2023-11-03, 23:58
Medlem
HassanVonEssens avatar
#302, vilken outhärdlig konfrontation. Låter som en fyllkaja som går bredvid och förbannar sin gubbe för att han sneglat på andra damer.
Citera
2023-11-04, 00:02
Medlem
Den nya ballen är sannolikt närmare 30 än 20cm, som han väl skrev i loggarna. Jag har sett ganska många stora ballar så det törs jag slå fast. Kan mkt väl tänka mig att Dumpen i sin publicering medvetet valt ut halvslaka och snällare bilder för att inte riskera bli en riktigt skev kontaktförmedling här.
Citera
2023-11-04, 00:21
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
Den nya ballen är sannolikt närmare 30 än 20cm, som han väl skrev i loggarna. Jag har sett ganska många stora ballar så det törs jag slå fast. Kan mkt väl tänka mig att Dumpen i sin publicering medvetet valt ut halvslaka och snällare bilder för att inte riskera bli en riktigt skev kontaktförmedling här.

Nja, jag tippar på 24-25 cm, d.v.s. Ron Jeremy-format. Dirk Diggler här är nog ingen grower.

Det var en tidig gädda, någon väktare, som satt inne på en bastant pjäs. Men numera är många bilder censurerade av Dumpen. En gång i tiden hade de ett helt galleri med några rejäla stjärnjagare.

Ja, vem vet. Snart kanske damerna börjar springa efter gäddor ...
Citera
2023-11-04, 00:21
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Var hon gift då? Om det står makens och inte sambons. Tycker du ska sluta snoka i hennes liv.
Det enda relevanta och oroväckande är att det finns en tolv-trettonårig dotter med i bilden.
Citera
2023-11-04, 01:42
Medlem
Nån som vet vad som hänt med gädda 301? Busschauffören från Nora.
Citera
2023-11-04, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
#302, vilken outhärdlig konfrontation. Låter som en fyllkaja som går bredvid och förbannar sin gubbe för att han sneglat på andra damer.
håller med!
skulle varit intressant att få gäddan att öppna upp sig
Citera
2023-11-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ful jäkel, men överlägset största kuken som fångats in såhär långt iallafall.
Klen tröst för gäddan kanske...men ändå något att vara stolt över.

De här två fiskarna var verkligen inget vidare. Alldeles för aggresiva.
Jag har skrivit det förr men det tål att upprepas, aggresiva konfrontationer är meningslösa och får bara gäddorna att låsa sig och vilja fly. Få dom att öppna sig och prata istället, aggressiviteten är meningslös då de redan är "skjutna" och rädda av att blivit påkomna. Jag vill ju höra vad de har att säga om saken, att se dem fly är ointressant.
Väldigt sant! Gäddor ska ju längta få träffa dumpen

känns som att senaste gäddan gick hem och började chatta igen och kommer inte ge sig förrän han träffar någon, det kommer han se som hämnd
Citera
2023-11-04, 04:26
Medlem
SethPutnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det lustiga är att ingen av de penisar som kallas micropenisar i den här tråden hade fått den diagnosen. Alla penisar som visats på Dumpen har varit normalstora med ett antal penisar en bit under medelstorlek och möjligen ett större antal penisar över medel.

Det medicinska tillståndet innebär att i princip bara ollonet står ut från hudväggen/penisroten:

https://morgansternhealth.com/wp-con...-300x149-1.jpg

Eller att penis inte alls är fullgången:

https://www.researchgate.net/profile...micropenis.png

Här ett exempel på en tvättäkta så kallad "mandelbiskvi":

https://callisto.ggsrv.com/imgsrv/Fa...-J00-IDSI-56-2

I dessa fall går det ofta att gräva fram penis med kirurgi:

https://morgansternhealth.com/wp-con...s-300x86-1.jpg

Om vi jämför dessa bilder med en av de penisar som hånades efter noter i den här tråden för att ha varit en micropenis, inser vi att folk härinne har halvtaskigt begrepp om vad en micropenis är, eller antar jag, måste bara hitta något att håna gäddan för:

https://dumpen.se/2023/10/04/bigbear-napp-287-umea/

Det är rätt synd, för det förflyttar fokus från den egenskap som gör dessa män värdelösa på riktigt, nämligen att de söker barn i sexuellt syfte. Barnen struntar i om de blir våldtagna av stora eller små kukar.

Lennart med piprösten verkade ha en rätt liten snopp,
https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-...arn-napp-igen/

Tyvärr verkar de ha plockat bort de fina bilderna
Citera
2023-11-04, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jävlar vad GAY det låter. Men fan vad välhängd den senaste shunon är. Tänk om han var normal i hjärnan. Han skulle kunna bli porr skådis med den kuken.

Dom som konfronterade känns så jävla off. Konstiga.

I just detta fallet som kommer man ingenstans med aggressivitet. Bättre att lägga upp konfrontationen så att gäddan tror att han har en chans att slingra sig ur en publicering. Då får man någon att tala och öppna upp sig. Nu blir han ju bara skrämd och vill därifrån.
Citera
2023-11-04, 07:37
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Håller för övrigt med många här om de som konfronterade nummer 302 - utbilda dem bättre eller låt dem aldrig mer hantera en konfrontation. Jag förstår att det förmodligen var deras första gång och då kan det ju bli lite fel - men så mycket fel? En flock gläfsande dreverhundar hade kunnat göra en bättre konfrontation.

Den här konfrontationstanten har varit med tidigare. Hon verkar vara Värmlandsbaserad för vad jag minns var hon och tog en gädda i Degerfors. Sen var det ytterligare nån mer där i trakterna. Kan det varit Kristinehamn eller Arvika?
Citera
2023-11-04, 09:34
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Så är det, och folk i allmänhet verkar heller inte veta att mindre penisar ökar betydligt mer i storlek vid erektion än vad större penisar gör.

Håller för övrigt med många här om de som konfronterade nummer 302 - utbilda dem bättre eller låt dem aldrig mer hantera en konfrontation. Jag förstår att det förmodligen var deras första gång och då kan det ju bli lite fel - men så mycket fel? En flock gläfsande dreverhundar hade kunnat göra en bättre konfrontation.

Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Den här konfrontationstanten har varit med tidigare. Hon verkar vara Värmlandsbaserad för vad jag minns var hon och tog en gädda i Degerfors. Sen var det ytterligare nån mer där i trakterna. Kan det varit Kristinehamn eller Arvika?
Ja det stämmer, hon är inte ny utan har varit med flera ggr tidigare (kanske 5-10 ggr totalt?) och kallas för Lotta, enligt bl.a. beskrivningen för gädda #302.

De andra jag spontant kommer på är Arvika kebabsåsen #261 och Trollhättan Bengt #156 som hon har konfronterat, men det finns fler.
Citera
2023-11-04, 09:56
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculker
Nån som vet vad som hänt med gädda 301? Busschauffören från Nora.

Han har gått från att ha 68 polare på Facebook till att bara ha 38. Det kommer inga fler i stort sett dagliga uppdateringar om att han varit på gymet eftersom han blivit portad där. Nån jävel lade upp dumpenlänkar på en av hans anhörigas vägg så hon tog bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in