Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Det går bra att lita på en sak men inte en annan?
Finns absolut ingen anledning för polisen i ett mail svara en random person gällande något polisärende över huvud taget.
Källkritik går åt alla håll
Du kan gott och väl maila polisstationen i Thailand. Information om olyckor är inte något de döljer. Tvärt om är det norm att de informerar allmänheten.
Du sitter här och spyr ut skit. Under all den tid kunde du själv mailat eller ringt polisstationen och fått bekräftelse som jag gjorde (och delade med mig av i tråden).
Du är inget annat än ett troll vid det här laget. Gå nu och runka till hennes OnlyFans, så slipper vi dig i tråden med ditt absoluta skitsnack. Du bara snackar men gör ingenting. Kom med lite bevis istället. Jävla keyboard warrior.
Jag har länkat till hemsidorna och lagt ut emailadresserna, samt kopia på mina mail. Orkar du inte själv maila dem så undvik då att fylla tråden med skitsnack.
Hittar du inte mina inlägg så får du lära dig hur sökfunktionen funkar. På tiden att du lär dig efter 15+ år på FB. Öppna sökrutan och skriv "a:Ehandel" och välj "inlägg" i tråden.