Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-31, 09:36
  #9289
Medlem
MP-44s avatar
kan vara så att någon vuxen har klivit in och visat linnea vad chrippa håller på med. och att hon då blivit så förbannad att hon raderat hans konton och dragit. och nu står han där utan både kanal och ingen som längre kan ta blanco lånen till hans leverne. för med hans skulder så kan han inte äga jackshit. bara sätta andra i skuld.
Citera
2023-12-31, 10:24
  #9290
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
kan vara så att någon vuxen har klivit in och visat linnea vad chrippa håller på med. och att hon då blivit så förbannad att hon raderat hans konton och dragit. och nu står han där utan både kanal och ingen som längre kan ta blanco lånen till hans leverne. för med hans skulder så kan han inte äga jackshit. bara sätta andra i skuld.

Vad är det han håller på med?
Att han är jobbig?
Genuin fråga, för jag vet inte vad du refererar till
Citera
2023-12-31, 11:10
  #9291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
kan vara så att någon vuxen har klivit in och visat linnea vad chrippa håller på med. och att hon då blivit så förbannad att hon raderat hans konton och dragit. och nu står han där utan både kanal och ingen som längre kan ta blanco lånen till hans leverne. för med hans skulder så kan han inte äga jackshit. bara sätta andra i skuld.

Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Vad är det han håller på med?
Att han är jobbig?

Genuin fråga, för jag vet inte vad du refererar till


Att han är en dömd knarkare?

Att han öppet tipsar folk om langare?

Att han inte har några vänner?

Att han sett till att mamman till hans barn är skuldsatt för livet? Att han misshandlat henne psykiskt?

Att han deklarerar för 200K/året?

För att han har konsumtionsskulder på snart 2M kr?

Att han inte avser att betala tillbaka skulderna?

Att han tvingas skaffa målvakt för att ha bil?

Att han som 30-åring flörtar med barn?

Att han låtsas vara influenser utan att ha några samarbeten eller social medier?

Att han som 34 år gammal fullständigt saknar ägodelar eller tillgångar som alla normala har?

Att han inte sköter sin hygien?

Att han muskler är resultatet av mångårig doping?

Att helt saknar intressen utöver gymmet?

Att han försöker outa folk som kritiserar honom?

Att han dagligen utfordrar ungen med godis?

Att han inte låter ungen umgås med andra barn?

Att han inte avser att göra den samhällstjänst han dömts till?

Att flickvännen får stå för hyreskontrakt i tredje hand?

All han utreds för skattebrott och brott mot bokföringslagen?



Att allt - precis allt - han säger är antingen lögner eller förvrängningar?


Om föräldrarna till ungen som han gromade när hon gick i årskurs 9 faktiskt inser ovanstående, kanske när de såg honom slafsa i sig av gratissillen på julbordet, låt fan för att normala föräldrar försöker få dottern att fatta att hon är fel väg...!
Citera
2023-12-31, 11:11
  #9292
Medlem
se8035s avatar
Skulle gissa på att både Chrippa och Linnea har blkvit hackade
Citera
2023-12-31, 11:22
  #9293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Att han sett till att mamman till hans barn är skuldsatt för livet?

Att han tvingas skaffa målvakt för att ha bil?

Att han inte avser att göra den samhällstjänst han dömts till?

All han utreds för skattebrott och brott mot bokföringslagen?

fast hur vet du de där?
att han skuldsatte j, att han har målvakt på bilen, inte tänker avtjäna sitt straff o har en pågående utredning?
Citera
2023-12-31, 11:28
  #9294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Att han är en dömd knarkare?

Att han öppet tipsar folk om langare?

Att han inte har några vänner?

Att han sett till att mamman till hans barn är skuldsatt för livet? Att han misshandlat henne psykiskt?

Att han deklarerar för 200K/året?

För att han har konsumtionsskulder på snart 2M kr?

Att han inte avser att betala tillbaka skulderna?

Att han tvingas skaffa målvakt för att ha bil?

Att han som 30-åring flörtar med barn?

Att han låtsas vara influenser utan att ha några samarbeten eller social medier?

Att han som 34 år gammal fullständigt saknar ägodelar eller tillgångar som alla normala har?

Att han inte sköter sin hygien?

Att han muskler är resultatet av mångårig doping?

Att helt saknar intressen utöver gymmet?

Att han försöker outa folk som kritiserar honom?

Att han dagligen utfordrar ungen med godis?

Att han inte låter ungen umgås med andra barn?

Att han inte avser att göra den samhällstjänst han dömts till?

Att flickvännen får stå för hyreskontrakt i tredje hand?

All han utreds för skattebrott och brott mot bokföringslagen?



Att allt - precis allt - han säger är antingen lögner eller förvrängningar?


Om föräldrarna till ungen som han gromade när hon gick i årskurs 9 faktiskt inser ovanstående, kanske när de såg honom slafsa i sig av gratissillen på julbordet, låt fan för att normala föräldrar försöker få dottern att fatta att hon är fel väg...!

Tillgångar som alla normala har?
(Du vet att man kan vara en vettig människa utan att att sitta på en massa tillgångar jag har många vänner som är hur bra personer som helst men saknar "tillgångar")

Att han inte sköter si hygien?
(Hur kan du veta detta? Eller sitter du o kollar på alla hans videos och spekulerar om detta? Jag tror ej han har sämre hygien än andra och om han skulle ha det so what?)

