Citat:
Ursprungligen postat av
Skigge
Vad kan vi lära oss utav denna shitshow?
Vi i Sverige ska vara jävligt glada att E-handels och hans dickriders inte jobbar inom polisen. Då hade vårat Sverige sett ännu värre ut än vad det redan gör idag. ingen jävel hade åkt fast.
Detta är bland de sjukare trådar jag har varit med och följt. Galna påstående om F och desperata försök att hitta nya saker som stärker eran påhittade story. Inte ett jävla rätt sitter ni på och ni blir konstant motbevisade.
Jag har sedan tidigare sagt att killen har det varit alldeles för tyst om men ändå lägger ni fortfarande fokus på helt fel saker. Bara att gå in i mina tidigare inlägg där jag skrev för flera dagar sedan att något inte stämmer med killen. Ni fokuserade istället på att man inte kan flyga IVA-patienter på ett reguljärflyg, vilket sedan visade sig att ni inte kunde någonting om?
Har varit så kul att se er kasta bort 7 dagar av erat liv för att leka Martin Späck på heltid. Nu får ni gå tillbaka till erat sorgliga liv och göra något vettigt. Några av er bör fan be om ursäkt till familjen Cedergren, men det lär ni ju aldrig att göra.
E-handel ska inte bara ha skit, tänker att vi kan göra en liknande lista som ni har gjort tidigare fast på användare i denna tråd som bör avgå genast och ta bort kontot.
1. E-handel
2. seberto
3. stayboosted
4. OscarOrso
5. twogirlsonecup
Fyll gärna på med användare
Du snackar goja. Som sagt, familjen har ännu inte bevisat att den påstådda MC/moppe-olyckan skett. Du kan vara lugn, jag hade aldrig i mitt liv arbetat som polis. Särskilt inte i Sverige.
Kom med något själv i tråden. Det är ett flertal röda flaggor i deras story och det finns ingenting som tyder på att Felicia varit med om en sådan olycka. Skepticism och källkritik är enormt viktigt. Vi har tur att världen inte är full av godtrogna jubelidioter som tror på allt de läser, utan bevis. Jag har enbart utgått ifrån vad jag har sett. Offentliga uppgifter, domar, meddelanden/mail från polisstationer, sjukhus, räddningsorganisation, samt observationer i svensk & thailändsk media. De har kommit med påståenden utan att kunna bevisa det. Då är det fritt fram för oss att spekulera i vad fan vi vill. Jag försökte åtminstone ta reda på sanningen. Vad har du själv gjort? Ingenting.
Min misstanke är att Felicia råkat ut för något annat. Här ligger en hund begraven. Men nu orkar jag inte granska mer om den familjen. De har vägrat bevisa och förklara vad som hänt. Träder de inte fram, kommer man behöva insiderinformation från sjukhusen som går in på detalj vad som har skett, men det kan man glömma.
Jag hoppas alla frågor besvaras och att denna story kan få ett slut.
Sen så kommer du med ytterligare fel. Sju dagar säger du. Mitt första inlägg gjordes 2023-10-17, 22:49. Och jag slutade granska tidigare idag. Dvs. 3½ dagar, varav några timmar per dag gick åt granskning och diskussion. Hur räknar du?
Användarnamnet innehåller inget bindestreck. Tack för mig.