Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-07, 07:57
  #85
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Galningarna och våldtäktsmännen är i första hand ute efter unga tjejer, så jag tror att risken för något sådant är mycket liten. Jag skulle vara mer orolig för att det skulle bli en pinsam tystnad i förarhytten, mil efter mil... Man hamnar ju i en tacksamhetsskuld om man får gratis skjuts långa sträckor, och då känner man att man måste vara trevlig och underhållande... och så går kanske inte det för att personkemin inte stämmer alls.



Det vet jag faktiskt några som gör! Och det låter lika fånigt varje gång. D.v.s. akademiker ÄR man ju om man har en akademisk examen, men att presentera sig själv som "milf" är som att presentera sig själv som "vacker kvinna". Sådana bedömningar kan/bör man inte göra själv.

Vill ännu en gång påtala att epitetet MILF inte är något som jag har "gett mig själv".
Citera
2023-11-07, 08:49
  #86
Medlem
Klart du ska åka lastbil.

Ring ett åkeri bara, går nog att ordna.
Citera
2023-11-07, 08:58
  #87
Medlem
Stalkerdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Vill ännu en gång påtala att epitetet MILF inte är något som jag har "gett mig själv".


Nähää, vem har så skrivit rubriken; "Avdankad milf vill åka lastbil - bra idé eller inte?" ??
Citera
2023-11-07, 10:23
  #88
Medlem
Är du en narcissist-milf ?

https://www.mabra.com/psykologi/test...-ar-du/7250787
Citera
2023-11-07, 10:40
  #89
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Vill ännu en gång påtala att epitetet MILF inte är något som jag har "gett mig själv".

Jo, det har du här på FB själv gett dig, halva tråden är egocentrisk kring dig och inte lika mycket om det du ger sken av att vara intresserad av.
Vad handlar det om att du vill åka lastbil eller suga kuk? Kanske både och är det som tänder dig?
Citera
2023-11-07, 10:50
  #90
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jo, det har du här på FB själv gett dig, halva tråden är egocentrisk kring dig och inte lika mycket om det du ger sken av att vara intresserad av.
Vad handlar det om att du vill åka lastbil eller suga kuk? Kanske både och är det som tänder dig?

Ja eftersom jag är heterosexuell.... ja, jag gillar båda. Men känner du inte själv att du är "lite" off topic just nu?
Citera
2023-11-07, 10:51
  #91
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell
Är du en narcissist-milf ?

https://www.mabra.com/psykologi/test...-ar-du/7250787

Behöver inte göra det testet. Men tråden skulle handla om att åka lastbil.
Citera
2023-11-07, 11:26
  #92
Medlem
TonaldRumps avatar
...
Citera
2023-11-07, 11:56
  #93
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Ja eftersom jag är heterosexuell.... ja, jag gillar båda. Men känner du inte själv att du är "lite" off topic just nu?

Ring till ett åkeri och ställ den enkla frågan om du kan följa med på en körning för att du som avdankad MILF ser ett nöje i det, finns inget mer att diskutera i din trådstart.

Eller ställ dig utmed vägkanten så får du kanske ut mer spänning av det
Citera
2023-11-07, 15:32
  #94
Medlem
Ektomorfens avatar
Varför är det ens viktigt att påpeka att du är en MILF? varför inte bara starta en tråd där du skriver att du aldrig suttit i en lastbil och är sugen på att åka med i en?

Låter bara som en typiskt narcissistisk kvinna som vill få uppmärksamhet och inget annat.
Citera
2023-11-07, 15:50
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll

Har testat det mesta, men aldrig suttit i en lastbil.
...
...
Kort sagt: är detta en bra eller dålig idé?

Nyfiken på vad det är som lockar så starkt med lastbilsupplevelsen? Framgår inte så tydligt i tråden.
Om det finns ytterligare dimensioner kring resa i lastbil - förutom transport mellan A till B - kan det spela in om det är en bra eller dålig idé, som du önskar rådgivning kring.
Åka A till B, uppleva nytt? Alltså. Åk. Bara åk. Fixa och åk.
Citera
2023-11-07, 16:29
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Som rubriken lyder. Halvsnygg milf, akademiker, något gråhårig men i övrigt i gott skick.

Har testat det mesta, men aldrig suttit i en lastbil. Nästa gång man ska upp till Stockholm eller ner till Tyskland, kan man på något sätt haka på en lastbilschaffis och åka med för en billig penning?

Och detta med att jag - rent objektivt - är en milf, är det ett bekymmer? Jag har umgåtts med alla möjliga sorters människor genom livet och anser mig vara en bra människokännare.

Om tillfället ges, bör man tänka två gånger innan man hoppar in i en lastbil med en främmande man? Givetvis kommer jag se till att någon anhörig vet regnumret på fordonet innan jag hoppar in, men jag är också medveten om att man kan begå ett brott och anse det vara värt tiden man ev får sitta om man åker fast. Likaså att en mördare kan ha läst på om hur man går tillväga för att undkomma straff oavsett hur många sms jag skickar.

Kort sagt: är detta en bra eller dålig idé?

Är du öppen för att du kommer att att knullas i hytten på nån rastplats? Troligtvis i alla hål.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3567944

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback