Jag tycker Hanna är en väldigt obehaglig syn. Ser hon inte ut som om hon skall till att börja gråta så ser hon helt sönderopererad ut i ansiktet. Vad är det för fel på henne?
Den där göteborgaren som inte vet vad flygplatsen heter i GBG och gissar att Washington var på sydstatssidan i amerikanska inbördeskriget är han riktigt navlad? Inte för att jag kunde svaret men att tro att förloraren i ett inbördeskrig får en stat uppkallad efter sig är bortom allt förnuft.
Vad heter han? Kålle?
De där två är väl med för att spela rollerna som ska representera "vanligt folk".
Är Janne seriös när han funderar på hur många hörn en tärning har?
Först ritar han och kommer fram till 10. Är helt säker.
Sen är han säker på att det är sex hörn.
Han måste på riktigt driva va? Inte kan en vuxen människa vara så korkad
Väntade resultat hittills. Lite trist med Mats Wilander (4-0) som dödade första matchen tidigt, då det var knallhårt utöver det. Jerker & Tom stod upp bättre, eller åtminstone längre, än väntat. Var dock klasskillnad som väntat tillslut, frågan är ju vad Tom Sjöstedt har att göra i en UP-stol… Att Janne & Cecilia är med finner jag mest tröttsamt faktiskt. Nu även med handikapp… nääää, det hade allt varit trevligare med ett vasst lag på deras plats!
Är Janne seriös när han funderar på hur många hörn en tärning har?
Först ritar han och kommer fram till 10. Är helt säker.
Sen är han säker på att det är sex hörn.
Han måste på riktigt driva va? Inte kan en vuxen människa vara så korkad
Jag kom fram till 24.
6 sidor där varje sida har 4 hörn blir 24 hörn.
Citat:
Är du smartare än en femteklassare?
Förslag på ny serie:
Är du smartare än en Janne?
Favoriter Grupp 1
Johar Bendjelloul
Ola Söderholm
Grupp 2 är mer ovisst.
Jesper Rönndahl
Erik Haag
Olof Lundh
Senast redigerad av PeterNoster 2023-09-07 kl. 11:04.
Den där göteborgaren som inte vet vad flygplatsen heter i GBG och gissar att Washington var på sydstatssidan i amerikanska inbördeskriget är han riktigt navlad? Inte för att jag kunde svaret men att tro att förloraren i ett inbördeskrig får en stat uppkallad efter sig är bortom allt förnuft.
Vad heter han? Kålle?
De där två är väl med för att spela rollerna som ska representera "vanligt folk".
Janne och Cecilia är ju där för att vara korkade. Men Janne har tappat det totalt och man såg att Cecilia blev sur några gånger.
Behåll gärna Cecilia men byt ut Janne. Han är tyvärr tragisk nu
Snacka om att Få&F missuppfattat situationen att vi ville se all star, vi vill se nya ansikten och kolla deras kunskapsgrad, inget annat
Snacka om att Jerka kom ut som släthjärnad när han lyckas få för sig att ping är underlivsövning, man hör ju att bollen ger ifrån sig ett pong!!!! ljud när den lämnar kvinnoshaktet
Klart att ingen kunde Party hos Parnevik
Vem fan är Andrew Tate?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-07 kl. 22:37.
Janne och Cecilia är ju där för att vara korkade. Men Janne har tappat det totalt och man såg att Cecilia blev sur några gånger.
Behåll gärna Cecilia men byt ut Janne. Han är tyvärr tragisk nu
Journalistkåren visar sina talanger mot betalning. Linda Skugge, Janne Josefsson,... Dekadensen skenar på upploppet och vid målsnöret väntar den västerländska samhällskollapsen. Mycket nöje.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!