Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 10:06
  #25
Medlem
madnesstookthems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.

Din svagsinta naiva idiot som just bidragit (antingen aktivt eller via stöd) till ett enormt motstånd. Det lilla frö ni hade som hade kunnat bli något med genomtänkta resonemang och dialoger är det som spolats ner i toaletten och ingenting annat.

Det enda ni vunnit är mer hat och aktivt motstånd från allmänheten och idag gick ni långt långt över gränsen i Sthlm. Kaoset i trafiken sträcker sig LÅNGT bortom Essingeleden. Totalstopp. Och jag är tämligen säker på att dagens aktion har kostat människoliv pga. detta.

Grattis till ytterligare ett spadtag ner i avgrunden.
Citera
2023-09-12, 10:08
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.
Vad är det med vänsterpack o börja yttra sig om ”nazister” hela tiden? Verkar som att ni gör allt för att hela tiden hålla tanken kvar vid nazism, kanske är det ni som är de riktiga nazisterna?

Och vilken makt har ni vunnit menar du? Hur många våtmarker har ni lyckats återställa? Är det makt att bli gripen och lagförd, betala böter till staten istället för att lägga era bidragspengar på att rädda våtmarker istället?
Please, jag har verkligen svårt att förstå vilken ”makt” du pratat om så upplys mig gärna!
Citera
2023-09-12, 10:14
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.

Ni vinner makt på samma sätt som en mobbare som tar till knytnävarna har makt över sitt mobboffer. Det är inte något fint eller eftersträvansvärt.

Det enda ni vinner långsiktigt är mindre stöd för er sak genom att göra vanligt folk förbannade.
Citera
2023-09-12, 10:17
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.

Blåljussabotage. Fängelse nästa.
Samhällsfarliga element måste bekämpas med alla medel.
Citera
2023-09-12, 10:23
  #29
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
https://www.youtube.com/watch?v=IdNwLQkEQ6U

Hittade en kortare video på händelsen.

hahaha, dem är ju för underbara. "Tjejen på videon säger att vi kommer ha 1,5 graders höjning ackumulerat inom 5 år. Alla forskare säger samma sak. Men inte vad det skulle innebära, då ingen vet"
Varför låter polisen dem ligga kvar, och inte bara avlägsnar dem till cykelvägen pronto?
Citera
2023-09-12, 10:27
  #30
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Vad är det med vänsterpack o börja yttra sig om ”nazister” hela tiden? Verkar som att ni gör allt för att hela tiden hålla tanken kvar vid nazism, kanske är det ni som är de riktiga nazisterna?

Och vilken makt har ni vunnit menar du? Hur många våtmarker har ni lyckats återställa? Är det makt att bli gripen och lagförd, betala böter till staten istället för att lägga era bidragspengar på att rädda våtmarker istället?
Please, jag har verkligen svårt att förstå vilken ”makt” du pratat om så upplys mig gärna!


För det är det enda argument de har. Ungefär som när småbarn bråkar.
Samhället måste ta mycket hårdare tag mot dessa terrorister. Det finns en gloria om romatism runt detta agerande uppbyggt tjockt i samhället från vänsterhåll, alla har låtit dem hållas sedan 60 talet.
Bör avslutas omgående.
Citera
2023-09-12, 10:32
  #31
Medlem
Protestera tillbaka mot dem på fredag kanske?
(FB) Protestera mot Återställ Våtmarker?
Citera
2023-09-12, 10:36
  #32
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.

Jag driver hantverksfirma . Jag hade 4 man i 2 bilar som satt i kön .
ställtiden räknar jag till ca 5 timmar extra. Kan jag skicka fakturan till dig?
Citera
2023-09-12, 10:40
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Vi vinner makt. Makt över makthavarna som har spolat ner vår enda jord i toaletten.

Men det förväntar jag inte en flashback nazist att förstå. Ni tänker bara på er själva.

Knappast. Det är gemene man som röstar som beslutar vilka politiker som ska styra i framtiden och därmed vilka prioriteringar det kommer fokuseras på.

Gemene man kommer aldrig att ställa sig bakom den här typen av aktioner, det är helt fel väg att gå.

Ni riskerar istället att få personer som är osäkra i frågan att vända sig emot er och det ni vill uppnå.
Citera
2023-09-12, 10:42
  #34
Medlem
Ett Stockholmsproblem.
Citera
2023-09-12, 10:42
  #35
Medlem
SkuttCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
https://www.youtube.com/watch?v=IdNwLQkEQ6U

Hittade en kortare video på händelsen.

Fan vad sjukt, varför bär inte polisen bort dem? Det där kan ju inte vara lagligt, lägg dem på cykelbanan!
Citera
2023-09-12, 10:44
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Nej det är inte bra att återställa våtmarker då risken för malaria och sjukdomar som sprids via myggor vid stillastående vatten ökar.
Dessa individer som organiserar sig för våtmarker är psykiskt sjuka.

Tack för att du läste och förstod mitt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in