Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-08, 17:28
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Han resonerar som en tattare, samhällets bottenskrap brukar man kalla dessa personer. Hans språkbruk är under all kritik och jag kan sätta en femma att hans unge kommer få det jävligt tufft i framtiden och det är helt tack vare en efterbliven farsa.
Han är en narcissist och precis som någon skrev så är det han själv han tänker på när han vräker ur sig "leva livet", han vet inte ett piss vad ett barn behöver och det skyltar han stolt med, vilken jävla pissluffare.
Hoppas han försvinner snabbt från Stockholm för här passar han fan inte in.

Det är en nagel i ögat att han verkligen tror att det är en trygg uppväxt för lillan.
Hans unge kommer få pissigt när hon blir äldre.
Men verkar inte vara direkt någon som gör något åt der heller.
Citera
2023-12-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Det är en nagel i ögat att han verkligen tror att det är en trygg uppväxt för lillan.
Hans unge kommer få pissigt när hon blir äldre.
Men verkar inte vara direkt någon som gör något åt der heller.

Han har ju ett beteende som en 13 åring vilket är otäckt med tanke på att han är 34 bast och har ett barn. Vidrigt.
Fattar inte att folk uppmuntrar hans beteende och inte tar avstånd, i och för sig säger det ganska mycket om deras synsätt.
Denne snubbe kommer inte hålla sig långlivad i branschen. Förresten finns det väl ingen i branschen förutom hans brorsa som självmant vill synas vid hans sida. De bör ju tänka på deras egna rykte. Det kan ju gå snabbt utför om man hänger med folk.
Citera
2023-12-08, 17:43
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Han har ju ett beteende som en 13 åring vilket är otäckt med tanke på att han är 34 bast och har ett barn. Vidrigt.
Fattar inte att folk uppmuntrar hans beteende och inte tar avstånd, i och för sig säger det ganska mycket om deras synsätt.
Denne snubbe kommer inte hålla sig långlivad i branschen. Förresten finns det väl ingen i branschen förutom hans brorsa som självmant vill synas vid hans sida. De bör ju tänka på deras egna rykte. Det kan ju gå snabbt utför om man hänger med folk.

Han håller nog inte speciellt länge till inom "sociala medier" ..
Att han medvetet är hemma med sin dotter är bullshit.
Han är som RaskPatrask och tror att han ska slå igenom och bli lika stor som sin bror.
Det tåget har gått.
Bättre han tar ett vanlig kneg igen eller något som är hållbart.
Om han nu tänker på C.
Men dom "lever livet" så det är ju lugnt 😅
Citera
2023-12-08, 17:50
Medlem
Citat:
Dom som uppmuntrar honom är moppepojkar och wannabees...
Jockes luftslott har fått punka det med, tror att hela denna influencertragedi kommer läggas ner 2024

Nya tjejen, har inte en enda bild på Lillen på insta...bara massa pluttinutti med Quasimodo..

Jag tycker riktigt synd om Julia och jag hoppas hon orkar och får hjälp att reda ut sitt helvetesår, så att hon blir en bra mamma för Lillen.
Chrippa klarar det inte.
Citera
2023-12-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Han håller nog inte speciellt länge till inom "sociala medier" ..
Att han medvetet är hemma med sin dotter är bullshit.
Han är som RaskPatrask och tror att han ska slå igenom och bli lika stor som sin bror.
Det tåget har gått.
Bättre han tar ett vanlig kneg igen eller något som är hållbart.
Om han nu tänker på C.
Men dom "lever livet" så det är ju lugnt 😅

Justja, en treåring som förstår innebörden av att "leva livet" och får sin pedagogiska stimulans genom att umgås med sina kusiner

Han är en riktig sopa på alla plan. Praktexempel på pissluffare till farsa.
Han kallar andras barn sossebarn..tillåt mig att skratta!
Tattar-farsa som inte har en aning om hur verkligheten fungerar. Sanningen är ju att han inte vågar eftersom han är ansvarslös och inte passar in någonstans, en riktig tölp är han.
Hans "karriär" kommer vara över snart, patetiska gaphalsar vill ingen beblanda sig med.
Citera
2023-12-08, 20:00
Avstängd
Citat:
Vart kan man läsa om det här?

FUP mot Julias ex.

https://gofile.io/d/WH4LqW
Citera
2023-12-08, 20:09
Avstängd
Tyvärr kommer C få det tufft i skolan.

Problem med sociala samspelet, efter kunskapsmässigt och överviktig. Öppet mål för mobbning. Då kommer inte att ta för sej hjälpa. Eller en skrikande farsa. C är också väldigt passiv och blyg. Hon är så förvirrad.

Hon kommer aldrig få chansen att gå på förskola igen om några år. Resa kan hon göra hela sitt liv.

Fascinerande hur Chrippa hatar både Rask och Sossar. Nog mest ett självförakt.
Citera
2023-12-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tyvärr kommer C få det tufft i skolan.

Problem med sociala samspelet, efter kunskapsmässigt och överviktig. Öppet mål för mobbning. Då kommer inte att ta för sej hjälpa. Eller en skrikande farsa. C är också väldigt passiv och blyg. Hon är så förvirrad.

Hon kommer aldrig få chansen att gå på förskola igen om några år. Resa kan hon göra hela sitt liv.

Fascinerande hur Chrippa hatar både Rask och Sossar. Nog mest ett självförakt.

Invandrare som han ogillar har mer vett och beter sig mer ansvarigt än vad han gör, skrattretande när vräker ur sig skit men själv är han på en ännu lägre nivå. Han är definitionen av samhällets bottenskrap. Han bidrar inte med ett skit till samhället, är kriminell och hämmar sitt barns utveckling.
Han är ju precis en sån som Åkesson inte vill ha i Sverige.

När går deras flytt från Stockholm? Väldigt snart hoppas jag
Citera
2023-12-08, 20:55
Medlem
Citat:
FUP mot Julias ex.

https://gofile.io/d/WH4LqW

Orkar inte läsa igen allt det där. Fick inte fram något med Kräftan heller när jag sökte.

Vet du vart det står om just det där?
Citera
2023-12-08, 21:07
Avstängd
Citat:
Orkar inte läsa igen allt det där. Fick inte fram något med Kräftan heller när jag sökte.

Vet du vart det står om just det där?

Jag ska läsa igenom allt grundligt i helgen så kan svara då 🙂 Men det var ett förhör med Julia där Henrik anmält henne för stöld med mera.

Julia och Chrippa är maskade.
Citera
2023-12-08, 21:14
Medlem
Citat:
Jag ska läsa igenom allt grundligt i helgen så kan svara då 🙂 Men det var ett förhör med Julia där Henrik anmält henne för stöld med mera.

Var exakt såg du konversationen med chrippa? tyckte mest se med hennes egna bror och kompisen nad*a
Citera
2023-12-08, 21:31
Medlem
Citat:

Vad är det för sorgliga människor egentligen de där två?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in