Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-21, 05:52
Medlem
Rasputin420s avatar
Jag läste på nyheterna att hon dog i Thailand, är hon på Karolinska? Kan inte nån åka dit och kolla om hon lever
Citera
2023-10-21, 05:59
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Jag läste på nyheterna att hon dog i Thailand, är hon på Karolinska? Kan inte nån åka dit och kolla om hon lever

Länk till det du läste?
Citera
2023-10-21, 07:33
Medlem
headkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420

Den här tråden
Fortsätt gräva kära vänner här ligger en häst begraven😅
Citera
2023-10-21, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Vad är detta för trams? De vill bara ha hem sin dotter.
Läs tråden
Citera
2023-10-21, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Oavsett vad så är det ju så att familjen inte varit transparenta med vad som hänt och då är det jävligt fult att starta en GFM om man inte kan lägga korten på bordet från början (och då snackar jag inte om hennes OF, ev pojkvän osv) utan om lögnerna/påståendena hennes familj kläckt ur sig.

Vad som verkligen skaver för mig är bristen på något som helst bevis! Ett kvitto, ett patientkort etc hade räckt för att jag skulle knipa igen.

Jag har själv bott 8 år i Sydostasien och där är inte en chans att detta fallet (om det har gått till så som familjen hävdar) inte skulle finnas i någon tidningsnotis öht!

Att hennes familj sen har mage att kläcka ur sig att regeringen borde betala och se efter sina medborgare visar bara hur jävla korkade dom är! Hon är, liksom jag är, utskriven ur Sverige! Då kan man inte kräva ett piss!

Det är ju helt och hållet hennes eget ansvar att inte vara försäkrad och köra/åka mc utan hjälm och jag har svårt att tro att hon har körkort för mc. Jag tycker inte hon borde ha fått en krona av någon.
Citera
2023-10-21, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Kan bara Felicias anhöriga ge oss räkningen på sjukhusvistelsen och flygresan så lägger vi ner häxjakten. Gör ni inte de så kommer vi fortsätta tyvärr och ni kommer bli exposade så in i helvete, för människor här kommer inte ge sig. Är riktigt förvånad att att INGEN var på Arlanda. Hade jag inte bott i Göteborg hade jag lätt varit på plats .. så jävla mycket snack

Det var en kille i tråden som skrev att han var på Arlanda och han såg inte henne eller någon sjuktransport.
Citera
2023-10-21, 08:12
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Det var en kille i tråden som skrev att han var på Arlanda och han såg inte henne eller någon sjuktransport.
Allt är oklart väder- som bedragare vill ha.
Citera
2023-10-21, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel

Saken er tydeligvis omdiskutert i Thailand også :

https://aseannow.com/topic/1309813-s...ng-woman-home/
Citera
2023-10-21, 08:25
Medlem
Kanske e jävligt långsökt detta men jag har flugit Thai ex antal gånger o deras färger e lilla o rosa inuti.
O om man ser den här bilden på morbroderns sida där hon ligger bakom draperier i planet så känns inte detta som Thai.
Om man kollar sätena o framförallt dom här huvuddukarna som alltid e på planet så e ju dessa blåa mönstren ngt jag aldrig sett på Thai.
Thai har alltid sin logga på dessa.

Sen ser det ju ut som sätena inte är utplockade där bakom draperiet så man kan ju fråga sig om den som e där sitter upp för blir ju lite svårt att få in en special säng där.
Citera
2023-10-21, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacay66

Nej det är det inte. Några engelska bloggar har enbart copy/paste familjens ord rakt av, från Expressen och GoFundMe. Det är ingen thailändsk media som rapporterat fallet. Ingen ny information.
Citera
2023-10-21, 08:56
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Kanske e jävligt långsökt detta men jag har flugit Thai ex antal gånger o deras färger e lilla o rosa inuti.
O om man ser den här bilden på morbroderns sida där hon ligger bakom draperier i planet så känns inte detta som Thai.
Om man kollar sätena o framförallt dom här huvuddukarna som alltid e på planet så e ju dessa blåa mönstren ngt jag aldrig sett på Thai.
Thai har alltid sin logga på dessa.

Sen ser det ju ut som sätena inte är utplockade där bakom draperiet så man kan ju fråga sig om den som e där sitter upp för blir ju lite svårt att få in en special säng där.

Bangkok airways..
Citera
2023-10-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malacay66

Jag bor själv i Thailand och det har inte stått något alls om hennes olycka i engelskspråkig media här. Man brukar annars för det mesta se nyheter om turister har råkat ut för allvarliga olyckor eller på annat sätt råkat illa ut. Detta från aseannow är det enda, och det är ju i princip samma som har stått i expressen etc. Frågan är vad som har hänt henne, jag tvivlar på att allt stämmer faktiskt. Något har säkert hänt, men inte som dom har förklarat det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in