Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-25, 15:41
  #4357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Kan det vara så enkelt att de inte vill synas och vara med på bild?

Eller så enkelt att man har insyn och vet att de inte finns ett spår av vänner. Hur tycker du hela hans grund som snart 60-årig man verkar? Gedigen bostad? Gedigen social krets? Nä just det stugan var bara en kuliss
Citera
2023-01-25, 17:04
  #4358
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Är det privata konton eller något man kan ta del utav?
Jag ser då och då på PWs instagram att CBs barnbarn exponeras ganska mycket.
De är väl typ 3 och 5 år.
Tycker det är dåligt av Caroline mamman att låta dem synas i P’S sociala medier.
Citera
2023-01-27, 14:50
  #4359
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag ser då och då på PWs instagram att CBs barnbarn exponeras ganska mycket.
De är väl typ 3 och 5 år.
Tycker det är dåligt av Caroline mamman att låta dem synas i P’S sociala medier.
Men hon vill väl hänga på "kändisskapet" typ. Har man haft en relation med slajmet CB så är det väl inte så konstigt 😜
Citera
2023-01-27, 15:07
  #4360
Medlem
Bakarettans avatar
Nu ska Mr & Miss Hybris gifta sig. Suck...Bröllopet sänd säkert på bästa sändningstid av nån sketkanal.
Nu tittar jag inte på allsång på skansen. Har liksom inget behov av den sortens program.
Men vad jag undrar över...är...Hur I helvete kunde SVT casta PW som allsångsledare sommaren 2023!? Det är för mig obegripligt. Har inte svenska folket fått nog av henne nu? Nä tydligen inte. Sorry to say då...Vad faen är det för idioter då som kommer besöka allsångskvällarna i sommar? Jag bara undrar🤪
Citera
2023-01-27, 15:56
  #4361
Medlem
Ap-ungens avatar
Senaste nytt i Bauers karriär;

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=

Ska bli otrolig kul att följa hans resa hos ICA innan det imploderar

Stort ansvar verkar det vara. Kommer han kunna hantera det? Ni som känner slemmet från tidigare.

Och här visar Pernilla stolt upp det ENDA från Bauer i nya villan

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=
__________________
Senast redigerad av Ap-ungen 2023-01-27 kl. 15:58.
Citera
2023-01-28, 11:22
  #4362
Medlem
Och här visar Pernilla stolt upp det ENDA från Bauer i nya villan

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=[/quote]

Fatta hur oerhört tragiskt att bo i ett GIGANTISKT nybyggt hus där du endast bidrar med EN endaste liten möbel. Hela din identitet och boendehistoria symboliseras av en gammal stol från din far. Fy fan så hemskt!
Förklaringen från Wahlgrenskan att ”allt redan var bestämt av inredarna” gör fan i mej ont att höra. Som om CB skulle förstöra prägeln om dom i sista sekund hade gjort om och anpassat efter hans smak. Satan så opersonligt och själlöst!
Citera
2023-01-29, 04:35
  #4363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Och här visar Pernilla stolt upp det ENDA från Bauer i nya villan

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=

Fatta hur oerhört tragiskt att bo i ett GIGANTISKT nybyggt hus där du endast bidrar med EN endaste liten möbel. Hela din identitet och boendehistoria symboliseras av en gammal stol från din far. Fy fan så hemskt!
Förklaringen från Wahlgrenskan att ”allt redan var bestämt av inredarna” gör fan i mej ont att höra. Som om CB skulle förstöra prägeln om dom i sista sekund hade gjort om och anpassat efter hans smak. Satan så opersonligt och själlöst![/quote]

Eller hur?! Undrar hur det samtalet lät..
Citera
2023-01-31, 19:57
  #4364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Och här visar Pernilla stolt upp det ENDA från Bauer i nya villan

