Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Ja det är generellt bättre att fråga en man som legat med många kvinnor om hur kvinnor vill bli tillfredställda än att fråga en kvinna som legat med många män om hur kvinnor vill bli tillfredsställda.
Även om du tror dig veta allt om så väl mannens som kvinnans som min sexualitet så var frågan fortfarande lika enkel som den framstår. Jag var enbart intresserad av att veta om vibrerande sexleksaker har en avtrubbande effekt.
Personligen behöver jag inga allmänt hållna råd och jag tycker det är olyckligt inför andra att du kommer med så många ganska säkra påståenden. Alla kvinnor fungerar inte som du och så som du beskriver. Bättre att ge rådet att man är öppna inför varandra så att man i ett förhållande inte känner skam över att blotta sina innersta lustar som kan skilja från dina normer och från kvinna till kvinna.
En liten detalj i det hela är att kvinnor knappt hänger i detta forum, och potentialen till svar från kvinnor är ganska liten. Det är väl sexarbetarna som hänger här och fåtalet till. Men önskar dig lycka till med att få många svar och lägger ner.
Min åsikt är att vibrationsleksaker inte ger skador i form av avtrubbning då de är svagare än annan stimuli.
Jag uttalar mig inte som allvetande, bara sexarbetare - vet lite utifrån det perspektivet för sex är mitt jobb. Och så vet jag lite som privatperson.
Du har rätt i att alla kvinnor fungerar olika!