UPDATE - BRUMMAR PÅ MED ÅTERHÄMTNINGEN
Vad kan jag konstatera om mig själv och min vardags situation?
Är nere och kör alla pass jag vill köra igenom per vecka, just nu blir det push, pull rest + push, legs rest.. behöver lyfta bröstet och detta är väll vad många kallar för dröm scenario att faktiskt behöva köra bröst 2 ggr per split.. jag gillar bröst men hade hellre haft ett riktigt jävla bröst parti att beundra än o träna det 2 ggr per split

nåja! Har hittat helt rätt i mina bröst program nu iallafall så med lite tren till hösten ska nog även dom utvecklas
DOSER
AAS
Man kunde ju inte hålla sig lugnare än en 15 årig pojke som skall bli man
SUSTANON - 400 MG/EW - MEDIPHARMA
EQ - 500 MG/EW - MEDIPHARMA
MASTERON E - 200 MG/EW - MEDIPHARMA
ANADROL - 700 MG/EW - MEDIPHARMA
Arimidex - 1 MG/EW
SERM - Inget behov!
EFFEKT
ser inte ens ut som samma person efter att jag fått pump and I fucking love it!
PEPTIDER
Fortfarande en tom rubrik men vi väntar ut lågkonjunkturen.. bättre o ta det säkra före det osäkra
PROVER JULI - 2023
9/10 - XL provet skjuts fram tills jag gått av oxarna i minst 2 veckor
AI/GYNO
3/10 - östrogenet var lite högt, kunde känna av det på både blodtryck och trötthet, mycket bättre sen jag slängde in AI, inga biverkningar när det kommer till gyno
DAGENS FORM
Har blodådror över alla extremiteter.. börjar få tillbaka fylligheten nu är det bara benen som ska byggas upp! Blir en invägning innan jag går av oxarna bara för o boosta egot
VIKT OCH FORM
8/10 - ? kg
Ser fram emot denna spurt
VÄLMÅENDE
Psykiskt 9 / 10, Fysiskt 9/10
Utomstående utmaningar men sånt är livet!
SEX OCH SAMLEVNAD
3/10 - tänker inte dela med mig av dessa detaljer men ahh, det blir säkert bättre!
STYRKA
6/10 tiden läker alla sår!
KOSTEN
Jag har lagt om kosten helt och hållet, käkar gott med fokus på högt protein på allt jag stoppar i munnen tills vidare!
TRÄNING
Körde ett minor pecs + lätt delta idag
Uppvärmning rotator kuffar 3 set
3x10 upright flyes 25 kg
3x10 incline dumbbell 26 kg, 34 kg, 40 kg
3x10 superset 3x10
Axelpress - downright flyes
50 kg - 25 kg
3x10 back laterals 12.5 kg
3x10 unilateral facepull 30 kg
SIDES
2/10 tröttheten men den är åtgärdad