2023-12-29, 13:14
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Det går ofta att hitta en hel del där. Men jag tror man behöver vara betalande kund för att få fram det mest intressanta. Jag har bara ett vanligt gratiskonto och i det här fallet kommer jag inte långt med det.

Jag har betalkonto där, men skulle behöva veta endera hans namn eller den konsultfirma han jobbar på.

Software AG:s linkedinprofil var en återvändsgränd. Skummade igenom deras anställda samt deras kontakter, men ingen gädda.

Men med största sannolikhet har han avslutat ett eventuellt konto på L-in.

Edit: #337
Citera
2023-12-29, 13:15
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Du skriver bra! Dålig stämning hos arbetsgivaren lär det också blivit när han (i vit skåpbil, nån slags budfirma tror jag) som höll på att riva sönder skinnet inklusive T-shirt vid konfrontationen. Sara var sakligt bindgalen, tycker det är en tio-i-topp gäddtorsk. Men det finns många när man börjar nostalgitrippa. Sorry att jag inte lyckas gräva fram den föreställningen.
Menar du denna: https://dumpen.se/2021/08/16/gammelg...-pa-tolvaring/

Dumpens alldeles första konfrontation.
Citera
2023-12-29, 13:16
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Minns inte den men nu blev jag nyfiken! Hassan lär ju ha koll på vem du menar

Det var gammelgäddan som satt och rev och slet.
https://dumpen.se/2021/08/16/gammelg...-pa-tolvaring/
Citera
2023-12-29, 13:20
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Du skriver bra! Dålig stämning hos arbetsgivaren lär det också blivit när han (i vit skåpbil, nån slags budfirma tror jag) som höll på att riva sönder skinnet inklusive T-shirt vid konfrontationen. Sara var sakligt bindgalen, tycker det är en tio-i-topp gäddtorsk. Men det finns många när man börjar nostalgitrippa. Sorry att jag inte lyckas gräva fram den föreställningen.

Ah, han ja! Antar du tänker på "gammelgäddan". Han sitter och kliar sig och sliter i t-shirten som en pundare när Sara bråkar på honom.
Citera
2023-12-29, 13:21
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Menar du denna: https://dumpen.se/2021/08/16/gammelg...-pa-tolvaring/

Dumpens alldeles första konfrontation.

Ah yes, klassiker. Var väl där uttrycket "gädda" myntades också, känns som hon bara sa det i farten och så fastnade det.

Helvete vad ryckig han är för övrigt. Förmodligen resultatet av stresspåslag, men han känns jävligt tjackig där när han sitter och nästan dansar breakdance i förarsätet.
Citera
2023-12-29, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Gott folk.
Jag måste få slå ett slag för #289 (PappaStor), karln som uttryckligen ville göra barn gravida. Han har säkert varit uppe i tråden tidigare.

Sen när han konfronteras så skyller han på precis allt. Från att någon är ute efter honom till AI-manipulation.

Tycker de flesta gäddor är tragiska misslyckanden bortom all räddning men denna lilla jävel vill jag verkligen ge på käften.

Håller med, pappastor kom lite i skymundan pga bajsHank. Hank la sig platt och pappastor skyllde på chat gbt🤣 , Vilket jävla miffo!
Citera
2023-12-29, 13:40
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Ah yes, klassiker. Var väl där uttrycket "gädda" myntades också, känns som hon bara sa det i farten och så fastnade det.

Helvete vad ryckig han är för övrigt. Förmodligen resultatet av stresspåslag, men han känns jävligt tjackig där när han sitter och nästan dansar breakdance i förarsätet.

Ja det där ser onekligen ut som amfetamin ticks...
Citera
2023-12-29, 13:48
Medlem
Citat:
Spännande. Om du vet arbetsplatsen så borde du rimligtvis kunna få fram för- och efternamn.

Vi vet fortfarande inte om han verkligen heter Robin.

Jag har fått information han jobbar där.
Ifall det stämmer eller inte så vill jag vara 100.
Jag vill inte hänga ut fel gädda liksom.
Citera
2023-12-29, 14:34
Medlem
Sommargays avatar
Kungen av borås #331.

Båda makarna verkar ha fått skyddade personuppgifterna då de står som "hittas ej", "sidan saknas" osv då man klickar på sökresultaten i google och går ej att söka på i personsöktjänsterna. Inte så vanligt att någon mer än gäddan får skyddade så det är lite annorlunda. Och trist såklart då det brukar fås pga. hot.
Citera
2023-12-29, 14:58
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Kungen av borås #331.

Båda makarna verkar ha fått skyddade personuppgifterna då de står som "hittas ej", "sidan saknas" osv då man klickar på sökresultaten i google och går ej att söka på i personsöktjänsterna. Inte så vanligt att någon mer än gäddan får skyddade så det är lite annorlunda. Och trist såklart då det brukar fås pga. hot.
Båda makarna finns ju fortfarande kvar på mrkoll. På merinfo.se och ratsit är dom borttagna. Antagligen så har dom själva valt att dölja sig från vissa sajter. Det brukar gå att göra temporärt.

Jag vet att frugan till Kuk eller basket? (Napp #327) tog bort sig från ratsit innan publicering.
Citera
2023-12-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittanforst
Håller med, pappastor kom lite i skymundan pga bajsHank. Hank la sig platt och pappastor skyllde på chat gbt🤣 , Vilket jävla miffo!

Att Hank "råkade" fota sin kuk när han satt och chattade och marinerade sig i doften av "ett bajs" är definitivt äckligt, men betydligt harmlösare än det sjuka i att försöka övertala ett barn att skaffa barn med pappastorgäddan. Otroligt att pappastor inte blev utkastad med huvudet före där hemma, men han mutade kanske frugan med glass.
Senast redigerad av Florman 2023-12-29 kl. 15:18.
Citera
2023-12-29, 15:14
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Båda makarna finns ju fortfarande kvar på mrkoll. På merinfo.se och ratsit är dom borttagna. Antagligen så har dom själva valt att dölja sig från vissa sajter. Det brukar gå att göra temporärt.

Jag vet att frugan till Kuk eller basket? (Napp #327) tog bort sig från ratsit innan publicering.

På Ratsit kan man göra sig själv till "dold träff", att man endast syns för ratsits medlemmar när man söker direkt på Ratsit och inte via google etc. Man kan inte bara välja att ta bort sig själv helt och hållet från Ratsit, utan det är endast för folk med skyddade uppgifter.

331 finns inte på Ratsit som dold träff ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in