Saknar intressen utöver gymmet?
(Jag vet ej om du kollar runt dig men de FLESTA saknar stora intressen de flesta har som intresse o kolla film/serier då tycker jag ändå gymmet kan vara ett riktigt bra intresse)
Samt när blev det ett krav att ha flera intressen? Ska han börja spela pingis också så du blir nöjd?

Samma sak med vänner?
(Nu följer jag ej hans videos men är det något som gör han till en sämre människa om han inte har några vänner?)

Resten av dina punkter vet jag inget om då jag ej följer honom men du verkar väldigt bitter och hatisk och känns som att du greppar efter allt du kan få tag om honom aom kan ses som dåligt.
Citera
2023-12-31, 11:35
  #9295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Tillgångar som alla normala har?
(Du vet att man kan vara en vettig människa utan att att sitta på en massa tillgångar jag har många vänner som är hur bra personer som helst men saknar "tillgångar")

Att han inte sköter si hygien?
(Hur kan du veta detta? Eller sitter du o kollar på alla hans videos och spekulerar om detta? Jag tror ej han har sämre hygien än andra och om han skulle ha det so what?)

Saknar intressen utöver gymmet?
(Jag vet ej om du kollar runt dig men de FLESTA saknar stora intressen de flesta har som intresse o kolla film/serier då tycker jag ändå gymmet kan vara ett riktigt bra intresse)
Samt när blev det ett krav att ha flera intressen? Ska han börja spela pingis också så du blir nöjd?

Samma sak med vänner?
(Nu följer jag ej hans videos men är det något som gör han till en sämre människa om han inte har några vänner?)

Resten av dina punkter vet jag inget om då jag ej följer honom men du verkar väldigt bitter och hatisk och känns som att du greppar efter allt du kan få tag om honom aom kan ses som dåligt.

Inser du att du försöker försvara en person som överensstämmer med dessa punkter?
Citera
2023-12-31, 12:02
  #9296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Skulle gissa på att både Chrippa och Linnea har blkvit hackade

Någon som då absolut inte tycker om detta par.
Om de nu troligen vet vem det kan vara så är det definitivt någon i deras närhet/som de haft att göra med.
Citera
2023-12-31, 12:16
  #9297
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Skulle gissa på att både Chrippa och Linnea har blkvit hackade
Fast då borde ju Jocke skrivit att dem båda var hackade. Nu skrev han enbart chrippa...
Och vad är det för människa som lyckas hacka båda deras konton samtidigt?
Citera
2023-12-31, 12:32
  #9298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Han ska bli så mycket mer än så han ska bli en "livscoach" haha
Vad han ska lära om livet är för mig en gåta dock.....

Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
O han brukar klanka ner på folk som ej jobbar o betalar skatt....
Jag tror fan han har kostat samhället mer än de invandrare han brukar klaga på speciellt när man hör gans storys om saker han förstört i sin ungdom.

Här kan vi prata om kasta sten i glashus och han säger att han ska bli livscoach haha vem fan vill ha en livscoach av någon som drunknar i skulder
.

Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Jag har så svårt att fatta varför man lägger så mycket pengar på märkeskläder innan man skaffar sig lite riktiga tillgångar så som en fastighet och aktier.
Visst man kan lyxa till det med märkeskläder men då gör man väll det efter man "säkrat" sin övriga ekonomi hyffsat
.

Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Tillgångar som alla normala har?
(Du vet att man kan vara en vettig människa utan att att sitta på en massa tillgångar jag har många vänner som är hur bra personer som helst men saknar "tillgångar")


Att han inte sköter si hygien?
(Hur kan du veta detta? Eller sitter du o kollar på alla hans videos och spekulerar om detta? Jag tror ej han har sämre hygien än andra och om han skulle ha det so what?)

Saknar intressen utöver gymmet?
(Jag vet ej om du kollar runt dig men de FLESTA saknar stora intressen de flesta har som intresse o kolla film/serier då tycker jag ändå gymmet kan vara ett riktigt bra intresse)
Samt när blev det ett krav att ha flera intressen? Ska han börja spela pingis också så du blir nöjd?

Samma sak med vänner?
(Nu följer jag ej hans videos men är det något som gör han till en sämre människa om han inte har några vänner?)

Resten av dina punkter vet jag inget om då jag ej följer honom men du verkar väldigt bitter och hatisk och känns som att du greppar efter allt du kan få tag om honom aom kan ses som dåligt.
Intressant hur du verkar svänga i tankebanorna kring snubben du inte har någon koll på, men ändå nu känner ett behov av att försvara.
Märkligt.

Trist att youtubekarriären fick ett så snöpligt slut🤷‍♂️
Citera
2023-12-31, 13:00
  #9299
Medlem
Yungvidzibois avatar
Skönt att hans Youtubekonto är borta
Hans videos gick ju ändå bara ut på att skrika så mycket som möjligt och göra en massa clickbait. För min del får hans kanal gärna vara borta permanent.
Citera
2023-12-31, 13:06
  #9300
Avstängd
Dopys avatar
Även om han fått sin Instagram, Youtube och memmo hackad så går det väl att skapa en ny? Så man kan informera om vad som händer, osv.
Och fortsätta tjäna pengar på memmo, medans dem löser detta.

Det är konstigt att han går total tystnad. Det känns ju som att det hänt något stort.

Hoppas lilla C är trygg och inte blev drabbad av vad som än hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in