Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-18, 18:07
  #8701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
En narcissist ber aldrig om ursäkt.


Det är ju klart men kan väl få önsketänka
Citera
2023-12-18, 18:10
  #8702
Medlem
Grus-Olles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/fnt6GNP

Christofer kommer jaga fler...🙄

Kanske ett sätt att fortsätta skapa "kontent" till kommande vloggar. Han vill väl förstås impa på sina följare som avgudar honom i vått och tort.
Citera
2023-12-18, 18:15
  #8703
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tid verkar du uppenbarligen ha med dina 12000 inlägg.

Som jag nämnde lagt ner för mycket tid på tråden nåt jag känt i månader.

Fakta är och går att läsa i mina inlägg att jag tröttnat och knappt kollar hans videos längre. Knappast gått från 100 till 0. Ser mig inte som en hater heller. Jag har skrivit positiva saker, inte hållit med om allt negativt och inte gått på i verkliga livet.
Citera
2023-12-18, 18:19
  #8704
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tid verkar du uppenbarligen ha med dina 12000 inlägg. Märks att du blev skakig av händelsen och jag hoppas på att detta blir startskottet för att fånga flashback drängar som spelar allan bakom skärmen.


Lycka till med det, såvida din inlägghistorik avslöjar vem du är. Snuten kommer inte åt fb, tror du då att nå bönder från Mjölby lyckas med det?

Antar att 400Ben förlikade sig med Jocke och därav så får anaboladvärgen det lugnt också!
Citera
2023-12-18, 18:21
  #8705
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det har dem säkert men dem misstar det och tror att det är fb som skall fly
Det komiska är ju att båda två försöker fly ifrån sig själva, vi som inte är flygande apor har nu hamnat i skottgluggen.

Det är svårt att tro att dessa herrar närmar sig 40 och har flera barn

Chrippa borde tagga ner ett par snäpp, han ät extremt pinsam just nu och då menar jag inte det faktum att han låtsas vara rik med sina lån och fakekläder.
__________________
Senast redigerad av knark-kungen 2023-12-18 kl. 18:23.
Citera
2023-12-18, 18:22
  #8706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Själv drar jag till Åre kommande veckor men kommer att hålla koll på revyn

Åre i all ära, men själv är man igång att packa ihop familjen till varmare breddgrader och är tillbaka när solen börjat titta fram i Sverige igen
Får kika in här om det uppdaterats något nytt emellanåt
Citera
2023-12-18, 18:24
  #8707
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Nu får du lugna dig lite, du är ju hans största fan som går igång så fort någon kritiserar hans otäcka beteende.
Varför blir du så känslig?

Kritiserar hans otäcka beteende????
Ni diskuterade hans längd i veckor. Hur är hans längd så viktigt och intressant?
Ni grinar över att han har har ungen med sig på gymmet. pga säkerhetsrisk. När flera andra kedjor låter barnen vara med.
Ni lägger energi på att ola-conny är dyrare på memo eller vad de heter.
Han har skulder han inte vill betala.
Han leker rik men är fattig enligt er.
Hans barn går inte på förskola

För en vanlig svensson är det där inte så otäckt.
Ni hittar nålar i halmen, nålar som inte ens finns där. Det gör mig känslig
Citera
2023-12-18, 18:35
  #8708
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Kritiserar hans otäcka beteende????
Ni diskuterade hans längd i veckor. Hur är hans längd så viktigt och intressant?
Ni grinar över att han har har ungen med sig på gymmet. pga säkerhetsrisk. När flera andra kedjor låter barnen vara med.
Ni lägger energi på att ola-conny är dyrare på memo eller vad de heter.
Han har skulder han inte vill betala.
Han leker rik men är fattig enligt er.
Hans barn går inte på förskola

För en vanlig svensson är det där inte så otäckt.
Ni hittar nålar i halmen, nålar som inte ens finns där. Det gör mig känslig


Precis och jag hade fullständigt skitit i det om han inte varit på Rask om exakt samma sak, även sagt att Rask är orsaken till att frugan sitter hos fogden. J har också skulder hos fogden, är Chrippa anledningen till det? Och nej jag gillar inte heller Rask, men hatar dubbelmoralen.

