• 2
  • 3
2023-09-13, 17:20
Medlem
Rykten sger att ytterligare en r dd
Citera
2023-09-13, 17:25
Medlem
Kompisgng som var ute och kte eller hade de andra typer av relationer? Alla ungdomar?
Citera
2023-09-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker
Det var ett helt galet skyfall hr vid tiden fr olyckan. Gissar p ovan frare, sladd, kanske vattenplaning

Jag vill minnas att skyfallet kom efter olyckan, och att det d var torrt p vgen.
Citera
2023-09-13, 19:11
Medlem
Det var helt torrt och fint vder nr olyckan skedde, gick fr snabbt genom en kurva helt enkelt
Citera
2023-09-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Gissar att det inte alls r "pappas BMW" d den inhandlades 2023-05-10 och den frmodade sonen fyllde 18 r 2022-11-27.

Det fanns dessutom redan sedan 2020 och 2017 tv andra inregistrerade bilar i familjen skrivna p samma pappa, s frgan r om det inte r en skenrgistrering fr att sonen ska f en lgre frskringspremie?

Skulle det vara s kan det nog bli liiite jobbigt bde med sjlvrisk och terbetalningskrav fr personskadorna till frskringsbolaget... Ersttning fr bilen kan dom nog i s fall glmma.

Fljer isf det tragiska mnstret med mycket vldsamma krascher hos unga frare med grnsls uppfostran, grnslst beteende, och stora, starka bilar dom inte sjlva vill betala frskringen fr.

Srfors, Hulan, Hultafors, Bjlverud - listan r lng och blir tydligen lngre.
Citera
2023-09-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poseidon65

Fast i tidningen str det att dem 4 skulle frhras idag. S det knns som rykten bara..
Citera
2023-09-14, 02:46
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Fljer isf det tragiska mnstret med mycket vldsamma krascher hos unga frare med grnsls uppfostran, grnslst beteende, och stora, starka bilar dom inte sjlva vill betala frskringen fr.

Finns mnga fall som inte dyker upp hr p FB ocks...
Citera
2023-09-14, 03:44
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox

Det handlar om sjlvsanering, r inte p ngot stt tragiskt
Citera
2023-09-14, 12:20
Medlem
Hurt-kes avatar
Nu hade jag inte en BMW nr jag var 18 men en gammal folkvagn. Nr jag ser tillbaka p det s r det ett rent under att jag verlevde den tiden. Bilen full med kompisar som triggade en att kra som en idiot.

S lnge det fortstter anses tufft och manligt att kra som en idiot s kommer en viss procent av unga mn att stryka med, helt enkelt.
Citera
2023-09-15, 18:22
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brum740brum
Det var helt torrt och fint vder nr olyckan skedde, gick fr snabbt genom en kurva helt enkelt

Just denna platsen r vldigt speciell. Som jag kommer ihg det r kurvorna doserade s att bilen lutar utt i svngarna. Likas r det mycket kraftiga svngar, hger och vnster. S det r ingen bra plats att kra ens ver 70, det kan jag definitivt sga. Det finns risk fr mte hr ocks och vgen r inte s bred.

Det krs vldigt fort numera, och det r framfrallt nya adeln i sina BMW som kr p max med varvade V8: or. Jag tycker det r konstigt flera olyckor inte sker. Jag tror att farten var den bidragande orsaken. Tyvrr var olyckan framme denna gngen.
Citera
2023-10-02, 14:48
Medlem
Vad hette den avlidna?
Citera
2023-11-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poseidon65
Bevis?
Citera