Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 11:18
  #17005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur fan kan flashbackare så totalt explodera efter "senaste nytt"? Vi har blivit matade med fejk news i två veckor och ingen har trott på allt som kom från Jockeponken och hans springisar. Nu plötsligt tror ni på allt. På mindre än 12 timmar har allt vänt i 180 grader??
Jag tror i alla fall att dem trollar med flashbackarna. Jocke fick ingen guldbagge igår, men efter det här så kan han till och med få en oscar i glänsande guld
Det är helt klart ett gäng psykopater som härjar, och jag har haft svårt för att tro på någonting. Jag har mest väntat på att något i det hela spricker.

Hur det än är så är det oerhört läskigt att beskåda vad de sysslar med, vad som än kommer fram att de har sysslat med.
Citera
2024-01-16, 11:18
  #17006
Medlem
"Nästa drama väntar kring hörnet"

Vad var det jag sa (skrev)
Citera
2024-01-16, 11:20
  #17007
Medlem
Linnea la ut på sin TT för fyra dagar sen att jag tror inte ni är redo för comebacken ä… några dagar kvar… så måste varit detta
Citera
2024-01-16, 11:20
  #17008
Medlem
Snubben väljer bort sitt barn än en gång.
Så ni som försvarat C här att han är så jävla bra och han minsann ska få upprättelse och buhu.

Vill ni säga något?
Citera
2024-01-16, 11:22
  #17009
Medlem
dunderCs avatar
Hahaha detta är helt tappat att dom går tillbaka till varandra.

Låga odds på inom 1 år att Linnea går och rökar vid barnvagnen, båda är arbetssökande (Chrippa har nyss canclat sig själv så han är körd med Memo och Youtube) och hyr i andra hand i Mjölby?
Citera
2024-01-16, 11:22
  #17010
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Snubben väljer bort sitt barn än en gång.
Så ni som försvarat C här att han är så jävla bra och han minsann ska få upprättelse och buhu.

Vill ni säga något?

Ja nog värre för dom som försvarat Linnea som tar tillbaka mannen som slått ut alla tänderna osv osv 🤣
Citera
2024-01-16, 11:23
  #17011
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
grov misshandel var ingångsvärdet, det ändrades senare till endast misshandel
Det där mejlet skickades dock efter häktningsförhandlingen...
Citera
2024-01-16, 11:24
  #17012
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 389wantedSock
Skulle det inte vara förhandling igår 15/1 eller blev den framflyttad? Snubben behöver som ngn tidigare skrev omhändertas då han uppenbarligen fått en grov sne psykos
Det skulle varit förhandling 15/1 om chrippa satt fortsatt häktad, vilket han inte gjorde.
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-01-16 kl. 12:16.
Citera
2024-01-16, 11:25
  #17013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Tror de kommer bo i en husbil
Åka runt å göra content i Sverige

” en dag till Ullared , tappade plånboken ”
Bild på husbilen och klippt dit en plånbok

Bra content

De kör runt i husbilen året om
Tut tut
Mimar till gangster låtar på TikTok

Tills han återigen blir av med körkortet ..då blir det nya problem
Citera
2024-01-16, 11:25
  #17014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är helt klart ett gäng psykopater som härjar, och jag har haft svårt för att tro på någonting. Jag har mest väntat på att något i det hela spricker.

Hur det än är så är det oerhört läskigt att beskåda vad de sysslar med, vad som än kommer fram att de har sysslat med.

Psykopater haha.. Det är ett par WT-bröder med tillhörande pajasdiagnoser som skiter fullständigt i varandra ena dagen och sedan älskar varandra andra dagen. Finns tusentals likadana familjer i Sverige men skillnaden är att dessa väljer att lägga ut allt på nätet för allmän beskådan.

De har hållit på så här på tuben i typ 10 års tid och kommer fortsätta i 10 år till, inget nytt under solen men alltid lika underhållande för oss andra.
Citera
2024-01-16, 11:26
  #17015
Medlem
Plastartikels avatar
Vilken jävla twist! Fram med popcornen.
Som att glo på en spännande film
Citera
2024-01-16, 11:27
  #17016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Ja nog värre för dom som försvarat Linnea som tar tillbaka mannen som slått ut alla tänderna osv osv 🤣

Det där med tänderna påstods från C sida, ingenting som L gick ut med.

Det här är ju en vrickad cirkus som är helt obegriplig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in