Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ok, men tror du verkligen tillräckligt många bryr sig tillräckligt om den sortens påståenden och filmbevis som vi fått se hittills, för att vi alla ska bli ”lättare att hjärntvätta”? Och det dina visselblåsare säger är väl inte att det finns annat liv i universum - snarare säger de väl motsatsen, eller i alla fall att bevisen är fake?
Jag tror påverkan via Twitter, tiktok, instagram är megastor, ja, hjärntvättande.
Visselblåsarna säger "var källkritisk och var alltid kritisk när någon vill få dig att backa något" och naturligtvis den gamla dängan "det är något stort på gång bakom kulisserna".
Och jag har varit kritisk. Det måste finnas någon anledning till att medierna jag nämnde PLÖTSLIGT börjar slänga ut videor från 10 000 konton på gamla Ufo-filmningar. Så att hela hela flödet fylls av ufo-filmer.
Postarna till dessa tar bort datumen från filmen, men om man söker på Youtube kan man hitta original från 2002 och 2011, 2013, 2019 eller tidigare, ofta mellan 2000 och 2015. (Som underförstått påstås ha hänt/händer NU, eftersom de saknar datum annat än dagens.)
Alla filmningar är absolut inte fake, men kan ha en naturlig förklaring i många fall. (I ett exempel var det SpaceX-raketen som syntes.)