2023-04-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Nr anser du att storyn kommer igng? Jag tycker den kommer igng ganska direkt, eller iaf i samband med att man tar sitt pick och pack frn vintermiljn till att man tar sig till lgret dr det r betydligt varmare dr det finns en ganska stor marknad med hotell, bar, hststall etc ngra minuter drifrn med hst Har klarat knappt 20 procent av spelet

Svrt att sga exakt, men horseshoe overlook r ju ett vldigt trevligt kapitel, men saker och ting har fortfarande inte brjat hnda p riktigt. Dr fr man mer bekanta sig med hela campet samt den ppna vrlden. Frst nr man drar sderut i kapitel 3 s brjar ju sjlva storyn och konflikterna i gnget att ta fart p allvar.
Citera
2023-04-02, 17:28
Medlem
Citat:
Nr anser du att storyn kommer igng? Jag tycker den kommer igng ganska direkt, eller iaf i samband med att man tar sitt pick och pack frn vintermiljn till att man tar sig till lgret dr det r betydligt varmare dr det finns en ganska stor marknad med hotell, bar, hststall etc ngra minuter drifrn med hst Har klarat knappt 20 procent av spelet
Minns inte exakt men storyn gr lngsamt framt fram tills man kommer till Rhodes/Saint Denis i kapitel 3 tror jag.
Citera
2023-04-02, 19:19
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Skulle sga att Red Dead Redemption 1 och 2, Zelda Ocarina of Time, Zelda A Link to the Past, Witcher Wild Hunt 3 samt Max Payne r de bsta 3rd person spelen som ngonsin har skapats

Skulle nog ocks lgga till Mafia 2 och Mafia 3 samt GTA Vice City, GTA SAN Andreas, GTA 4 samt GTA 5 p den listan likvl

Last of us d?
Citera
2023-04-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Last of us d?

Har inte lirat det men har hrt vldigt mycket om det spelet s det skulle inte frvna mig om det spelet ven hamnade p den listan
Citera
2023-04-05, 18:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Har inte lirat det men har hrt vldigt mycket om det spelet s det skulle inte frvna mig om det spelet ven hamnade p den listan

Garanterat, hoppas du fr mjlighet att lira det nngng.
Citera
2023-04-05, 20:06
Medlem
Citat:

Assassins Creed Origins/Odyssey/Valhalla r inte heller att frakta om man gillar 3.e Person och open world.
Citera
2023-04-05, 20:19
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Top 3 bsta spel ngonsin. Synd att de vergav online delen.
Jag frstr inte hur du kan tycka det, sorry, r en gammal fan av GTA sedan det frsta och detta r inte srskilt spnnade eller kul, men det r min sikt. Men vi r kanske av tv olika generationer d onlinelge r det mest ointressanta som finns fr mig.
Citera
2023-04-05, 20:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Jag frstr inte hur du kan tycka det, sorry, r en gammal fan av GTA sedan det frsta och detta r inte srskilt spnnade eller kul, men det r min sikt. Men vi r kanske av tv olika generationer d onlinelge r det mest ointressanta som finns fr mig.

Har inget med generationer att gra, lirade snder frsta GTA till Ps1 s r ingen ungdom sjlv. Hade jkligt roligt med online delen av Red dead, men nr man gjort allt man kunde gra och inget nytt innehll slpps var det inte lika kul lngre. Gillade du singleplayer delen av spelet?
Citera
2023-04-05, 20:45
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Har inget med generationer att gra, lirade snder frsta GTA till Ps1 s r ingen ungdom sjlv. Hade jkligt roligt med online delen av Red dead, men nr man gjort allt man kunde gra och inget nytt innehll slpps var det inte lika kul lngre. Gillade du singleplayer delen av spelet?
N, men smaken r som baken, delad..
Citera
2023-04-05, 20:46
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
N, men smaken r som baken, delad..

Japp antingen gillar man ett spel eller s gr man det inte. Ta hand om dig.
Citera
2023-04-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Jag fann RDR2 segt och trkigt, inte fan tnker jag spela igenom hela spelet d.

- Brydde mig inte om karaktrerna eller storyn. Fann alla osympatiska och jobbiga och hade ingen lust att spendera mer tid med ngon av dem.
- Kontrollerna (spelade p PC) var inte bra. Konstiga mappings och segt att rra p sig.
- Det r inte kul gameplay att binda fast en hst vid en ple eller lngsamt rota runt i skp. Generellt var det alldeles fr mycket simulator och RPG-element fr min smak.

Jag r vl inget strre fan av Rockstar helt enkelt. Tycker t.ex. inte GTA V var kul och Max Payne 3 r inte lika bra som de tv frsta.

Hur lnge spelade du? Hade exakt samma tankar som du beskriver fram tills typ hlften av frsta campet (inte i sn/tutorial arean utan nr man kom till frsta staden), men tvingade mig sjlv att kra lite till och blev totalt fast ganska snart efter punkten dr jag var nra p att ge upp.
Senast redigerad av NotmyHotdog 2023-04-05 kl. 21:50.
Citera
2023-04-05, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av NotmyHotdog
Hur lnge spelade du? Hade exakt samma tankar som du beskriver fram tills typ hlften av frsta campet (inte i sn/tutorial arean utan nr man kom till frsta staden), men tvingade mig sjlv att kra lite till och blev totalt fast ganska snart efter punkten dr jag var nra p att ge upp.

Nr jag skrev det hade jag inte ens spelat klart frsta kapitlet. Sen gav jag spelet ett nytt frsk och orkade spela 40% av storyn, kom till kapitel 4 nr man r i Saint Denis. Fann varken storyn eller gameplayet underhllande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in