Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-24, 21:41
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Det är kanske lite väl dramatiskt, men han har väl säkert lyckats ragga röster av musslor från Levanten boendes i Skåne med omnejd. Kan iofs vara några stycken...

Se själv intervjun i SVT Aktuellt: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/j...uas-i-aktuellt
Citera
2024-01-24, 21:44
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Se själv intervjun i SVT Aktuellt: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/j...uas-i-aktuellt
Såg den, han blev rätt hårt stekt och Mats Knutsson säger såsom du återberättade det.
Citera
2024-01-24, 22:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Hela intervjun var mycket längre än så där och visst fan ljög han och det såg alla och han själv måste också se att vi alla såg hur han ljög och snyftade. Han måste vara för jävligt missnöjd med det där inslaget i kvällens Aktuellt
Citera
2024-01-25, 00:16
Medlem
Varför frågar de inte om el-haj sonens halal giftermål, jag kollade på ratsit och hans bröllop är fortfarande inte registrerat. Hur kan el-haj stödja ett muslimskt parrallelsamhälle där man bara skiter i svenska regler?

Och den halalingifta dotterns 32 döda släktingar som var undanflykten för att ta kål på en riksdagsdebatt? Mer detaljer på det. Och det är ju 99,9% lögn eftersom det är en historia som fabricerats av hamas och släppts runt om i världen där massa människor har förlorat 32 släktingar (=hela familjen).

Varför kan han aldrig tala ur skägget och klart och tydligt säga att han tar avstånd från hamas?

Otroligt, och denna snubbe får sitta i vår riksdagen.....
Citera
2024-01-25, 00:37
Medlem
rondellhundens avatar
Det var en rejäl grillning. Bra av aktuellt att inse faran med radikal islam som försöker ta makten i Sverige i framtiden och ställa bra frågor.
Citera
2024-01-25, 00:43
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Har han postat bilder från begravningarna med namn på de 36 döda släktingarna?

Finns lika lite foton som döda hittepå släktingar.
Citera
2024-01-25, 06:31
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Socialdemokraterna är infiltrerade av terrorister av alla de slag. Kristersson har rätt i att det finns en terroristromantik i (S). Jamal El-Hamas är bara ett av många exempel på detta, Kakabaveh ett annat som tom lyckades få betalt ur statskassan för att rösta på arga Andersson i statsminsisteromröstningen. 3.5 miljarder stack (S) åt YPG som är kopplade till terroristerna i PKK. Skamligt och bedrägligt av socialdemokraterna att låtsas som det regnar.
Citera
2024-01-25, 08:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Han blev ju stekt rätt hårt, vilket var bra. Tycker programledaren hade huvudet på skaft med ett djup du inte hittar i t ex TV4.
Det är en rätt svår uppgift han har, han måste ta avstånd från Hamas för svenskarnas skull men han kan inte ta avstånd från dem om han vill behålla respekten hos palestinierna och en del andra invandrargrupper. Då blir det så här.

Hade han kunnat säga: ” Ja, det var dumt av mig att gå på den konferensen, det ångrar jag och Hamas är ett gäng terrorister som med 100% mening kidnappar, våldtar och dödar civila, klart att jag fördömer dem!” Så hade den här saken varit ur världen för åtta månader sedan.
Citera
2024-01-25, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
sedan.

Ja det är ju synd att han inte spelade några anti-hamas kort alls innan kriget började. Då hade det varit lite enklare för honom nu. Men vi har ju alla förstått att han är för Hamas och inte har några skrupler när det gäller att sprida lögner och stödja sin familj att inte följa svenska regler och lagar så länge det är enligt islams regler och lagar. Den här snubben ska inte sitta i vår riksdag. Låt han åka till Gaza eller Västbanken så kan han vara politiker där, men det är klart att det är bekvämare för han här. Rant = slut.
Citera
2024-01-25, 13:41
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det är en rätt svår uppgift han har, han måste ta avstånd från Hamas för svenskarnas skull men han kan inte ta avstånd från dem om han vill behålla respekten hos palestinierna och en del andra invandrargrupper. Då blir det så här.

Hade han kunnat säga: ” Ja, det var dumt av mig att gå på den konferensen, det ångrar jag och Hamas är ett gäng terrorister som med 100% mening kidnappar, våldtar och dödar civila, klart att jag fördömer dem!” Så hade den här saken varit ur världen för åtta månader sedan.
Helt klart att han (eller hans rådgivare inom S) målat in honom i ett hörn där. Eller så är det drevet som målat in honom? Politiker är inga supermänniskor utan ställs inför svåra avvägningar ibland, speciellt kopplat till sina övertygelser.
Citera
2024-01-25, 15:58
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
Det var en rejäl grillning. Bra av aktuellt att inse faran med radikal islam som försöker ta makten i Sverige i framtiden och ställa bra frågor.

Osignerad Ledartext i Expressen idag förvånar och levererar! Bland det bättre jag läst på länge på en ledarsida, klockrent!

https://www.expressen.se/ledare/s-ma...-detta-haveri/
Citera
2024-01-25, 16:38
Medlem
Muslimer lider inte av att dö i krig, det finaste de kan och belönas hos Alah. Vad gnäller de om och varför lägger man kristna värderingar i deras sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in