Citat:
Ursprungligen postat av
Okand1236
Jag känner tjejen. Kan bara säga att vissa av er är helt sjuka i huvet. Jag har sätt med mina egna ögon att hon ligger i respirator och allt! Sluta spekulera mer det som hänt är en olycka men utöver det kan jag inte säga mer. Ni får vänta tills allt e utrett och klart. Dessutom är Felicias värden inte bra just nu så att ha pratat som ni gör om en döende person är absurt. Hoppas ni mår bra i er själva att fkn hata på en person som ligger döende och förmodligen ej Kmr vakna. Fy fan sök hjälp alla här tänk om de va eran dotter.
Du kan ju försöka lura men det är för uppenbart.
1. Zigenarfamiljen Cedergren gör det som zigenare är bäst på, lura/tigga pengar. 800 000kr för att åka ambulansflyg men blev reguljärflyg istället. Inga bilder någonstans som kan bekräfta att hon är skadad. IVA-vård kräver specialutrustning med respirator/övervakning/läkemedel osv och måste förflyttas med ambulans/ambulansflyg och knappast någon sunkig andraklasstol med fettstänka gardiner.
2. Helt plötsligt så försvinner alla hennes konto på instagram, tiktok och porrsidor där hon visat fittan för pengar. Tvivlar på att hon delat lösenord med mamma.
3. Hon är tillsammans med en annan norsk bedragare som är på rymmen. Maskopi?
4. Hon är skulder på flera hundra tusen.
Inte ens min systerson på fyra år skulle tro på detta.
100% bedrägeri. Om familjen är med på det låter jag vara osagt. Om hon inom en snar framtid inte uppdaterar och skriver att hon mår bra och har återhämtat sig bla bla bla så ska jag inte skriva mer här. Citera mig gärna.
Btw, numret till växeln på KS Solna är 08-517 70 000. Valfri detektiv som är mer involverad kan ringa och fråga om de kan bli kopplade till IVA och där fråga om de har en patient vid namn Felicia Cedergren.