2023-06-24, 14:40
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
vad hände? zverev bubblar med publiken? tittar med ljudet av så man slipper idioterna.
Citera
2023-06-24, 15:26
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
https://www.aftonbladet.se/sportblad...gar-i-stjarten

Blattementaliteten visar sig igen.
Och vad fan har startpengar med integritet att göra?
Idiot 🖕😤🖕

Ymer borde stoppa upp en tennisboll i stjärten på sig själv.
Citera
2023-06-24, 15:36
Medlem
snurresprettiss avatar
Kommer Sverige få fram en världsstjärna inom tenniseliten igen eller vad tror ni?
Citera
2023-06-24, 15:36
Medlem
Smegmas avatar
Dra in den där Råttungens medborgarskap och skeppa ner avarten till NEGERLAND!
Citera
2023-06-24, 15:52
Medlem
Sevärt igen mellan Rune-DeMinaur. Den här gången drog den sistnämnde längsta strået.
Citera
2023-06-24, 16:08
Medlem
wwrs avatar
Så Norman har någon gång sagt att Mikael borde spela i Sverige ibland och då tjurar grinpelle trots bra betalt denna gång?

Börjar inte detta lite likna när Lagerbäck skickade hem Zlatan, Mellberg och någon mer då de partajat för sent. Zlatan tjurade och skulle väl vägra spela VM. Det restes krav på Lagerbäcks avgång eller minst att han skulle åka till Italien och fjäska för Zlatan 🤣

Nu ser man parallellen mellan Mikael och Zlatan fast spelstyrkan är lite olika

... eller Duplantis som inte deltog i Finnkampen men åkte dit och drack bärs på läktaren? (reservation för att jag minns fel) Det handlade om tätt mellan tävlingarna.

Ingen vill tävla för eller i Sverige
Senast redigerad av wwr 2023-06-24 kl. 16:31.
Citera
2023-06-24, 19:22
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kommer Sverige få fram en världsstjärna inom tenniseliten igen eller vad tror ni?

Vem vet. Men kan Norge och Danmark få fram stjärnor så bör ju även Sverige kunna göra detsamma.
Citera
2023-06-24, 21:16
Medlem
Masingas avatar
Något jag verkligen inte tål är idrottsutövare som inte åstadkommit ett skit men beter sig som riktiga divor. Den där lilla fjanten Ymer går mig så otroligt mycket på nerverna, jag hoppas verkligen han blir dissad i framtiden av svenska förbundet.
Citera
2023-06-24, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Något jag verkligen inte tål är idrottsutövare som inte åstadkommit ett skit men beter sig som riktiga divor. Den där lilla fjanten Ymer går mig så otroligt mycket på nerverna, jag hoppas verkligen han blir dissad i framtiden av svenska förbundet.

Ja man kan hoppas men det kommer nog inte bli så. Ganska oroväckande att se vad svenska DC-kaptenen sade angående M.Ymers agerande. Ett jävla smörande och fjäskande. Helt katastrofalt dåligt ledarskap om man accepterar att en spelare beter sig på sättet han gör. Det är liksom inte första gången han gör bort sig. Han har ju helt klart något fel i skallen. Bara kolla på vad han åstadkommit den senaste månaden. Fast det slutar ju inte där. Som han har betett sig den senaste månaden har ju varit precis vad man kan förvänta sig baserat på hans tidigare uttalanden.

Därav så är det otroligt tråkigt att se att DC-kaptenen slickar honom i arslet.

Men man ska nog inte vara så förvånad över det. Sverige är där de är i tennis av en anledning.
Citera
2023-06-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis

Väldigt tveksamt. Beror på vad man menar med "världsstjärna" också. Menar man vinna GS-titlar (vilket jag gör) så troligtvis nej.
Citera
2023-06-24, 22:31
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Väldigt tveksamt. Beror på vad man menar med "världsstjärna" också. Menar man vinna GS-titlar (vilket jag gör) så troligtvis nej.

Topp 10 möjligtvis?
Citera
2023-06-25, 01:59
Medlem
outback4s avatar
Bra av Kent Carlsson att han sågar den uppkäftige negerpajasen MY
( KC har liite större meriter än MY).. så hans ord väger tungt.
MY är så sabla patetisk. Blatteradarn går på högvarv. Varför kan dom så sällan bete sig normalt?
En nolla som MY har inte åstadkommit nånting, utöver förakt inför svensk tennis. Han är en skam och skicka iväg negern dit han här hemma i djungeln. Han kan skala bananer uppe i trädet och klia sig i röven dagarna i ända.
Jag hatar idioter som inte åstadkommit nånting inom sin sport men ändå vill bli betraktad som stjärna.
Säga vad man vill om Zlatan men han uträttade en del mästerverk så kaxigheten var delvis berättigad.
Men den lille uppkäftiga negern har inte gjort nått av värde.
Vill aldrig se en blågul landslagsdress på den skitstöveln!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in