Citat:
Ursprungligen postat av
Andy Frain
Oavsett vad så är det ju så att familjen inte varit transparenta med vad som hänt och då är det jävligt fult att starta en GFM om man inte kan lägga korten på bordet från början (och då snackar jag inte om hennes OF, ev pojkvän osv) utan om lögnerna/påståendena hennes familj kläckt ur sig.
Vad som verkligen skaver för mig är bristen på något som helst bevis! Ett kvitto, ett patientkort etc hade räckt för att jag skulle knipa igen.
Jag har själv bott 8 år i Sydostasien och där är inte en chans att detta fallet (om det har gått till så som familjen hävdar) inte skulle finnas i någon tidningsnotis öht!
Att hennes familj sen har mage att kläcka ur sig att regeringen borde betala och se efter sina medborgare visar bara hur jävla korkade dom är! Hon är, liksom jag är, utskriven ur Sverige! Då kan man inte kräva ett piss!
Det är ju helt och hållet hennes eget ansvar att inte vara försäkrad och köra/åka mc utan hjälm och jag har svårt att tro att hon har körkort för mc. Jag tycker inte hon borde ha fått en krona av någon.