Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-15, 14:55
Medlem
CyberIngmars avatar
När Sveriges statsminister drev Magdalena Andersson till tårar i dagens debatt gav hon detta som svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
S-ledaren Magdalena Andersson svarade i sin tur med hårda ord. Hon berättade bland annat att anhöriga till Jamal El-Haj "utplånades" för några dagar sedan.

– Ulf Kristersson, anklagar du Jamal El-Haj för att vara en terrorromantiker? Hans sonhustrus familj utplånades för några dagar sedan. 36 personer bortsvepta

När ska detta ha ägt rum? Vilka var personerna, hur dog personerna, var det Hamas eller Israel som låg bakom attacken? Stämmer Magdalenas uppgifter? Finns det källor.

Något för journalister att gräva i.
Senast redigerad av CyberIngmar 2023-11-15 kl. 15:01.
Citera
2023-11-15, 14:59
Medlem
Menar bag-in-boxen att terroristfamiljer inte brukar ha många dödsfall?
Citera
2023-11-15, 15:00
Medlem
Jag såg klippet, hur Maggan blev hels svarslös
Pinsamt, som en riktig sosse började hon darra läpp som försvar

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/a...agelse--owt5t7
Citera
2023-11-15, 15:04
Avstängd
Jamal El-Hamas, om jag får be.
Citera
2023-11-15, 15:10
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Vad har egentligen El-Hamas kopplingar med Hamas att göra med att hans släktingar gått bort? Tar det bort det faktum att El-Hamas är Hamassuporter?
Han är väl Hamassupporter oavsett och det är lika olämpligt ändå.

Arga Andersson visar att hon helt tappat det. Ska känsloargument få styra? Det är ju för f*n så krig startar.
Citera
2023-11-15, 15:40
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ska känsloargument få styra? Det är ju för f*n så krig startar.

Hon pratar till sin väljargrupp.
Palestinavänner och kvinnor.
Citera
2023-11-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
När Sveriges statsminister drev Magdalena Andersson till tårar i dagens debatt gav hon detta som svar.

När ska detta ha ägt rum? Vilka var personerna, hur dog personerna, var det Hamas eller Israel som låg bakom attacken? Stämmer Magdalenas uppgifter? Finns det källor.

Något för journalister att gräva i.

36 personer i en enda familj? Hur många barn har man egentligen då?
Citera
2023-11-15, 15:44
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2023-11-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala

Det måste vara den här postningen som Magdalena Andersson syftar på: https://www.facebook.com/photo.php?f...7520000&type=3

36 personer, samtliga släktingar, dödade på en och samma gång. Det låter onekligen som en spektakulär händelse som man skulle vilja veta mer om hur det gick till.
Citera
2023-11-15, 16:52
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:

En familj i arabländer är ju kusiner och kusiners barn osv osv, dom bor väll alla i samma jävla hydda.

Jag anser ju dock själv att min moster eller hennes barn ( mina kusiner ) är som min familj. blod går före allt. Nej, jag är inte en sandapa för det.
Citera
2023-11-15, 16:56
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Det måste vara den här postningen som Magdalena Andersson syftar på: https://www.facebook.com/photo.php?f...7520000&type=3

36 personer, samtliga släktingar, dödade på en och samma gång. Det låter onekligen som en spektakulär händelse som man skulle vilja veta mer om hur det gick till.
Skulle ju kunna vara så att dessa 36 släktingar var Hamas-soldater och stred mot Israel och förlorade...
Citera
2023-11-15, 16:58
Medlem
Om hon nu inte gillar att Hamasanhängare dödas så kanske hon skulle varit med och motarbetat muslimerna och Hamas från början. Det är Hamas och ingen annans fel att släktingar till Jihad El Hamas dödas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in