2024-01-05, 23:35
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Förnamn:
Samma förnamn som Kalle Anka har på danska.

Efternamn: Samma efternamn som Lasse Brandebys största roll

Arbetsort för sju år sedan (Oklart var han bor nu än så länge: Samma som ”#Napp 106, jag trodde hon var fjorton”

Bildsök på dessa så får ni finfina bilder på Gäddan i sin fina uniform, nu kan han ju bytt till kamouflage men ganska tveksamt.
Däremot har han nog bytt stad.
Snyggt! Tack för det.
Citera
2024-01-05, 23:36
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Kan ändå inte låta bli att undra vad 342an känner nu... lär ha (hade) relativt normalt/högt anseende. Ångest?

Jag har precis beställt hem pizza med kl halv tolv och får lätt ångest över det lite smått dekadenta i det. Tänk då på ångesten den liraren har.... Ringer man runt och förklarar sig till nära och kära eller gömmer man sig under sängen? Vad tar man ens vägen?

Haha, jadu.. inge kul när polare, gamla extjejer, kollegor, familj kommer veta att man är pedofil, gillar korthåriga barn och har vårtor på sin 3 fingrar grova kuk.

Jag hade nog stängt av telefonen och supit ner mig.
Citera
2024-01-05, 23:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Förnamn:
Samma förnamn som Kalle Anka har på danska.

Efternamn: Samma efternamn som Lasse Brandebys största roll

Arbetsort för sju år sedan (Oklart var han bor nu än så länge: Samma som ”#Napp 106, jag trodde hon var fjorton”

Bildsök på dessa så får ni finfina bilder på Gäddan i sin fina uniform, nu kan han ju bytt till kamouflage men ganska tveksamt.
Däremot har han nog bytt stad.
Vi har alltså för-, efternamn och tidigare arbete. Men blir ändå ett helvete att försöka lista ut vem av alla med samma namn det är.
Citera
2024-01-05, 23:39
Medlem
Citat:
Kan ändå inte låta bli att undra vad 342an känner nu... lär ha (hade) relativt normalt/högt anseende. Ångest?

Jag har precis beställt hem pizza med kl halv tolv och får lätt ångest över det lite smått dekadenta i det. Tänk då på ångesten den liraren har.... Ringer man runt och förklarar sig till nära och kära eller gömmer man sig under sängen? Vad tar man ens vägen?

Du äter pizza, han ligger förhoppningsvis i fosterställning på eller under sängen.
Citera
2024-01-05, 23:39
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
342 facebook nere, håller utkik på linkedin

Linkedin uppdaterad, "Viktor H. "Och profilbilden borttagen.
Citera
2024-01-05, 23:41
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:

Ja ingen roligt sits och långtgående konsekvenser... Det blir ett wakeupcall om hur bra man har det i sin enkla kanske t.o.m trista vardag. De ska va gott å leva som grabbarna i macken sjunger
Citera
2024-01-05, 23:41
Medlem
Johan51s avatar
Citat:
Haha, jadu.. inge kul när polare, gamla extjejer, kollegor, familj kommer veta att man är pedofil, gillar korthåriga barn och har vårtor på sin 3 fingrar grova kuk.

Jag hade nog stängt av telefonen och supit ner mig.

"Inte kul" tror jag sammanfattar hans kväll väl
Citera
2024-01-05, 23:43
Medlem
Citat:
Linkedin uppdaterad, "Viktor H. "Och profilbilden borttagen.
Vad är IT-guruns nuvarande arbete?
Citera
2024-01-05, 23:43
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
"Inte kul" tror jag sammanfattar hans kväll väl

Han sitter uppenbarligen as we speak och uppdaterar sina sociala medier.
Undrar hur djungeltrumman ljuder, fylls telefonen med sms, arga meddelanden på messenger?
Det är endå otroligt hur det alltid rensas på internet efter publicering..
Citera
2024-01-05, 23:48
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vi har alltså för-, efternamn och tidigare arbete. Men blir ändå ett helvete att försöka lista ut vem av alla med samma namn det är.
Ja, det lär inte bli nådigt.

Han ska tydligen vara gift och ha 2 barn..
Citera
2024-01-05, 23:55
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Då är man iallafall inte traktens värsta person. Robinson-gäddan vinner klart på målfoto

Haha, japp. ForensikerPeddot med sin vårtiga kuk vinner i dumhet iaf.
Citera
2024-01-05, 23:56
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Hittade #341s LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/anders-o-a93262143/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in