2023-10-11, 18:57
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Klarar inte av att se segmentet AA-möte, spolar förbi. Barn och vuxenbordet nästan lika illa. Vad är grejen liksom?

Det blir så när människor med låg intelligens och dålig humor ska göra tv-program.
Citera
2023-10-11, 23:19
Medlem
Crapmagics avatar
Det var sannerligen nyheter av bingoutroparen Fredrik att
"Mamma Kines & Pappa Japan är en rasistisk barnvisa"

Var deras poäng? att sjunger man kines och japan i fel ordningsföljd så får man + eller - poäng
i avdragsgill rasism?

Hur är den rasistisk? när det är ett faktum att asiater har 2 streck till ögon mer eller mindre,
det är ungefär lika farligt som om en asiat skulle spärra upp ögonen med fingrarna i en
resten av världen nidvisa

Acceptera olikheterna & Väx upp!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-11 kl. 23:24.
Citera
2023-10-11, 23:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Ja, det är ju inte mycket som är roligt längre. Märker dom inte själva hur dålig kvalité programmet håller?
Dom lovade ju kvällens avsnitt genom en bild att dom skulle fortsätta in i döden med alla mot alla, för den som var lite uppmärksam

It must have been love är förknippat med Änglagård två andra sommaren, inte Pretty Woman eftersom jag inte sätt den .Jag hade fått rätt för Änglagård av domarna!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 00:21.
Citera
2023-10-12, 11:53
Medlem
zerxezs avatar
Någon annan som reagerade på hur okritiskt och fullständigt Filip och Fredrik omfamnade Hannas makabra anekdot om hur de lämnade en stor död fågel på ett tunnelbanesäte? Är inte det ganska ohygieniskt och vidrigt att lämna djurkadaver på tunnelbanesäten? Eller missar jag något här, det är tydligen väldigt roligt? Kanske för en 15årig psykopat då eller?
Citera
2023-10-12, 21:47
Medlem
Amazingthings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Klarar inte av att se segmentet AA-möte, spolar förbi. Barn och vuxenbordet nästan lika illa. Vad är grejen liksom?

Håller med om AA-mötet. Oerhört tradigt redan första gången efter några frågor. Spolar alltid förbi numera, sådana där framtvingade skämt blir aldrig bra. Hur kunde den idén passera ritbordet?
Barn- och vuxenbordet är åtminstone inte fullt lika illa men jag hoppas ändå att det skrotas till nästa säsong.
Citera
2023-10-12, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Jag får upp ordet misantrop i mitt huvud

Vilka smeknamn på bröst har inte? kvinnomisshandar auran enligt den misantropiska feminist redaktionen & deras förslag till självcancelerande åsiktskorridor tror ni? det var en ganska gedigen lista på namn man rabblade upp där
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 23:12.
Citera
2023-10-12, 22:59
Medlem
Crapmagics avatar
Napoleon, nej!

Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Barn- och vuxenbordet är åtminstone inte fullt lika illa men jag hoppas ändå att det skrotas till nästa säsong.
Vilket underbart moment!!! vrålade Fredrik innan han gick till reklam, fint med självsmicker

Fad fasen vrålade ungen vid barnbordet om kalv? "kalv! är kysyskad"

Barn och kändisar ska man aldrig ha i tv, för dom säger aldrig sanningen

Mcaflury är förfan macflury, det är inte olika smaker utan en tillfällig nånting som fanns 1998, nu ska jag googla hur Macflury ser ut
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-12 kl. 23:21.
Citera
2023-10-13, 20:01
Medlem
Perjantais avatar
Startade just första avsnittet av säsong 10 på Discovery. Är det någon slags gaslighting på gång eller varför låtsas man att Olof och Ebba vann förra gången? Det var väl ändå Erik och hans kona.
Citera
2023-10-13, 23:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilka smeknamn på bröst har inte? kvinnomisshandlar auran enligt den misantropiska feminist redaktionen & deras förslag till självcancelerande åsiktskorridor tror ni? det var en ganska gedigen lista på namn man rabblade upp där
Jo! jag ville barta meddela att enligt Cyklopernas Land så kallar Elis Monteverde Byrå(låda) kvinnobarmen för dunkar

En person som säkert umgås i F&F kretsar
Citera
2023-10-14, 11:50
Medlem
DyslexiKungens avatar
Cecilia Frode och Hanna Hellqvist borde bilda ett par i frågesporten, två griniga kärringar tillsammans som retar folk som ser på detta program.
Citera
2023-10-14, 18:01
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var sannerligen nyheter av bingoutroparen Fredrik att
"Mamma Kines & Pappa Japan är en rasistisk barnvisa"

Hur är den rasistisk? när det är ett faktum att asiater har 2 streck till ögon mer eller mindre,
det är ungefär lika farligt som om en asiat skulle spärra upp ögonen med fingrarna i en
resten av världen nidvisa

Acceptera olikheterna & Väx upp!

Det är väl främst den efterföljande strofen, som de inte läste upp, som är problematisk
Citera
2023-10-14, 18:14
Medlem
Kanske ingen stor grej, men i ett av veckans avsnitt påstods det att Cristiano Ronaldos efternamn var Ronaldo, vilket är fel, då Ronaldo snarare är ett förnamn/mellannamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in