Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-24, 13:12
  #4345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Juttan kommer alltid försvara Pernilla oavsett vad hon hittar på..

Ja, en riktig ”Ängla Boomer”
Citera
2023-01-24, 18:29
  #4346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Juttan kommer alltid försvara Pernilla oavsett vad hon hittar på..
Försvara Pernilla? Jag emotsäger mig skitsnacket om Bauer och all tredjehandsinformation om och kring honom. Jag är övertygad att du inte ens har träffat honom och så sitter du här på ett anonymt skvallerforum och skriver "vad jag har hört".
Citera
2023-01-24, 18:36
  #4347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Försvara Pernilla? Jag emotsäger mig skitsnacket om Bauer och all tredjehandsinformation om och kring honom. Jag är övertygad att du inte ens har träffat honom och så sitter du här på ett anonymt skvallerforum och skriver "vad jag har hört".

Nu får du ju ta o hålla reda på vem som skriver vad. Jag har inte skrivit ett ord om honom, så den gick inte serru! Du däremot försvarar dem, som om du vore bästa polare, alt närmsta släkting, till dem båda, vilket - faktiskt - blir ganska löjligt i längden.
Citera
2023-01-24, 20:29
  #4348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Försvara Pernilla? Jag emotsäger mig skitsnacket om Bauer och all tredjehandsinformation om och kring honom. Jag är övertygad att du inte ens har träffat honom och så sitter du här på ett anonymt skvallerforum och skriver "vad jag har hört".

Men du måste ju hålla med om att det är märkligt att just ”Bauers alla jättnära vänner och familj” aldrig taggar honom i inlägg eller knappt förekommer på sociala medier. Det är som av en slump ALLTID Pernillas entourages bilder som återpostas.
Jaaa just det är för att Bauers bästisar och familj vill vara diskreta!!! Så måste det vara. Tänkte inte på det
Citera
2023-01-24, 22:44
  #4349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Men du måste ju hålla med om att det är märkligt att just ”Bauers alla jättnära vänner och familj” aldrig taggar honom i inlägg eller knappt förekommer på sociala medier. Det är som av en slump ALLTID Pernillas entourages bilder som återpostas.
Jaaa just det är för att Bauers bästisar och familj vill vara diskreta!!! Så måste det vara. Tänkte inte på det
Kan det vara så enkelt att de inte vill synas och vara med på bild?
Citera
2023-01-24, 22:50
  #4350
Medlem
Eller att de inte finns ligger väl närmare till hands
Citera
2023-01-25, 07:29
  #4351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hur tycker du att han skulle ha uttryckt sig då till gästerna som kommit och grattat för att välkomna dem och till att ta för sig av maten ?
Tycker du att Pillan skulle ha stått och sagt välkomna till hus och ta av maten och drycken för det är det jag som har betalat för ?
Och han känner sig väl lika hemma där som Pillan nu . Nog för att hon har valt allt och betalat för allt . Men de hade redan bort ihop och han har varit med sedan huset kom på plats och bott där lika länge .

Tack för att ni kom. Nu ska vi ha en jävla rolig fest. Skåååål!!!!

Nä istället med klen röst… känn er som hemm-a! 😂

Ja stämningen som inte finns går att ta på…
Citera
2023-01-25, 07:33
  #4352
Medlem
Bauers familj och vänner vill inte bli kända nu när han är rikskändis.. mohaha
Citera
2023-01-25, 11:14
  #4353
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Bauers familj och vänner vill inte bli kända nu när han är rikskändis.. mohaha
Utom då äldsta dotter Caroline som verkar väldigt kändiskåt.
Tyvärr så exponerar hon de två små pojkarna oxå.
Citera
2023-01-25, 14:06
  #4354
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Försvara Pernilla? Jag emotsäger mig skitsnacket om Bauer och all tredjehandsinformation om och kring honom. Jag är övertygad att du inte ens har träffat honom och så sitter du här på ett anonymt skvallerforum och skriver "vad jag har hört".

Motsäger menar du nog, inte emotsäger?
Du vet att detta är en SKVALLERTRÅD va? Och på Flashback till råga på det! Ha inte för höga förväntningar på det du läser här och läs inte alls om du inte har nerver nog för grundlösa påhopp och rent skitsnack.
Citera
2023-01-25, 14:57
  #4355
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Försvara Pernilla? Jag emotsäger mig skitsnacket om Bauer och all tredjehandsinformation om och kring honom. Jag är övertygad att du inte ens har träffat honom och så sitter du här på ett anonymt skvallerforum och skriver "vad jag har hört".

Frågan är varför du under en så lång tid fortsatt att försvara Mr Bauer? Om du inte känner honom så är det minst sagt otroligt udda att sitta på flashback och försvara en för dig helt okänd människa.

Vi andra har ju iallafall ett syfte här då vi som nöje uppskattar smaskigt skvaller om kändisar och deras privatliv. Inte svårare än så.

Att så många, som dessutom verkar vara oberoende utav varandra, vittnar om Bauers förflutna är givetvis en STARK indikation på att saker och ting är sant - hur mycket du än önskar det motsatta.
Citera
2023-01-25, 14:58
  #4356
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Utom då äldsta dotter Caroline som verkar väldigt kändiskåt.
Tyvärr så exponerar hon de två små pojkarna oxå.

Är det privata konton eller något man kan ta del utav?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in