Han var mentalt otrogen med en 16 åring som 27 årig man.

Hans dotter är 3.5 år och går med blöja och har ingen fast punkt utan färdas på pappas håll igång aktiviteter hela tiden.

Han svarar kaxigt mot alla som inte håller med honom. Ord som pissluffare, bidragstagare, få se din lönespec är massa jävla svammel.

Gym som tillåter barn har en hörna för barn där man kan kolla böcker eller kolla på medhavd padda. Chrippa sätter sin unge med 1kg godis bredvid vikterna. För att hans behov ska gå först så lär det bli på det viset.

Försök inte försköna massa grejer, om du vill kan jag nämna 100 till grejer.
Citera
2023-12-18, 18:37
  #8709
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Kritiserar hans otäcka beteende????
Ni diskuterade hans längd i veckor. Hur är hans längd så viktigt och intressant?
Ni grinar över att han har har ungen med sig på gymmet. pga säkerhetsrisk. När flera andra kedjor låter barnen vara med.
Ni lägger energi på att ola-conny är dyrare på memo eller vad de heter.

För en vanlig svensson är det där inte så otäckt.
Ni hittar nålar i halmen, nålar som inte ens finns där. Det gör mig känslig

Allt detta är jag oskyldig till. Jag har bara "bekräftat" hans längd under diskussion.

Jag förstår inte varför man klämmer ihop alla "haters".

Ingen har tagit fram vad det är som är så hemskt jag skrivit på 1 200 inlägg. Inte gått på ungen eller Linnea direkt. Men jag känner mycket att jag klämts in bland alla "haters" och har ansvar för allt det.
Citera
2023-12-18, 18:50
  #8710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Allt detta är jag oskyldig till. Jag har bara "bekräftat" hans längd under diskussion.

Jag förstår inte varför man klämmer ihop alla "haters".

Ingen har tagit fram vad det är som är så hemskt jag skrivit på 1 200 inlägg. Inte gått på ungen eller Linnea direkt. Men jag känner mycket att jag klämts in bland alla "haters" och har ansvar för allt det.

Om du är så oskyldig varför jagade Chrippa dig? Varför ringde Jocke dig, eller mailade han?
Citera
2023-12-18, 18:54
  #8711
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om du är så oskyldig varför jagade Chrippa dig? Varför ringde Jocke dig, eller mailade han?

För att han vet att 400Ben har festat tillsammans med Jocke, att de är från samma håla typ. Därför blev 400Ben ett enkelt byte då de hade saker att gå på för att få fram rätta identiteten. Finns många fler här som skrivit betydligt värre grejer än 400Ben. Och vad fan spelar det för roll egentligen, vi ska inte prisa någon som beter sig som Chrippa gjort senaste året. Han var bättre innan psykosen!
Citera
2023-12-18, 18:57
  #8712
Avstängd
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Kritiserar hans otäcka beteende????
Ni diskuterade hans längd i veckor. Hur är hans längd så viktigt och intressant?
Ni grinar över att han har har ungen med sig på gymmet. pga säkerhetsrisk. När flera andra kedjor låter barnen vara med.
Ni lägger energi på att ola-conny är dyrare på memo eller vad de heter.
Han har skulder han inte vill betala.
Han leker rik men är fattig enligt er.
Hans barn går inte på förskola

För en vanlig svensson är det där inte så otäckt.
Ni hittar nålar i halmen, nålar som inte ens finns där. Det gör mig känslig
Otäcka beteenden.
Hotar att åka hem till en människa som kritiserat honom, åka till den personens jobb, åka till den personens föräldrar.
Tror aldrig jag hört eller sett honom bete sig så här, jag tror fortfarande han hamnat i en psykos eller liknande.

Och som jag sagt tidigare, oftast diskuterar man sånt chrippa ljuger om.
Han ljög om sin längd.
Att ha med ungen på gymmet är farligt för barnet, klart folk kommer diskutera när han gör saker som kan skada hans barn.
Skulderna, återigen diskuteras det eftersom han ljuger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in