2023-08-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag säger som Hultqvist: "Jag kommer aldrig medverka till ett NATO-medlemskap."
ÖVER MIN DÖDA KROPP !!
Han var lika mot EU en gång i tiden.... I hemlighet så tycker han så fortfarande. Tror han smygtränar inför den väpnade revolutionen.

Och han är alltid redo.
Som en jävla scout. Eller som en sosse av gamla stammen.
Det betyder: (en MAN) som håller på gamla seder och bruk.

Upp till kamp emot kvalen!
Hellre dö i krig än gå med i NATO, väldigt rationellt (inte).
Ni Natomotståndare är religiösa extremister.
Det har alltid varit uppenbart för mig. Natomotståndet är byggd på en irrationell falsk känslobaserad tro.
Senast redigerad av DeepDepp 2023-08-09 kl. 19:55.
Citera
2023-08-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Det har alltid varit uppenbart för mig. Natomotståndet är byggd på en irrationell falsk känslobaserad tro.
+Indoktrineringsbaserad.
Citera
2023-08-09, 21:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Så du föredrar att dö i krig om vi är med i NATO? Om Sverige går med i NATO så kommer Sverige garanterat deltaga i krig. Och svenskar kommer att dö. Vill du verkligen att Sverige ska kriga för (USAs) NATOs intressen? Och döda vanliga civila?

Som när NATO bombade sönder Jugoslavien för som dom sa: "muslimska människornas rättigheter i (Kosovo) Jugoslavien."

24 mars 1999 inledde NATO angreppet mot det som återstod av Jugoslavien, vilket i praktiken var detsamma som Serbien. Under 78 dygn flygbombades landet av den USA-ledda krigsalliansen.
Genomgående var det civila – inte militära – mål som angreps.
Senast redigerad av PingPongZong 2023-08-09 kl. 21:45.
Citera
2023-08-09, 21:35
Medlem
Citat:
Jag säger som Hultqvist: "Jag kommer aldrig medverka till ett NATO-medlemskap."
ÖVER MIN DÖDA KROPP !!
Han var lika mot EU en gång i tiden.... I hemlighet så tycker han så fortfarande. Tror han smygtränar inför den väpnade revolutionen.

Och han är alltid redo.
Som en jävla scout. Eller som en sosse av gamla stammen.
Det betyder: (en MAN) som håller på gamla seder och bruk.

Upp till kamp emot kvalen!

Då får det väl bli över din döda ryska kropp, ingen stor sak i sammanhanget.
All for the greater good...
Citera
2023-08-09, 21:40
Medlem
Superkufs avatar
Citat:

Njae. Under lång tid har Nato-motstånd "belönats" med diverse välavlönade positioner inom socialdemokratin, från chefer för folkhögskolor via samordningssekreterare för sidoorganisationer till annat, inklusive jobb i USA. Så flera generationer profitmaximerande ungsossar har kunnat hata USA/NATO som en del i karriärvägen - och ofta fått betalt av USA för detta hat.

Hur tror ni Ingvar Carlsson fick sitt stipendium till universitetsstudier i USA, till exempel?
Citera
2023-08-09, 21:40
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Då får det väl bli över din döda ryska kropp, ingen stor sak i sammanhanget.
All for the greater good...

Har inget ryskt i min kropp. Är mer västeuropé än en renrasig svensk. Men vad bra då, att jag ska dö utan att Sverige går med i NATO. Alla ska vi dö. Någon gång.
Citera
2023-08-09, 22:08
Medlem
Nej det ska vi inte.
Det för bara ont med sig.
De skulle ha låtit Ryssland ha sin nation ifred istället för att via stackars Ukrainarna låta nato och usa komma åt det stora landet!
Men har de sin plan så har de tydligen....
Jaja Gud står över dessa herrar också.
Citera
2023-08-09, 22:10
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Nej det ska vi inte.
De skulle ha låtit Ryssland ha sin nation ifred istället för att via stackars Ukrainarna låta nato och usa komma åt det stora landet!
Just ja, det är alla andras fel att poopins storhetsvansinne ledde till ett olagligt anfallskrig med snart 100.000 krigsbrott mot civila, väldigt likt Hitlers eskapader. Jag glömde det. Tack för att du påminde.
Citera
2023-08-09, 22:37
Medlem
kansascityshuffles avatar
Hur går det för Sverige med medlemskapet?
Vi har ju två sabotörer som medvetet förargade muslimerna. Som inte är svenskar eller muslimer själva så att eh…
Citera
2023-08-09, 23:00
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Vilket slags världsherravälde drömmer du om då?
Jag har inte sett att Putin eller ryska folket har försökt att få världsherravälde.
Däremot ser jag andra som försöker få det.
Man blir ledsen av det sorgliga i alltihop

Inte nödvändigtvis världsherravälde, men Europeiskt. När man gjorde det mycket klart under OSSE mötet 2021, och det brev man skickade ut till bland annat Sverige där man inte anser att andra länder har rätt till att välja sin egna försvarspolitiska väg.
Tycker Ryssland att man ska få bestämma över andra länder så är det en stor varningssignal att något allvarligt är i görningen.

I Putins värld är det ett skräckscenario att länder i hans intressesfär är Natoallierade.
Hade inte baltstaterna haft artikel 5 att luta sig tillbaka på så hade säkerhetsläget varit ännu allvarligare och osäkert nu.
Det är fakta.

Men det är klart att ett troll som du inte förstår detta.
Citera
2023-08-09, 23:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Jahapp, en spanjack i Sverige som drömmer om ryskt världsherravälde. Spännande kombo.

Sverige ska väl klara av Ryssland utan NATOs hjälp. Vad är det för jävla stil? Lite självförtroende förfan. Som man säger: I Fäders Spår För Framtids Segrar. Med det menas att följa i Gustav Vasas spår. Gustav Vasa som är en av Sveriges mest berömda och betydelsefulla kungar. Krigade mot ryssen. Stora ryska kriget. Var ett svenskt anfallskrig mot Ryssland, lett av Gustav Vasa. Svenskar krigade mot Ryssland innan ens Sverige fanns som nation. Och aldrig har krigen utkämpats på det som idag är svensk mark. Anfall är bästa försvar.

Jagades ryska ubåtar i Sverige under hela 80-talet, in på 90-talet. Ingen som tänkte tanken på att Sverige skulle behöva gå med i NATO. När U 137 gick på grund i Sverige 1981 så var det nära att Sverige förklarade krig mot SOVJETUNIONEN. Och hade det hänt så hade kanske Ryssland vart svenskt idag. Eller så här: Friskt vågat hälften vunnet. Innebörd: Genom att våga kasta sig ut i något okänt så har man kommit en bra bit på vägen.

Ryssland idag.... Är ingenting mot gamla Sovjetunionen.

Kalmarunionens upplösning - Gustav Vasa tar makten i Sverige. Vi behöver en ny kung i Sverige. Som upplöser hela jävla EU. Och ber NATO och dra åt helvete. Annars... Starta ett Waffen SS i Sverige för utlänningar som vill strida för Sverige.

No Remorse - This Time The World
Senast redigerad av PingPongZong 2023-08-09 kl. 23:42.
Citera
2023-08-10, 01:29
Medlem
Citat:
Så du föredrar att dö i krig om vi är med i NATO? Om Sverige går med i NATO så kommer Sverige garanterat deltaga i krig. Och svenskar kommer att dö. Vill du verkligen att Sverige ska kriga för (USAs) NATOs intressen? Och döda vanliga civila?

Som när NATO bombade sönder Jugoslavien för som dom sa: "muslimska människornas rättigheter i (Kosovo) Jugoslavien."

24 mars 1999 inledde NATO angreppet mot det som återstod av Jugoslavien, vilket i praktiken var detsamma som Serbien. Under 78 dygn flygbombades landet av den USA-ledda krigsalliansen.
Genomgående var det civila – inte militära – mål som angreps.
Nej jag vill inte ha krig, därför är jag för ett Natomedlemskap.
Det var du som sa att du hellre dör än går med i NATO.
Och eftersom allianslöshet innebär att man hamnar i krig så menade du att du hellre dör i krig än går med i NATO.

Inget Natoland behöver delta i sådana insatser som t.ex. det i Jugoslavien.
Citat:
Nej det ska vi inte.
Idiot.
Citat:
Han har inget annat intresse av det så enormt land som han har.
Och hans folk älskar honom.
Usa hade aldrig accepterat att Ryssland hade tillsatt en man i Mexiko och brutit avgörande viktiga avtal som de vet kommer att användas för att störta USA.

Men jag vet hur ni är så det går inte att diskutera med er.

Ha det bra! 🙏
Inget av det du säger stämmer. Dumma idiotfan. Du har gått på rysk propaganda/desinformation.
Senast redigerad av DeepDepp 2023-08-10 kl. 01:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in