Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-19, 01:58
  #4957
Medlem
svearikesfags avatar
Upptäckte först idag att hon har i sann wt anda tatuerat alla sina oaäktingars namn på underarmen. Var det längesen? Helt undgått mig.
Citera
2023-07-19, 06:11
  #4958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Upptäckte först idag att hon har i sann wt anda tatuerat alla sina oaäktingars namn på underarmen. Var det längesen? Helt undgått mig.
Det är väl bara Oliver som är oäkting? Föddes innan äktenskapet…
Citera
2023-07-19, 06:29
  #4959
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Det är väl bara Oliver som är oäkting? Föddes innan äktenskapet…
Vad är en oäkting?
Pernilla har ryckt upp allsången med flera 100 procent efter den lismande konstgjorda långskotten. Dessutom sjunger hon bättre än de flesta, plus ett stort leende genom hela programmet.
Och hon är fruktansvärt söt dessutom.
Citera
2023-07-22, 09:45
  #4960
Medlem
Är det någon som kan sammanfatta från denna låsta artikel? Skulle vara kul att veta vad den självgoda typen säger 😁 https://www.expressen.se/noje/christ...illa-wahlgren/
Citera
2023-07-22, 09:59
  #4961
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Är det någon som kan sammanfatta från denna låsta artikel? Skulle vara kul att veta vad den självgoda typen säger 😁 https://www.expressen.se/noje/christ...illa-wahlgren/
Jag är också nyfiken. Undrar hur mycket som är sant. 🧐
Citera
2023-07-22, 10:48
  #4962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Vad är en oäkting?
Pernilla har ryckt upp allsången med flera 100 procent efter den lismande konstgjorda långskotten. Dessutom sjunger hon bättre än de flesta, plus ett stort leende genom hela programmet.
Och hon är fruktansvärt söt dessutom.
Ja, det är ett fånigt ord, men om man menar att några är oäktingar så bör man ju veta att de inte är det. Det är bara en gammaldags benämning på någon som är född utanför äktenskapet.
Pernilla gifte sig senare med Emilio och sedermera med lillpojkens pappa så de övriga är födda inom äktenskapet.
Jag gillar Pernilla!
Citera
2023-07-22, 12:27
  #4963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Den beskäftige "svärsonen" Bauer borde naturligtvis ryckt ut och burit ner väskan åt "svärfar" och "svärmor". Undrar när vi får se "mamma Bauer" komma och gästa?


Fast han bar ju ner resväskor såg man i klippet. Att folk bara spottar ur sig allt dom känner fört innan dom vet fakta 😂
Citera
2023-07-22, 20:38
  #4964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag är också nyfiken. Undrar hur mycket som är sant. 🧐
Du menar att du inte per automatik dömer ut allt som CB säger som ljug? Varför behöver du ens läsa artikeln? Vet du inte redan allt?
Citera
2023-07-22, 23:17
  #4965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Du menar att du inte per automatik dömer ut allt som CB säger som ljug? Varför behöver du ens läsa artikeln? Vet du inte redan allt?

Oh my! Uppenbarligen förskönar han allt från sitt förflutna. Hur svårt kan det vara att förstå? Så artikeln lär ju vara 0% sanningsenlig. Och bara det, vem vill ens skriva en artikel om honom 🤣.
Citera
2023-07-23, 01:05
  #4966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Oh my! Uppenbarligen förskönar han allt från sitt förflutna. Hur svårt kan det vara att förstå? Så artikeln lär ju vara 0% sanningsenlig. Och bara det, vem vill ens skriva en artikel om honom 🤣.

Precis! Det är väl därför artikeln är låst för gemene man. 🤣

Hur var det nu PW sa när hon träffade CB? 🤔
Typ att det var såå skönt att träffa en man, som inte alls var intresserad av att synas och höras…
Citera
2023-07-23, 11:54
  #4967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Oh my! Uppenbarligen förskönar han allt från sitt förflutna. Hur svårt kan det vara att förstå? Så artikeln lär ju vara 0% sanningsenlig. Och bara det, vem vill ens skriva en artikel om honom 🤣.

Ja, uppenbarligen så ville ju Expressen det 🙄
Tror man på trådsanningar så är det nog så, ja.
Tänk på att det är uppgifter från människor som säger sig känna CB's ex typ. Det är inte alls uppenbart att något av det som skrivs här faktiskt är sant. Därmed säger jag inte att det INTE är det. (Bara för att förtydliga alltså)
Citera
2023-07-23, 17:03
  #4968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Som toppen på allt så recenserar den gode Benjamin Andrée ett spinning pass med Bauer.
Självklart får Bauer 5 getingar. Hahaha som det fjäskas

RECENSION – BAUERS CYKELKLASS
Bauer levererar en magisk upplevelse, och han lyfter ett ganska vanligt cykelpass till något extraordinärt. Med en otrolig entusiasm, som jag först upplever överdriven men längre in i passet förstår är hundra procent genuin, har han en förmåga att sprida en energi som får oss i klassen att pressa våra gränser och ge allt vi har. Han är dirigenten i en balanserad symfoni av utmaningar och återhämtning. Som om han vore i trans leder Christian oss genom tuffa backar och intensiva intervaller med en otrolig passion och glädje. Och när han sedan spelar Paper Dolls ”Ängeln i rummet” och upplyser oss om att vi alla är änglar i rummet på väg mot vår fulla potential så ropar vi unisont: ”Halleluja!”, och trampar på som om det inte fanns en morgondag. Passet avslutas givetvis med Benjamin Ingrossos ”Allt det vackra” under stretchen och nervarvningen.
Ett litet minus för Sats gamla slitna cyklar.


Fastnade för då han nämnde ett datum då de låg med varann först gången. Varför berättar man det? Han verkar vara lila filterlös som många i klanen Wahlgren. Integritet noll… verkligen osexigt i min värld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in