Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-17, 21:23
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Trådens mest värdelösa inlägg av någon hjärndöd.

Han drar det såklart så långt han kan. Men åt det hållet går det, kan ingen förneka.
Citera
2023-11-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Nej nej, det är helt rätt att låta det bero. Nu gräva det lite överallt, och kommer det fram att araben ljugit så vinner Uffe (och SD) en massa poäng. Kommer det fram att det är sant har han inte förlorat något mer.

Eller så är det en slamkrypare, i stil med ”i min kultur kallar man en kompis kusins tredje bästa väninna för svärdotter”, och då behöver ingen säga något alls mer.

Oavsett verkar det helt osannolikt att en hel släkt på 36 personer har fallit dödsoffer
Citera
2023-11-17, 21:27
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Är inte så insatt med vet att flera tusen palestinier har dött, kvinnor, barn, men du kanske har andra källor?

Kanske dog endast en handfull palestinier medan 1400 israel dog?
Hoppas du förstår att 1400 är siffran från Israeliska myndighet och därmed en propagandasiffra.
Men så långt tänkte inte du?

Propaganda siffra? Det är väl otroligt enkelt att kolla i folkbokföringen. Vilka har dött, vilka har inte dött. Om 1400 förmodat dör i Sverige i en terrorattack, hur svårt skulle det vara att kolla upp om dessa siffror stämde? Svar inte alls svårt. Det är lika i Israel såklart.
Citera
2023-11-17, 21:28
Medlem
Citat:
För mej är Hamas inga terrorister, Israel är en fascistisk terrorstat.
Du kan alltid slänga dej med ordet "terrorist" när det passar dej men jag tar ingen notis av det.

Så det är ok att anfalla och döda,våldta civila då enligt dig, småbarn, eller menar du att det är lögn?
Citera
2023-11-17, 21:30
36 personer i familjen. Mytomaner. Terroristerna Hamas ska utplånas.
Citera
2023-11-17, 21:31
Medlem
Har det kommit fram någon bild på något av offren än?
Citera
2023-11-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ok så besöker man en konferens ordnad av palestinier så är man en säkerhetsrisk?
Bra att veta var du står.

Varför i helvete litar du på SÄPO?
Jag vet ingenting om hur SÄPO jobbar. Och jag står ingenstans i frågan om El Haj. Men Hamas är en terrorist stämplad organisation Och eftersom personen som organiserade mötet i Malmö har i Nederländerna gripits och och anklagats för någon typ av terrorist brott så förstår varför det borde ha varit bäst för El Haj att inte delta i mötet.
Citera
2023-11-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Propaganda siffra? Det är väl otroligt enkelt att kolla i folkbokföringen. Vilka har dött, vilka har inte dött. Om 1400 förmodat dör i Sverige i en terrorattack, hur svårt skulle det vara att kolla upp om dessa siffror stämde? Svar inte alls svårt. Det är lika i Israel såklart.

Varför tror du att Sverige och Israel skulle bara liknande stater? Har du varit i Israel (annat än på strandsemester)?

Alltid lika fascinerande att folk känner länder utifrån vad dom läst i DN och Wikipedia

Angående de 36 döda i familjen/släkten/sällskapet. Avled alla på samma plats och under samma attack? Finns det någon info kring detta?
Citera
2023-11-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag vet ingenting om hur SÄPO jobbar. Och jag står ingenstans i frågan om El Haj. Men Hamas är en av väst +israel terrorist stämplad organisation Och eftersom personen som organiserade mötet i Malmö har i Nederländerna gripits och och anklagats för någon typ av terrorist brott så förstår varför det borde ha varit bäst för El Haj att inte delta i mötet.

Fixade ditt inlägg så att det blev tydligare
Citera
2023-11-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag vet ingenting om hur SÄPO jobbar. Och jag står ingenstans i frågan om El Haj. Men Hamas är en terrorist stämplad organisation Och eftersom personen som organiserade mötet i Malmö har i Nederländerna gripits och och anklagats för någon typ av terrorist brott så förstår varför det borde ha varit bäst för El Haj att inte delta i mötet.
Vem fan bryr sej om "terroriststämpel" det kan klistras på alla meningsmotståndare?
Hamas är terroriststämplad, PKK likaså, båda kämpar för självständighet.
Att PK-maffian stämplar vissa som "terrorister" betyder nada, kattpiss.
Citera
2023-11-17, 22:08
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Varför tror du att Sverige och Israel skulle bara liknande stater? Har du varit i Israel (annat än på strandsemester)?

Alltid lika fascinerande att folk känner länder utifrån vad dom läst i DN och Wikipedia

Angående de 36 döda i familjen/släkten/sällskapet. Avled alla på samma plats och under samma attack? Finns det någon info kring detta?

Nej jag har inte varit i Israel. Men Israel är ett I-land och därmed utgår jag ifrån att de har en välutvecklad folkbokföring, järnkoll på skattskyldiga medborgare, sjukjournaler osv. Det är svårt för att inte säga väldigt svårt att fejka dödsiffror i ett öppet demokratiskt samhälle. Det kommer självklart alltid fram och den som tror sig kunna fejka stora nummer av döda personer är helt dum i huvudet. Tänk dig om myndigheter i Sverige skulle ha fejkat antalet dödsoffer i terrorattentatet på Drottninggatan. "Det var 1400 som avled)...ok hur skulle de fixa det?
Citera
2023-11-17, 22:08
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Han gick till jobbet och såg helt oberörd ut. Det enda som irriterade honom var att han fick frågor från en journalist.

Har han en familj på Gaza eller är det lögn? För mig är det obegripligt hur det talas om 36 personer som dött i en familj. En enda förlorad familjemedlem är en katastrof och en stor sorg för en normal människa.

Det kan ju också tolkas som att i hans familj fanns det 36 islamister som villigt ställde upp som mänskliga sköldar i Gaza City i stället för att dra söderut.

Jag tror han ljuger. Folk gör det de är vana med. Jag får mina sociopatvibbar. Karln är läskig.

Han är både sosse och muslim så sannolikheten att han talar sanning är lika med noll. Det intressanta är att Magda klämmer ur sig fejktårar på hans ära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in