Citat:
Varför måste man skriva samma sak till dig flera gånger innan du förstår?
Du kommer ändå inte förstå. Och i ärlighetens namn förstår inte jag heller hur Chrippa hade
sådan flax att få så många olika lån.
Fodrare får varningar vid 250k gränsen som akuta fall.
Chrippa lyckades gå under radarn med en jävla massa olika skulder under varningsgränsen.
Antagligen blev han tipsad göra såhär av någon duktig. Eller så hade han ovanlig tur bara utföra det.
Men nu är det historia. Han lyckades. Otroligt sega och klumpiga oseriösa företag som inte ens
hade koll.
Men det här är småpotatis.
Dom riktigt fula fiskarna kör flera miljoner på varje bolag i
lån och lämnar allt åt en uteliggare typ som får sitta några år i finkan. De får 10-20% av miljonerna som tack.
Eller om dom behövde akut betala en skuld åt fula typer via gatan istället för bli jappt.
Vi får nu istället börja prata om annat gällande Chrippa. Då alla skulder utom KF är nu städat sedan
1a Augusti.
Aktuell diskussion är hans 57k hos KF. Det är hans enda skuld nu. Hur kommer han lösa den
har jag ingen aning om. Men det är vecko peng då han har ökat enormt nu.
Ett proffs på ekonomi är faktiskt Danjal.
Ska vi sätta 100k på att Danjal lärt Chrippa dansa även om han brutit tån.
Hoppas ni får en hint nu
Du kommer ändå inte förstå. Och i ärlighetens namn förstår inte jag heller hur Chrippa hade
sådan flax att få så många olika lån.
Fodrare får varningar vid 250k gränsen som akuta fall.
Chrippa lyckades gå under radarn med en jävla massa olika skulder under varningsgränsen.
Antagligen blev han tipsad göra såhär av någon duktig. Eller så hade han ovanlig tur bara utföra det.
Men nu är det historia. Han lyckades. Otroligt sega och klumpiga oseriösa företag som inte ens
hade koll.
Men det här är småpotatis.
Dom riktigt fula fiskarna kör flera miljoner på varje bolag i
lån och lämnar allt åt en uteliggare typ som får sitta några år i finkan. De får 10-20% av miljonerna som tack.
Eller om dom behövde akut betala en skuld åt fula typer via gatan istället för bli jappt.
Vi får nu istället börja prata om annat gällande Chrippa. Då alla skulder utom KF är nu städat sedan
1a Augusti.
Aktuell diskussion är hans 57k hos KF. Det är hans enda skuld nu. Hur kommer han lösa den
har jag ingen aning om. Men det är vecko peng då han har ökat enormt nu.
Ett proffs på ekonomi är faktiskt Danjal.
Ska vi sätta 100k på att Danjal lärt Chrippa dansa även om han brutit tån.
Hoppas ni får en hint nu
Så de 37 punkterna finns inte hos KF när jag ringer imorgon?
Varför konkar inte Julia så hennes 12 punker försvinner?