Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-13, 13:56
Medlem
My fick en kommentar på bilden med pepparkakorna men hon tog bort den så syns inte på instagram men den finns kvar på InstaNavigation.

Person: "Finns dessa pepparkakor bara att köpa i din butik, menar du? Jag bor långt från Stockholm men skulle så gärna vilja köpa eftersom burken är såå vacker.
12 November 2023 09:13:51"

Mys Blommor svarar: "Hej Johanna! Om du söker på deras hemsida så presenterar dom sina återförsäljare runtomkring i landet😊 De finns även att köpa online. Så med en googling på ” Fin smakeriet pepparkakor” så ser du ännu fler allternativ! Lycka till ☺️ och håller med… burkarna är Såå ginan jag har skapar brukar privat sedan 6 år med olika design för varje år ☺️
12 November 2023 09:30:20"

Varför tog hon bort det?
Ingen otrevlig fråga eller något, så varför fick inte det stå kvar? Var det efter hennes otrevliga svar till en annan person så My anser att den ifrågasätter? Men den kommentaren är ju borta sen länge så den lär väl inte Johanna ha sett?
Citera
2023-11-13, 13:59
Medlem
My har även skrivit denna kommentaren under papparkaksinlägget, men det finns ingen kommentar som den kan vara svar till, ingen som råkade vara inne och lyckades se? 😂
Tog hon bort den så jävla snabbt så den inte ens dök upp på Instanavigation? Fast då borde väl inte hennes heller dykt upp.

"Nu är du anmäld, strax blockerad, och portförbjuden. Ansöker om besöksförbud!
12 November 2023 09:27:10"

På instagram står det att 11 (ibland står det 12, oklart) har kommenterat inlägget, men bara 5 kommentarer fick vara kvar.
Citera
2023-11-13, 14:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
My har även skrivit denna kommentaren under papparkaksinlägget, men det finns ingen kommentar som den kan vara svar till, ingen som råkade vara inne och lyckades se? 😂
Tog hon bort den så jävla snabbt så den inte ens dök upp på Instanavigation? Fast då borde väl inte hennes heller dykt upp.

På instagram står det att 11 (ibland står det 12, oklart) har kommenterat inlägget, men bara 5 kommentarer fick vara kvar.
Anmäld för vad?
My är verkligen rädd om sina följare... 🤗
Citera
2023-11-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987

Fasen, man hänger inte med i svängarna. Portförbjuden och besöksförbud? För en fråga?
Citera
2023-11-13, 14:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fasen, man hänger inte med i svängarna. Portförbjuden och besöksförbud? För en fråga?
Det var väl för fräckheten att säga att dom där lyxpepparkakorna inte ens är goda. Då blir My upprörd.

"Lycka till ☺️ och håller med… burkarna är Såå ginan jag har skapar brukar privat sedan 6 år med olika design för varje år ☺️"

Inte konstigt att Jobas skrev WTF? Han kanske inte ens sett till alla dessa burkar som My säger sig samla på.
Senast redigerad av TPL 2023-11-13 kl. 14:43. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-11-13, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
De

För det är trots allt väldigt mycket som inte verkar stämma i Mys ekonomi. Hur kan hon ha så väldigt mycket pengar? Hon har inte lån på sin 5 miljonerslägenhet. Hon har lagt upp enorma summor på inköp och renoveringar i samband med start av gym och butik. Hennes AB har helt enkelt inte dragit in de pengarna. Var kommer de ifrån??
Hur vet du att hon inte har sin lägenhet belånad? Vart framgår det?
Citera
2023-11-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det var väl för fräckheten att säga att dom där lyxpepparkakorna inte ens är goda. Då blir My upprörd.

"Lycka till ☺️ och håller med… burkarna är Såå ginan jag har skapar brukar privat sedan 6 år med olika design för varje år ☺️"

Inte konstigt att Jobas skrev WTF? Han kanske inte ens sett till alla dessa burkar som My säger sig samla på.
Shabbychick är inte Mysans stil...vart har hon alla burkar?

Hon ljuger så otroligt mycket att jag undrar vem hon egentligen är.
Citera
2023-11-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anmäld för vad?
My är verkligen rädd om sina följare... 🤗

Jag fattar inte heller! 🤔
För vad?
Hon blir märkligare för varje dag. Vilket jag trodde var omöjligt.
Verkligheten börjar flåsa henne i nacken. Så snart kommer sjukdomskortet.
Citera
2023-11-13, 16:37
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Hur vet du att hon inte har sin lägenhet belånad? Vart framgår det?
Det har nämnts tidigare i tråden. I mäklarens beskrivning av hennes lägenhet står (under rubriken ”Ekonomi”) att den inte är pantsatt. Detta till skillnad från den andra lägenheten på samma adress. (Den är för övrigt såld nu. Men de fick gå ner till 5.350’.)
Citera
2023-11-13, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det har nämnts tidigare i tråden. I mäklarens beskrivning av hennes lägenhet står (under rubriken ”Ekonomi”) att den inte är pantsatt. Detta till skillnad från den andra lägenheten på samma adress. (Den är för övrigt såld nu. Men de fick gå ner till 5.350’.)
Tack, såg det nu. Kan vara i behov att få lös lite kontanter då. Annars är det svårt att förstå den plötsliga vändningen.
Citera
2023-11-13, 17:18
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Tack, såg det nu. Kan vara i behov att få lös lite kontanter då. Annars är det svårt att förstå den plötsliga vändningen.
En tanke är att banken helt enkelt inte ville ge henne lån i förra vändan. De tyckte kanske inte att företagets inkomster var tillräckliga. Då blev hon tvungen att skrapa kassakistan nästan tom och lägga in sina cash i iägenheten. Och nu måste det loss pengar för att rädda det sjunkande skeppet.

Jag undrar återigen varifrån alla hennes pengar kommer? Och jag undrar varför hennes make inte säljer sin lägenhet så att de kan köpa ett gemensamt boende? Tillsammans. Så där som gifta par brukar göra. Men han är kanske för smart för det. Måste svida för Mysan.
Citera
2023-11-13, 17:49
Medlem
TPLs avatar
Hon måste ju ha trott att blomsteraffären skulle bli en braksuccé med intäkter som kunde täcka för både gymnastiksalen och boendet. Nu blev det inte så.

"Som jag älskar dessa tre !!! " skriver My till en bild på L och hundarna. Hon har uttryckt liknande om den trion tidigare, aldrig nåt liknande som innefattar maken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in