Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-14, 20:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brittafittans
Varför måste man skriva samma sak till dig flera gånger innan du förstår?
Du kommer ändå inte förstå. Och i ärlighetens namn förstår inte jag heller hur Chrippa hade
sådan flax att få så många olika lån.

Fodrare får varningar vid 250k gränsen som akuta fall.
Chrippa lyckades gå under radarn med en jävla massa olika skulder under varningsgränsen.
Antagligen blev han tipsad göra såhär av någon duktig. Eller så hade han ovanlig tur bara utföra det.

Men nu är det historia. Han lyckades. Otroligt sega och klumpiga oseriösa företag som inte ens
hade koll.

Men det här är småpotatis.

Dom riktigt fula fiskarna kör flera miljoner på varje bolag i
lån och lämnar allt åt en uteliggare typ som får sitta några år i finkan. De får 10-20% av miljonerna som tack.
Eller om dom behövde akut betala en skuld åt fula typer via gatan istället för bli jappt.

Vi får nu istället börja prata om annat gällande Chrippa. Då alla skulder utom KF är nu städat sedan
1a Augusti.

Aktuell diskussion är hans 57k hos KF. Det är hans enda skuld nu. Hur kommer han lösa den
har jag ingen aning om. Men det är vecko peng då han har ökat enormt nu.

Ett proffs på ekonomi är faktiskt Danjal.
Ska vi sätta 100k på att Danjal lärt Chrippa dansa även om han brutit tån.
Hoppas ni får en hint nu

Så de 37 punkterna finns inte hos KF när jag ringer imorgon?

Varför konkar inte Julia så hennes 12 punker försvinner?
Citera
2023-08-14, 20:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Så dotter ska bo hos Julia med andra ord. Blir inte förvånad.

Det var väl ganska givet? Han vill ju påskina att han är en fantastisk farsa, men egentligen skiter han i. Hans prio 1 är han själv och så kommer det alltid vara.
Citera
2023-08-14, 20:17
Bannlyst
Julias nya snubbe som hon låg med redan fast hon var ihop med Chrippa vill inte ha Chloe fick jag höra.

Men sen om Julia ställt ultimatum eller gör slut med honom för att få tillbaka Chloe vet jag inget om.
Vet bara att Chrippa skulle ta över vårdnaden av Chloe för några dagar sedan.

Mer vet jag inte just nu. Och vill inte fråga Chrippa just nu heller.
Julia är riktig KOSSA. Så jävla ostabil och otrogen även. Synd om Chrippa faktiskt.
Men han är stark som ett Lejon. Och det slutade ändå lyckligt för han.

Nu fick han en riktigt bra ung snygg och lojal kvinna som varit tokig i honom fleeera år.
Det här är love 4 lifetime. Henne blir han inte av med .L.O.L.
Citera
2023-08-14, 20:19
Avstängd
Citat:
Julias nya snubbe som hon låg med redan fast hon var ihop med Chrippa vill inte ha Chloe fick jag höra.

Men sen om Julia ställt ultimatum eller gör slut med honom för att få tillbaka Chloe vet jag inget om.

Julia är riktig KOSSA. Så jävla ostabil och otrogen även. Synd om Chrippa faktiskt.

Nu fick han en riktigt bra ung snygg och lojal kvinna som varit tokig i honom fleeera år.

Bra försök. Julia skulle aldrig överge C.
Citera
2023-08-14, 20:22
Medlem
Livetispaniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Varför särade hon på benen för någon annan? Dög inte hans lilla kuk? Hade han svårt o få upp den?
Kan detta verkligen stämma? Han har ju aldrig varit kär i Julia någonsin verkar det som så jävla illa som han behandlat henne och alltid skämts för och påpekat hennes vikt. Fyfan säger jag bara på hans sätt.

Inte konstigt hon inte särade på benen för han. Var nog i ren fylla hon/ båda var kåta och råkade få till det och det var då lilla 🥰 Chloe 🥰 blev till. Detta hände innan han var något speciellt på sociala medier. Julia har kanske varit en tröst/ en pusselbit i hans knarkande o hans tid. Han har varit pundare som sina andra brödrar och vem önskar föra sådana gener vidare? Speciellt när man inte ser det själv och slutar på direkten. Gaphalsen är en luffare som vill spela mangas. Kolla hur han såg ut förr...Jösses, tanig kille med noll respekt som har sett upp till andra och däribland Jocke. Kan han, kan jag fantiserar han om.
Vrålapan sa själv i ett inlägg att han skulle gå om Jocke o Jonna. Grattis din luffare. Du är inte i ens i närheten och ditt liv du lever och vissa du umgås med är inget att skryta om/ med. Du lär dock aldrig kunna dra iväg med lillan med ett sådant straffregister du har. Men klart, din äckliga töntiga käft så hjälper det kanske med hota Julia. Du är en riktig luffare och unga Linnea kommer dumpa dig om ett antal år. Då du ser gammal och sliten ut. Tänk dig unga fräscha killar om 10 år. Du 44 år och hon 33 år, jösses 😅 Vill hon ha dig då? Släng dig i väggen testosteron byggaren.
HOPPAS DU SJÄLV LÄSER DETTA ELLER DINA PUNDAR TROLL GÖR DET SÅ DOM KAN FÖRSVARA DIG 🤮
Citera
2023-08-14, 20:37
Avstängd
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mytomani

Vad tror ni? Mycket verkar stämma.
Citera
2023-08-14, 21:12
Medlem
Citat:

Att Julia skulle varit otrogen är inte vad jag och hela Mjölby fått höra. Chrippa var otrogen mot Julia, han knulla med lillflickan hela semestern i Kroatien.
Julia var jättekär i Chrippa, hon var honom lojal och en förstående kvinna. Hon skämdes aldrig över honom som Linnéa verkar göra i sina vloggar.
Usch för otrogna män/kvinnor alltså!
Citera
2023-08-14, 21:30
Medlem
Negerkucks avatar
Helvete vilken sopa, bara en massa små skit lån med skyhöga räntor.

Nu när han träffat en ny tjej han måste Impa på så lär skulderna knappast sjunka.
Citera
2023-08-14, 21:36
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Jag vill även tala om att jag kommer inte diskutera öppet Chrippa mer.
Det ger mig noll. Då alla är på så låg nivå. Ni har otroligt låg IQ samt sjuka gissningar.
Förtal. Grova falska anklagelser och annat. Det går inte diskutera med idioter.

Jag kan svara på några seriösa frågor via PM. Men det blir inget mer skvaller ifrån min sida.

Ni kommer inte se mig skriva här mer om Chrippa.
Blev medlem här av helt andra orsaker som jag ska diskutera i andra trådar.
Och det kommer inte handla om kändisar eller liknande. Det här råkade jag se av farten
då jag känner herren.

Härmed säger jag adjö i detta ämne helt från och med NU. Ni är idioter faktiskt.

Tjaba BOOOOOOOOSSS.
Du med 18 millar som köper parfym på dollarstore för 50kr. Är det det du skapa kontot för?
Med så låg standard skulle jag iaf ha mer än 18 millar, men du kanske har lågavlönat jobb?

Varför vill Chrippa sätta sig i personlig konkurs om han inte vill bo i Sverige, lite onödigt?
Varför betalar inte Chrippa sina skulder eftersom att 100k va en droppe i havet för honom?
Ska han om 5 år köpa kåk på djurgårn och leka influenser som 40-åring?
Citera
2023-08-14, 21:37
Avstängd
Kan hans krishantering vara sämre än Pablos? Vi som vet vet.
Citera
2023-08-14, 21:39
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Varför måste man skriva samma sak till dig flera gånger innan du förstår?
Du kommer ändå inte förstå. Och i ärlighetens namn förstår inte jag heller hur Chrippa hade
sådan flax att få så många olika lån.

Fodrare får varningar vid 250k gränsen som akuta fall.
Chrippa lyckades gå under radarn med en jävla massa olika skulder under varningsgränsen.
Antagligen blev han tipsad göra såhär av någon duktig. Eller så hade han ovanlig tur bara utföra det.

Men nu är det historia. Han lyckades. Otroligt sega och klumpiga oseriösa företag som inte ens
hade koll.

Men det här är småpotatis.

Dom riktigt fula fiskarna kör flera miljoner på varje bolag i
lån och lämnar allt åt en uteliggare typ som får sitta några år i finkan. De får 10-20% av miljonerna som tack.
Eller om dom behövde akut betala en skuld åt fula typer via gatan istället för bli jappt.

Vi får nu istället börja prata om annat gällande Chrippa. Då alla skulder utom KF är nu städat sedan
1a Augusti.

Aktuell diskussion är hans 57k hos KF. Det är hans enda skuld nu. Hur kommer han lösa den
har jag ingen aning om. Men det är vecko peng då han har ökat enormt nu.

Ett proffs på ekonomi är faktiskt Danjal.
Ska vi sätta 100k på att Danjal lärt Chrippa dansa även om han brutit tån.
Hoppas ni får en hint nu
Du behöver inte skriva samma sak till mig flera gånger. Du behöver inte skriva till mig någon gång.

Och vem av oss som inte fattar har vi helt olika uppfattningar om. Det är så jävla stört att att tycka att Chrippa hade tur som kunde ta 1,3 miljoner i lån,ä. Det är så jävla stört att inte tycka att man ska betala tillbaks det man lånar. Och det är så jävla stört att tro att Chrippas skulder kommer att avskrivas för att han gjort personlig konkurs.

Du dikterar inte villkoren för hur det diskuteras om skulden här. För jag skulle gissa att hans aktuella skuld ligger närmare 2 miljoner, eller till och med mera. Chrippa säger att han tog lånen 2017. Så räntan måste skjutet i höjden. Då lånen ligger hos inkasso. Tickar de på med ursprungs räntan. Den sänks när de lämnar över sina fordringar till kronofogden.

Jag vet att det finns folk som använder målvakt. Och det har spekulerats i om Chrippa oxå gör det. Men bra att du kallar folk som beter sig som Chrippa för fula fiskar. För då måste vi ju enas om att Chrippa är en ful fisk.

Vad som gör honom extra ful är attan gjort karriär på att påstå sig vara ärlig och rak. Att han pratat så mycket skit om folk som är belånade.

Vi kommer hellre aldrig att tycka Chrippa är lite tuff som blåser företag på pengar, eller för att han inte har någon bokföring på sina pengar i den enskilda firman han konkade.

Och nej, det är inte av bitterhet jag tycker det här. Inte heller på grund av att jag lever ett innehållslöst liv. Utan det är pågrund av att Chrippa har gått från att vara en kul snubbe till en low life person.
Citera
2023-08-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Fläskisen till flickvän har ju verkligen dragit stjärnvinsten att bli tillsammans med en över 10 år äldre "man" med miljonskuld till fogden, 0 kreditvärde, snart bostadslös, inget arbete osv osv. .
Har han sagt upp sitt jobb? Senaste videon jag kollade (låååångt tillbaka i tiden) predikade han om hur hårt han jobbar som svetsare, gymmar, har familj och lägger upp YT-klipp varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in