Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-05, 22:12
  #5149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag tror inte att hon kommer att bli lycklig med honom. Jag tror att han är för uppfylld av sig själv. Jag tror att Pernilla är kär i kärleken, och att hon är så himla glad att ha en man efter åren som singel.
Han vet hur han ska smörja henne med komplimanger, men de klingar falskt.

Jag har svårt för mycket av Pernillas beteende, men med CB tror jag inte att jag gillar något…

Jaja, vi får se hur det går.

Tror Pernilla utnyttjar honom för content. Han kom in i bilden lämpligt tidsmässigt när Bianca inte ville vara med i Wahlgrens värld längre. Utifrån sättet hon pratar om och tittar på honom ger hon inte direkt intryck av att vara så känslomässigt engagerad, utan verkar mest skämmas för hans sätt att vara. Hon är nog för självupptagen för att på riktigt bry sig om nån annan. Tycker nog mest att det är bekvämt att ha nån som passar upp henne och som hon tycker är snygg att se på.

Han i sin tur är märklig med sina forcerade, plågsamt onaturliga kärleksförklaringar, fejktårar och narcissistvibbar. Hoppas nog mest på att gifta sig utan äktenskapsförord, och om inte, iallafall hinna bli lite känd innan han dumpar henne.
Citera
2023-11-06, 11:23
  #5150
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty-Cat
Tror Pernilla utnyttjar honom för content. Han kom in i bilden lämpligt tidsmässigt när Bianca inte ville vara med i Wahlgrens värld längre. Utifrån sättet hon pratar om och tittar på honom ger hon inte direkt intryck av att vara så känslomässigt engagerad, utan verkar mest skämmas för hans sätt att vara. Hon är nog för självupptagen för att på riktigt bry sig om nån annan. Tycker nog mest att det är bekvämt att ha nån som passar upp henne och som hon tycker är snygg att se på.

Han i sin tur är märklig med sina forcerade, plågsamt onaturliga kärleksförklaringar, fejktårar och narcissistvibbar. Hoppas nog mest på att gifta sig utan äktenskapsförord, och om inte, iallafall hinna bli lite känd innan han dumpar henne.

Det är lite lattjo alltihop. Hon klagar på honom, skäms över honom, gnäller och verkar less.
Nästa stund skuldbelägger hon sig själv, säger att han är så snäll som tvingar henne att göra det hon inte vill, för att det är så bra och nyttigt för henne.

För mig verkar det som om hon är en bit in i processen att förminska och omyndigförklara sig själv.

Men det är mycket möjligt att det hela bara är ett spel för gallerierna. Jag som åskådare tycker att WV var bra mycket trivsammare innan CB klev in på scenen.
Citera
2023-11-07, 13:56
  #5151
Medlem
Alltså jag orkar inte nu är Bauer och Sofia wistams man Magnus Wistam med på Pernilla och Sofias podd show med publik så min undran vems idé va det att Magnus och Christin skulle va med? Min magkänsla säger att det är Bauers idé som han har framför hemma som att tänk vilken bra idé att jag och Magnus är med och tjatat lite och Pernilla gav med sig som hon verkar göra när alla vill ha nåt av henne för det är inte Magnus idé för han är ju en doldis och inte lika mediakåt som herr Bauer är
Citera
2023-11-07, 19:02
  #5152
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydrooler
Den dagen Pernilla kommer till mig och vill kramas lite så tänker jag inte vägra särskilt länge. Att hon verkar trist i övrigt kan jag hålla med om men sevärd är hon helt klart. Härlig liten kropp och ett gulligt ansikte. Mums.
Hon HADE en liten fin kropp, nu är hon spolformad precis som vilken tant so helst
Citera
2023-11-07, 21:06
  #5153
Medlem
Hon borde vänta några år med giftemål..varför är det så viktigt att gifta sig..känslan är att det kommer gå käpprett åt helsike
Citera
2023-11-07, 21:10
  #5154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Hon borde vänta några år med giftemål..varför är det så viktigt att gifta sig..känslan är att det kommer gå käpprett åt helsike
Hon borde skippa giftermålet helt. Finns ju ingen anledning alls att gifta sig i hennes ålder. Hon kan ha en fet fest ändå. Någon borde avråda henne med bestämdhet.
Citera
2023-11-07, 23:19
  #5155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hon borde skippa giftermålet helt. Finns ju ingen anledning alls att gifta sig i hennes ålder. Hon kan ha en fet fest ändå. Någon borde avråda henne med bestämdhet.


Drar väl tittare, för givetvis kommer filmteamet vara där.
Citera
2023-11-08, 10:06
  #5156
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Drar väl tittare, för givetvis kommer filmteamet vara där.

Såklart kommer det filmas i marbella i september 2024.
Citera
2023-11-08, 10:10
  #5157
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Hon borde vänta några år med giftemål..varför är det så viktigt att gifta sig..känslan är att det kommer gå käpprett åt helsike

Bauer ligger på hårt om att gifta sig.

Nu de på Seychellerna där han var på bröllopsresa med sitt första ex.

Och tyvärr så har han inget manus i WV utan han är sån som visas.
Jag får kalla kårar och de röda flaggorna är hissade.
Citera
2023-11-08, 13:28
  #5158
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Drar väl tittare, för givetvis kommer filmteamet vara där.
Ja allt för att göra tv. Sedan om hon vill det eller ej, det är sekundärt.
Citera
2023-11-08, 16:33
  #5159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Alltså jag orkar inte nu är Bauer och Sofia wistams man Magnus Wistam med på Pernilla och Sofias podd show med publik så min undran vems idé va det att Magnus och Christin skulle va med? Min magkänsla säger att det är Bauers idé som han har framför hemma som att tänk vilken bra idé att jag och Magnus är med och tjatat lite och Pernilla gav med sig som hon verkar göra när alla vill ha nåt av henne för det är inte Magnus idé för han är ju en doldis och inte lika mediakåt som herr Bauer är
Bara ett tips i all välmening. Lär dig att dela upp en text och sätta punkt.
Citera
2023-11-08, 17:11
  #5160
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Bauer ligger på hårt om att gifta sig.

Nu de på Seychellerna där han var på bröllopsresa med sitt första ex.

Och tyvärr så har han inget manus i WV utan han är sån som visas.
Jag får kalla kårar och de röda flaggorna är hissade.
Jösses. Om Pernilla vet om bröllopsresan då är hon ordentligt manipulerad av Bauer att gifta sig där. Vet hon inte om det är det riktigt illa av Bauer att inte berätta.

Varför ska han dra in sitt gamla ex i bröllopet? Är det något han vill visa exet genom att de ska gifta sig där eller vad handlar det om? Det finns tusentals andra platser men just där........läskigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in