2023-11-18, 01:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Intressant! Finns faktiskt ytterligare en koppling: har hört att Söderholms k*k kallas för Rovdjuret inom vissa kretser. Ska enligt utsago vara en av Stockholms största. Tror det till och med har hintats om detta i något av AmA-avsnitten. Kanske ett störningsljud(?)
Källa Emil Persson i Fördomspodden? som duschat med Ola

Om det stämmer så är Ola Hermafrodit, det är bara för in det han har i munnen på sig själv https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qi...2776a8ad3c7-lq

Jag noterade deras likhet när Arne i början av Rovdjuret råkar ha munnen öppen och blottar
den mycket ocharmiga dass-gluggen mellan gaddarna, en glugg som delas av Olas oral i Alla mot alla minns jag
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-18 kl. 01:15.
Citera
2023-11-18, 10:07
Medlem
Mnomads avatar
Av nån anledning surrar repriserna av veckan avsnitt i bakgrunden här hemma. I, tror jag, tisdagens program så har de en fråga där svaren på delfrågorna har samma första och sista bokstav. Det rätta svaret på en av delfrågorna är tydligen oikofobi...
Citera
2023-11-20, 23:37
Medlem
Crapmagics avatar
Varför har ingen lyft den här tråden till sida 1 idag? ska allt hänga på mig tycker ni?
Tycker ni verkligen att Erik och Lotta är så tråkiga att det inte är värt ne?

Jag förstår för min del inte Eriks punkiga Pussy Riot tröja? är den ironisk som på 90-talet?

Dags att bli farliga!, kan ingen ta ansvar i studion och uppträda i en Putin t-shirt åtm, det är inte alltför grovt!

Har ni andra i tråden svårt att se skillnad på våldtäkt och ej uttryckt samtycke?
Jag minns att Sam Cook hade ett samtyckesproblem så sent som på 60-talet
när den siste vikingen redan var långt hädangången
"According to the investigation, Cooke was with a woman who claimed he attempted to sexual assault her"
vilket ledde till att han blev knäppt med en puffra, kanske ett rimligt straff för brottet enligt F&F?

Var ligger Al Bufeira? Filip och Fredrik i kontakt med verkligheten om vad vi ska ha varit och lekt nånstans i jobbet på kanal 5
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 00:32.
Citera
2023-11-21, 00:49
Medlem
Crapmagics avatar
Året som Tomas Ravelli var aktiv i Stadskampen var den genialaste frågan redaktionen kommit på, på år och dar, han tog ju över efter Peppe Eng 1999 har jag för mig.
De ska bli kul att se om jag får rätt (edit: självklart hade jag exakt rätt också, ensam om detta i hela Sverige)

Erik gissar på att Stadskampen kan ha visats 1990
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 00:55.
Citera
2023-11-21, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Året som Tomas Ravelli var aktiv i Stadskampen var den genialaste frågan redaktionen kommit på, på år och dar, han tog ju över efter Peppe Eng 1999 har jag för mig.
De ska bli kul att se om jag får rätt (edit: självklart hade jag exakt rätt också, ensam om detta i hela Sverige)

Erik gissar på att Stadskampen kan ha visats 1990

Erik är fruktansvärt usel på årtal, det har visat sig många gånger.
Citera
2023-11-21, 01:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Nej han tittar inte på svensk tv som alla svenska underhållare, men han var bra på det man kunde förvänta sig att han skulle kunna, household names som Shandark etc

Notera också sanningen, att Appelqvists föräldrar eller målsman har i detta detta avsnitt sagt till på skarpen till Lina Thomsgård att inte genomföra oaktsam våldtäkt, utan hon tog honom försynt på armen
https://imgbox.com/3M7Q4Qxu
Han ser dock väldigt stirrig ut och han vill viska "Rör mä inte, jag tål inte dina händer mot min snopp"
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-21 kl. 01:31.
Citera
2023-11-21, 01:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
En annan liten brist hos Erik & Lotta är när varumärkesnamn och dylikt har blivit pixlade och man ska gissa vad som står. Fyra säsonger in och de fattar fortfarande inte att man kan titta på pixlingen och urskilja (på ett ungefär) hur många bokstäver det rör sig om.
Citera
2023-11-21, 01:36
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Så är det ju ja vilket framgår t.ex. här

https://sv.wikipedia.org/wiki/Göta_kanal_(film)

Troligen beror det väl på att den relativt amatörmässiga redaktionen istället kollade på IMDB

https://www.imdb.com/title/tt0082490/

där hans roll som var ganska liten inte listas bland de 20 största i filmen som syns direkt på sidan. Klickar man in på ”All cast & crew” listas den dock.