https://instagram.com/stories/pernil...d=YmMyMTA2M2Y=

Fatta hur oerhört tragiskt att bo i ett GIGANTISKT nybyggt hus där du endast bidrar med EN endaste liten möbel. Hela din identitet och boendehistoria symboliseras av en gammal stol från din far. Fy fan så hemskt!
Förklaringen från Wahlgrenskan att ”allt redan var bestämt av inredarna” gör fan i mej ont att höra. Som om CB skulle förstöra prägeln om dom i sista sekund hade gjort om och anpassat efter hans smak. Satan så opersonligt och själlöst![/quote]
Verkligen. Pernilla är vidrig. Jag fattar inte hur hon kan ha så stor umgängeskrets som gillar henne. Jag hade blivit vansinnig på hennes ego fasoner. Allt handlar om henne och hennes familj. Hon tycker att andra ska vänta på henne för hon kommer aldrig i tid. Hennes förbannade fnitter till allt. Hennes totala avsaknad av kunskap när det gäller allt. Hennes röriga hem. Vem står ut att leva med en sådan person i längden? Bauer kommer att tröttna. Han får vara i huset på hennes premisser, hur kul är det.
Citera
2023-01-31, 21:54
  #4365
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Fatta hur oerhört tragiskt att bo i ett GIGANTISKT nybyggt hus där du endast bidrar med EN endaste liten möbel. Hela din identitet och boendehistoria symboliseras av en gammal stol från din far. Fy fan så hemskt!
Förklaringen från Wahlgrenskan att ”allt redan var bestämt av inredarna” gör fan i mej ont att höra. Som om CB skulle förstöra prägeln om dom i sista sekund hade gjort om och anpassat efter hans smak. Satan så opersonligt och själlöst!
Verkligen. Pernilla är vidrig. Jag fattar inte hur hon kan ha så stor umgängeskrets som gillar henne. Jag hade blivit vansinnig på hennes ego fasoner. Allt handlar om henne och hennes familj. Hon tycker att andra ska vänta på henne för hon kommer aldrig i tid. Hennes förbannade fnitter till allt. Hennes totala avsaknad av kunskap när det gäller allt. Hennes röriga hem. Vem står ut att leva med en sådan person i längden? Bauer kommer att tröttna. Han får vara i huset på hennes premisser, hur kul är det.[/quote]

Det är ju det han har planerat, han bodde i ett litet möblerat attefallshus som han fick hyra.
Knappast Pernillas fel att han inte äger något.
Citera
2023-02-03, 00:08
  #4366
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Så sant så sant!
Undrar när bubblan spricker....
Försstår inte varför tex inte Oliver säger ifrån, han är den med fötterna på jorden, han om någon borde ju se hur denna lismande, fjäskande jättebabyn Baur håller på....

Helt ärligt, jag tror faktiskt både Bianca och Oliver har svårt för Bauer...vet inte Binaca verkar har svårt att lita på någon så hon gillar nog inte nån ny bekantskap som kommer in i Wahlgrensbubblan. Oliver verkar typiskt Stockholmsdryg och introvert så tror inte heller han går på Bauers fjäskande. Tänkte på det i första delen av den nya säsongen nu när de väntade på hissreparatören, Oliver säger "Vad säger du om hissen" och Bauer säger "Jag vet inte, jag står och väntar" varpå Oliver säger lite nonchalant "Är det så?" typ som att han menar att Bauer får sluta vara så mesig och göra nytta istället och börja lyfta upp saker...
Citera
2023-02-03, 00:19
  #4367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perpensionaer
Är det så konstigt? Hon lever ju för bekräftelse och försörjer sig på det. Tycker det är extremt vanligt att man ser det här beteendet, de vill ju ha så höga tittarsiffror som möjligt och har mest troligt en produktion som uppmuntrar till det. Hennes barn är/var ju inte positiva till all uppmärksamhet vad jag har förstått t.ex när de var med i någon arga snickaren-avsnitt. Hurvida det är pengarna eller bekräftelse hon föredrar vet jag inte, men det är ju extremt typiskt hennes karaktär.

Tror Pernilla mjölkar ut allt hon kan för att förbli relevant! Jag tror mycket väl att Pernilla utnyttjar CB lika mycket som han tror han utnyttjar henne. Hon verkar ärligt talat inte superkär i CB medans han mer klänger på henne som en schimpansunge som klamrat sig fast på mamman haha. Med tanke på var hon var när programmet startade (typ på samma nivå som Anna Book) till nu där hon har utsålda shower och musikaler, en relativt populär podd, Wahlgrens värld, samt kirrat programledarjobbet på Allsången och ekonomisk oberoende ungar så har hon vunnit mycket på att exponera hela sitt liv i TV.
Citera
2023-02-03, 16:00
  #4368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Tror Pernilla mjölkar ut allt hon kan för att förbli relevant! Jag tror mycket väl att Pernilla utnyttjar CB lika mycket som han tror han utnyttjar henne. Hon verkar ärligt talat inte superkär i CB medans han mer klänger på henne som en schimpansunge som klamrat sig fast på mamman haha. Med tanke på var hon var när programmet startade (typ på samma nivå som Anna Book) till nu där hon har utsålda shower och musikaler, en relativt populär podd, Wahlgrens värld, samt kirrat programledarjobbet på Allsången och ekonomisk oberoende ungar så har hon vunnit mycket på att exponera hela sitt liv i TV.
Tyvärr är alla i beroendeställning till henne just nu. Hoppas det vänder snart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in