Citat:
Ursprungligen postat av
Reraised
Det är alltså en bluff, de reser reguljärt och har nu fått in en miljon som skulle gå till ett ambulansflyg?
Jag tror såhär, Felicia har ramlat på en moppe och hamnat på sjukhus. Men det har aldrig varit frågan om någon allvarlig olycka/incident men eftersom hon nu råkat ut för en olycka och säkerligen ville komma hem till Sverige där hon har skulder över öronen så kom familjen och Felicia på denna idé om insamling och att överdriva och utnyttja situationen. Nu kan Felicia åka hem och betala in skulderna och ligga lågt ett tag på sociala medier tills hon "vaknar" upp ur koman och blir "frisk" igen. En ny start livet!
Jag tror såhär, Felicia har inte alls skadat sig eller ens hamnat i en olycka. Jag tror att familjen är muhammedaner i smyg och har åkt dit för att strypa henne till döds för hennes synder. Nu har dom betalat något 60-årig thailänsk bonde lite pengar för att begrava henne. Efter detta har dom fabricerat hela historien för att kunna tjäna pengar och få en anledning till att Felicia (snart) har avlidit.