Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-11-07, 17:08
  #97
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Är du öppen för att du kommer att att knullas i hytten på nån rastplats? Troligtvis i alla hål.

Nej.
Citera
2023-11-07, 17:10
  #98
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ektomorfen
Varför är det ens viktigt att påpeka att du är en MILF? varför inte bara starta en tråd där du skriver att du aldrig suttit i en lastbil och är sugen på att åka med i en?

Låter bara som en typiskt narcissistisk kvinna som vill få uppmärksamhet och inget annat.

Jag har lärt mig att rubriken bör spegla frågeställningen. Och nu är jag inte en 17-årig oskuld som vill åka lastbil, utan just en milf.

Narcissist är egentligen fel ord, eftersom det är en psykiatrisk diagnos som jag aldrig någonsin har fått. Men om du syftar på att jag älskar mig själv: ja.
Citera
2023-11-07, 17:11
  #99
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av _Grov_
Nyfiken på vad det är som lockar så starkt med lastbilsupplevelsen? Framgår inte så tydligt i tråden.
Om det finns ytterligare dimensioner kring resa i lastbil - förutom transport mellan A till B - kan det spela in om det är en bra eller dålig idé, som du önskar rådgivning kring.
Åka A till B, uppleva nytt? Alltså. Åk. Bara åk. Fixa och åk.

Uppleva nytt. Man sitter högre upp, åker med någon som har ett spännde jobb etc.
Citera
2023-11-07, 17:31
  #100
Medlem
Mindbreaths avatar
Åh jag har också dagdrömt om att lifta med en lastbil och glida iväg i skymningen på någon europaväg söderut. I mina drömmar har chaffisen varit runt 40 och ser ut som Marlboro-mannen. Tyvärr finns bara dessa chaffisar i fantasin. De flesta är halvfeta, monsterdrickande white trash som lyssnar på epamusik och jag hade nog kastat mig ner i närmsta dike efter tre mil med en sån grabb.
Citera
2023-11-07, 18:12
  #101
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Åh jag har också dagdrömt om att lifta med en lastbil och glida iväg i skymningen på någon europaväg söderut. I mina drömmar har chaffisen varit runt 40 och ser ut som Marlboro-mannen. Tyvärr finns bara dessa chaffisar i fantasin. De flesta är halvfeta, monsterdrickande white trash som lyssnar på epamusik och jag hade nog kastat mig ner i närmsta dike efter tre mil med en sån grabb.

För mig gör det inget om han är halvfet och dricker Monster. Så länge han kör säkert och man trivs med sällskapet.
Citera
2023-11-07, 18:36
  #102
Medlem
Stalkerdeluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
nu är jag inte en 17-årig oskuld som vill åka lastbil, utan just en milf.

Narcissist är egentligen fel ord, eftersom det är en psykiatrisk diagnos som jag aldrig någonsin har fått. Men om du syftar på att jag älskar mig själv: ja.

Hur vet du att du är en milf , och vad är en milf ?

Förresten har du set paradise highway filmen (handlar om en kvinnlig lastbilförare ?

Jag hade hellre åkt Husvagn eller båt faktisk (absolut inte med främlingar, men ensam eller med en gäng vänner)
__________________
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-11-07 kl. 18:57.
Citera
2023-11-10, 10:33
  #103
Moderator
Sun Rulers avatar
Förtydligade rubriken lite.
/Moderator
Citera
2024-02-18, 05:50
  #104
Medlem
En dum fråga kanske. Men är man inte lite självgod om man skriver att man ÄR en MILF?? Vad är det som säger att du tilltalar alla män? Jag menar skönheten ligger ju i betraktarens ögon. Bara för att du kanske har perfekta mått och ett ansikte sött som sockervadd betyder det ju inte att alla vill sätta på dig
Citera
  • 8
  • 9
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3567944

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback