Citat:
Ursprungligen postat av
Ehandel
Äntligen fick vi ett ordentligt svar från familjen Cedergren. Då vet vi att hon faktiskt varit inlagd på sjukhus pga. olyckan. Hade jag vetat att tråden skulle blivit så stor som den blev hade jag aldrig skrivit mitt inlägg på sida 25. Det är helt galet hur snabbt tråden fick fart. Trodde mitt inlägg skulle hamnat bland mängden bara. Men hade de kunnat presentera bevis tidigare hade detta aldrig skett. Fortfarande ett mysterium att ingenting rapporterats i thailändsk media. Men jag tror nu på familjen Cedergren.
Måste erkänna att de körde århundradets största "Uno reverse card" på Flashback. Århundradets största "fuck you!" till alla som tvivlat, haha. Nu när de bevisat allt så ska jag skänka en slant om de öppnar insamlingen igen, det är det minsta jag kan göra efter all denna soppa. Hoppas hon återhämtar sig efter olyckan.
Att göra en "Cedergrenare" är nu en Uno Reverse Card fast x10.
Denna tråd förtjänar bli årets tråd på Flashback.
Det är det minsta du kan göra. Men med tanke på ditt tillägg nu på slutet så verkar du fortfarande inte inse skadan en sådan här tråd kan ha på människorna inblandade.
Familjen hade aldrig skyldighet att visa dig bevis på att Felicia var svårt skadan när du krävde det. De hade all rätt att göra det när de väl kommit hem till Sverige och landat lite. Men nej, det gick inte för sig enligt Flashbacks egenutnämnda domstol.
Du har varit i högsta grad delaktig att driva drevet framåt - dina första inlägg är ingenting mot hur du sen drivit på och även idiotförklarat de som tyckte att det inte fanns riktiga bevis på bedrägeri utan bara indicier och bad om sans. Jag förstår att det är lätt att be om ursäkt nu med en axelryckning men jag hoppas verkligen att du lärt dig något så du inte behandlar människor på liknande sätt i framtiden.
Vi som inte höll med drevet har visat sig ha rätt - vi var inte naiva som vi blev anklagade för, utan vi kunde se den större bilden, och drogs inte med i psykosen. Om detta blir årets tråd på Flashback så hoppas jag att det är för att belysa hur sjukt det kan bli när människor tappar greppet bakom sin anonymitet.