ska inte förneka möjligheten finns enstaka sådana köpare finns, men det finns ingenting som pekar på att så skulle vara fallet för majoriteten. Detta är i alla fall en tråd för sexarbetare där vi ger våra perspektiv på sexköp men trots det väller lekmän in och förklarar för oss hur sexköp hänger samman, lagom intressant och OT.