Ännu ett exempel på att det går lite väl fort ibland när redaktionen skall faktakolla svar och ta fram frågor.

Ett annat exempel är när jag var där på inspelning av ett avsnitt och de hade frågan ”Var har man sett den där jäveln?” och en av personerna var den gamla TCO-ordföranden Björn Rosengren känd för sin porrklubbsskandal. Bilden som visades var dock inte på ”den” Björn Rosengren utan på den betydligt mer okände nuvarande vdn för ABB Björn Rosengren https://automation.se/bjorn-rosengre...nchef-for-abb/

Den historielösa och amatörmässiga redaktionen hade helt enkelt googlat ”Björn Rosengren” och tagit en bild på ABB-Björn istället för på TCO-Björn.

F&F noterade detta under inspelningen och sa att detta inte var rätt person (de kände dock inte igen vem det var). Fredrik fick då googla upp en bild på den rätte Björn på sin mobil och gå fram och visa för lagen genom fönstret på burarna och säga att det var den personen de sökte. Detta är ju inget som kommer med i sändning utan där kan de ju fixa och lägga ut rätt Björn direkt i bild så att misstaget kan döljas.

Jag minns också när jag var på inspelning och de var tvungen att göra avbrott på en kvart för att kolla ett svar som Johan Rabeaus avgett (minns inte exakt vad det var) och det var uppenbart att de satt och googlade under själva inspelningen. Filip blev rejält upprörd vid något tillfälle: "Va f-n vi har inte hela dagen på oss. Se till nu att kolla att det stämmer eller inte, ta in någon annan som kan hantera datorn bättre!" Det slutade med att Rabaeus fick rätt. Märkte att också han blev störd av att det tog sån tid. Det här var en sen 20:00 inspelning som redan blivit försenad och det här var i sista ämneskategorin så alla var väl lite "trötta" antar jag...
Citera
2023-11-21, 01:37
Medlem
Storanglarens avatar
F-n vad snygg Lina Thomsgård var i dagens program. Strålade på ett sätt som hon inte gjort tidigare. Undrar om hon hade ägglossning under inspelningen. Kvinnor brukar få den där lystern då...
Citera
2023-11-21, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej han tittar inte på svensk tv som alla svenska underhållare, men han var bra på det man kunde förvänta sig att han skulle kunna, household names som Shandark etc

Notera också sanningen, att Appelqvists föräldrar eller målsman har i detta detta avsnitt sagt till på skarpen till Lina Thomsgård att inte genomföra oaktsam våldtäkt, utan hon tog honom försynt på armen
https://imgbox.com/3M7Q4Qxu
Han ser dock väldigt stirrig ut och han vill viska "Rör mä inte, jag tål inte dina händer mot min snopp"
Jadu. Du själv verkar inte så jävla begåvad när du idiotförklarar att en person har noll koll på Statskampen samtidigt som du själv skriver om Jean d’Arc som om hon var en sak.
Citera
2023-11-21, 19:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Jadu. Du själv verkar inte så jävla begåvad när du idiotförklarar att en person har noll koll på Statskampen samtidigt som du själv skriver om Jean d’Arc som om hon var en sak.
Jadu, självklart skrev jag en orimlig stavning med flit för att det var kul i stunden, jag vet att hon var ett helgon precis som Erik Haag är i sin pussy riot tröja
Citera
2023-11-21, 20:53
Medlem
zerxezs avatar
När Appelqvist & thomsgård säger att sanskrit är ett germanskt språk, måste vara en av de dummaste svaren genom tiderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in