Citat:
Ja men de skyller allt på andra droger. Jag har hunnit med att känna några som fått psykoser pga hasch genom mitt liv
Argumenten är likvärdiga med att skylla bilolyckor med fulla bilförare på att trafik är farligt generellt istället för att vilja se sambandet till att förare druckit alkohol och därmed orsakat olyckor
Men det är ju lyckliga av att aldrig vilja uppdatera något centralt tankearbete när det kommer till samband.
Argumenten är likvärdiga med att skylla bilolyckor med fulla bilförare på att trafik är farligt generellt istället för att vilja se sambandet till att förare druckit alkohol och därmed orsakat olyckor
Men det är ju lyckliga av att aldrig vilja uppdatera något centralt tankearbete när det kommer till samband.
Samma här. Har också sett flera tidigare sköna och goa människor, som förvandlats fullständigt efter att ha hänfallit åt grästuggandet - att ständigt övertyga andra om cannabis förträffligheter. Och även jag har sett drogutlösta psykoser, även om de själva helt förnekar det i efterhand.
Det blir någon slags destruktiv och antisocial energi kring cannabisivrarna. Att det blir ett egenvärde i att bete sig så dräggigt och obstruktivt som möjligt. Och nåde den som har en annan uppfattning om THC:t.
Det har varit en tråkig resa från EABT:s första videos där han stod i skogen och sågade svensk feminism med blixtrande och blytunga argument, till dagens videos där han sitter i ett dystert och ångestfyllt rum som påminner om det rum Marcus "Lurifaxflux" Jannes gick ur tiden i - om den liknelsen tillåts.
Ett rum där EABT sitter och ölrapar, sluddrar och mest verkar gnälla på allt från youtubes och googles visningsalgoritmer till hur dumma Bali och Jönsson är.
Jag önskar att han själv ledsnar på den energin. Reser sig upp, öppnar fönstret och vädrar ut rejält. Och sedan i någon form, försöker återgå till den briljans, humor och skärpa han bevisligen besitter.