Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-31, 13:13
  #9301
Medlem
MP-44s avatar
killen med stor och stöddig attityd flyttade till stockholm. och jag skrev redan då i tråden att han eventuellt skulle råka illa ut då det finns gott om folk som ja... kan göra sin grej där. det går inte att gapa som i mjölby direkt.
Citera
2023-12-31, 13:42
  #9302
Medlem
Men om alla hans plattformar nu skulle vara hackade.. Varför dolde ”hackaren” hans Memmo och YT kanal men lät Instagram kontot vara öppet?
Citera
2023-12-31, 13:42
  #9303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Intressant hur du verkar svänga i tankebanorna kring snubben du inte har någon koll på, men ändå nu känner ett behov av att försvara.
Märkligt.

Trist att youtubekarriären fick ett så snöpligt slut🤷‍♂️

Som sagt jag följer ej honom på youtube men kollat in några klipp när denna tråd dök upp.
Så därav reserverar jag mig att jag kanske missar mycket i det jag skriver då jag max lyssnat 1-2h på denna kille.
Dock mest "analyserar" från andra youtubers.

Man kan ha delade åsikter om en människa.
Jag tycker som fortfarande att han bör fixa sina skulder innan han pratar om att vara livscoash.
Samt att han blr brösta sitt anvsar att göra rätt för sig här i sverige.

Men de punkterna jag påpeka sen tycker jag bara var konstiga att påpeka om honom så som hans hygien etc det är bara en massa onödiga påhopp.
__________________
Senast redigerad av trefemmor 2023-12-31 kl. 13:45.
Citera
2023-12-31, 14:17
  #9304
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Som sagt jag följer ej honom på youtube men kollat in några klipp när denna tråd dök upp.
Så därav reserverar jag mig att jag kanske missar mycket i det jag skriver då jag max lyssnat 1-2h på denna kille.
Dock mest "analyserar" från andra youtubers.

Man kan ha delade åsikter om en människa.
Jag tycker som fortfarande att han bör fixa sina skulder innan han pratar om att vara livscoash.
Samt att han blr brösta sitt anvsar att göra rätt för sig här i sverige.

Men de punkterna jag påpeka sen tycker jag bara var konstiga att påpeka om honom så som hans hygien etc det är bara en massa onödiga påhopp.
Jag tycker personligen inte om att ge sig på folks utseende.
Men eftersom Chrippa medvetet regelbundet attackerar andra människors utseende, och gör grova påhopp på andra människor, t.o.m kritiserar utseendet på små barn. Då känner jag att han får faktiskt tåla att folk gör samma sak emot honom
(för att förtydliga, emot honom, han har valt att vara offentlig, aldrig okej att ge sig på hans barn, även om han kritiserar andra barns utseende)
Citera
2023-12-31, 14:19
  #9305
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Men om alla hans plattformar nu skulle vara hackade.. Varför dolde ”hackaren” hans Memmo och YT kanal men lät Instagram kontot vara öppet?
Kanske för att han tjänar pengar på youtube och memmo så länge dem är öppna? men ja, det är konstigt, enklast vore ju att bara radera allt ifall man ville radera skiten. Men nej, något är skumt med denna historia.
Citera
2023-12-31, 14:21
  #9306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Även om han fått sin Instagram, Youtube och memmo hackad så går det väl att skapa en ny? Så man kan informera om vad som händer, osv.
Och fortsätta tjäna pengar på memmo, medans dem löser detta.

Det är konstigt att han går total tystnad. Det känns ju som att det hänt något stort.

Hoppas lilla C är trygg och inte blev drabbad av vad som än hände.

Ja det får man hoppas att det inte är någon oskyldig som blivit drabbad.
Något mycket lurt med detta då exet hoppar in helt plötsligt. Samtliga i hans närhet avvek väldigt snabbt från deras normala sociala medie-beteende så något udda är det.

Hans brorsa skrev "..Om han vill berätta..."
Det tyder ju på att de vet vem eller vilka det är och kanske skämmigt att gå ut med någon information ?

Om det inte är något larvigt pr-trick så har han definitivt gjort något riktigt dumt denna gång.
Citera
2023-12-31, 14:24
  #9307
Medlem
"When a channel is deleted, all of the channel's content, including videos, comments, and subscriber information, is removed from YouTube's servers. This data is not recoverable once the channel has been deleted."

Så blir det att skapa en ny kanal och grinda upp denna för Chrippa tror ni? eller kommer han att söka jobb som svetsare?

Memmo kan han iofs fortsätta med framöver och få in lite småslantar iaf.

Tur han har pengar undanstoppat enligt han själv.
Citera
2023-12-31, 14:25
  #9308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja det får man hoppas att det inte är någon oskyldig som blivit drabbad.
Något mycket lurt med detta då exet hoppar in helt plötsligt. Samtliga i hans närhet avvek väldigt snabbt från deras normala sociala medie-beteende så något udda är det.

Hans brorsa skrev "..Om han vill berätta..."
Det tyder ju på att de vet vem eller vilka det är och kanske skämmigt att gå ut med någon information ?

Om det inte är något larvigt pr-trick så har han definitivt gjort något riktigt dumt denna gång.

pr-trick? Hans kanal är borta, finito! Så vad ska pr-tricket gå ut på? Grinda upp en ny kanal?

Klart han borde skämmas att inte ha bättre säkerhet som edgy content creator!
__________________
Senast redigerad av Knarkblomman 2023-12-31 kl. 14:28.
Citera
2023-12-31, 14:28
  #9309
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja det får man hoppas att det inte är någon oskyldig som blivit drabbad.
Något mycket lurt med detta då exet hoppar in helt plötsligt. Samtliga i hans närhet avvek väldigt snabbt från deras normala sociala medie-beteende så något udda är det.

Hans brorsa skrev "..Om han vill berätta..."
Det tyder ju på att de vet vem eller vilka det är och kanske skämmigt att gå ut med någon information ?

Om det inte är något larvigt pr-trick så har han definitivt gjort något riktigt dumt denna gång.
Håller med, han måste ha gjort bort sig något fruktansvärt denna gången. Linnea är knäpptyst också
Citera
2023-12-31, 14:48
  #9310
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast då borde ju Jocke skrivit att dem båda var hackade. Nu skrev han enbart chrippa...
Och vad är det för människa som lyckas hacka båda deras konton samtidigt?
Man kommer åt bådas emailadresser troligtvis genom wifi.
De använder samma lösenord till allt

I dagarna får vi en update.
Citera
2023-12-31, 14:51
  #9311
Medlem
Kan de va el lobo som pröjjsat nån att kapa chrippas skit? Knappast kim carbonara...
Citera
2023-12-31, 14:51
  #9312
Avstängd
Privattaxins avatar
Tur att jag laddade ner hela chrippas kanal nyligen. Så jävla roligt att kolla på detta grottmongo sitta och skrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in