Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 19:57
  #17605
Medlem
HRTs avatar
Så här galna är inte folk på riktigt!
Citera
2024-01-16, 19:58
  #17606
Medlem
pazeras avatar
Hahahaha vad är detta? 00-talets Bonnie och Clyde-historia? Error 404- på alla hjärndöda chrippa/jockeboi/Anjo-fans?

Hur ska Anjo ta denna kritiken? Blir det skottpengar som utlovas från Lundell-huset finansierat av kanal 5?

Var är alla konspirationsteoretiker?
Citera
2024-01-16, 19:58
  #17607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Exakt som jag trodde.
Hade varit intressant att se videon utan att fångvaktaren hade suttit bakom ryggen hela tiden.

Fick heller ingen klarhet i varför han friat till Julia för två dagar sen men är med fångvaktaren nu.
Han kanske har hunnit bli institutionsskadad på sin 7 dagarsvistelse och helt enkelt inte klarar sig utan en plit konstant närvarande.

Var det han som skrev att han hade friat?
Citera
2024-01-16, 19:58
  #17608
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Exakt som jag trodde.
Hade varit intressant att se videon utan att fångvaktaren hade suttit bakom ryggen hela tiden.

Fick heller ingen klarhet i varför han friat till Julia för två dagar sen men är med fångvaktaren nu.
Han kanske har hunnit bli institutionsskadad på sin 7 dagarsvistelse och helt enkelt inte klarar sig utan en plit konstant närvarande.


Instutionsskada
Citera
2024-01-16, 19:58
  #17609
Medlem
SAMMANFATTNING AV SENASTE VIDEO FRÅN CHRIPPA

- Munnen går på CHRIPPA konstant och saliven sprutar. Linnea sitter tyst som en mus och ser helt apatisk ut. Säger typ 2 meningar.

-CHRIPPA FÖRMILDRAR allt som skett, alla bråkar. Han är inte felfri själv.

- CHRIPPA uppger att det ALDRIG har förekommit våld där Chloe blivit slagen.

- CHRIPPA spottar på ANJO och JULIA att det har skapat detta drev mot Linnea

- CHRIPPA är lack att Banjo tjänat 200k på deras bekostnad.

- CHRIPPA är lack på att Chloe fått bevittna skit hos JULIA med hennes ex och att det är värre än det som skett i hans närvaro.

- CHRIPPA är utesluten från sin familj och vänner har sagt upp kontakten

- CHRIPPA uppger att texterna han skrivit i häktet formades då han mådde dåligt. Tar tillbaka dess innebörd och tycker det är fel att folk sprider det (läs banjo)

- CHRIPPA väljer kärleken före barnet.

- CHRIPPA bryter ihop emellan åt.

- CHRIPPA "lånade" jockes bil men den står fint parkerad på Landvetter och parkeringen är betald

- DET KOMMER KOMMA FLER VIDEOS! STAY TUNED, VI KOMMER TAPPA HAKAN UPPGER KRÄFTAN!
Citera
2024-01-16, 19:58
  #17610
Medlem
Chrippa sa ”jag har älskat Linnea i så många år” i videon
Wot?!
Blir ju pedofilvarning på den, tjejen är ju knappt byxmyndig nu.

Nä fy faan.
Hej då chrippa. Lycka till.
__________________
Senast redigerad av eyecreate 2024-01-16 kl. 20:02.
Citera
2024-01-16, 19:59
  #17611
Medlem
Wow 😮

Jag finner inga ord för vad jag nyss beskådat på ’bröderna bergs’ kanal.

Det här är så sjukt att det knappt går att greppa det.

Den ena är ju sjukare än den andra och anklagelserna haglar åt alla håll 😳
Citera
2024-01-16, 19:59
  #17612
Medlem
Något jag reagerade på är att det där talet kan inte ha varit skrivet av chrippa. Vissa ord kunde han inte ens uttala såsom "rannsaka" eller lägger in ordet "kontext" så meningen blir helt cp.

Man kan nästan se hur Linnea har kört upp armen i röven på chrippa och använder honom som en sån buktalardocka.

Sedan vet jag inte hur vanligt det är att använda så grova ord som Linnea har gjort i sms eller som chrippa har gjort, men jag kan säga att det är inget jag gör.

För mig så är det sjukt omoget beteende!
Citera
2024-01-16, 20:00
  #17613
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
SAMMANFATTNING AV SENASTE VIDEO FRÅN CHRIPPA

- Munnen går på CHRIPPA konstant och saliven sprutar. Linnea sitter tyst som en mus och ser helt apatisk ut. Säger typ 2 meningar.

-CHRIPPA FÖRMILDRAR allt som skett, alla bråkar. Han är inte felfri själv.

- CHRIPPA uppger att det ALDRIG har förekommit våld där Chloe blivit slagen.

- CHRIPPA spottar på ANJO och JULIA att det har skapat detta drev mot Linnea

- CHRIPPA är lack att Banjo tjänat 200k på deras bekostnad.

- CHRIPPA är lack på att Chloe fått bevittna skit hos JULIA med hennes ex och att det är värre än det som skett i hans närvaro.

- CHRIPPA är utesluten från sin familj och vänner har sagt upp kontakten

- CHRIPPA uppger att texterna han skrivit i häktet formades då han mådde dåligt. Tar tillbaka dess innebörd och tycker det är fel att folk sprider det (läs banjo)

- CHRIPPA väljer kärleken före barnet.

- CHRIPPA bryter ihop emellan åt.

- CHRIPPA "lånade" jockes bil men den står fint parkerad på Landvetter och parkeringen är betald

- DET KOMMER KOMMA FLER VIDEOS! STAY TUNED, VI KOMMER TAPPA HAKAN UPPGER KRÄFTAN!


Januari börjar bra med drama. Tycker mest synd om barnet.
Citera
2024-01-16, 20:00
  #17614
Medlem
Vänta nu lite. Sa han på riktigt ”De har låst in henne (3 åringen) i en skrubb medan de jobbat”. Wtf??? Det kan ju inte stämma, hoppas jag.
Citera
2024-01-16, 20:01
  #17615
Medlem
HELVETE vad tydligt det är att Chrippa sitter och säger saker han inte menar medan förövaren sitter bredvid och ser till att han följer manus med sitt Borderline-stoneface. Vad hände med allt du berättade för dina vänner om hur hemsk Linnea är efter att du kom ur häktet? Vad hände med kärleksbreven och frieriet till Julia bara ett par dagar innan du helt plötsligt flyr med L? Så många frågetecken som du väljer att inte berätta om.

Synd att hennes hållhake är så stark att han offrar all sin stolthet på det här sättet. Krokodiltårarna är väldigt torra på din kind.
Citera
2024-01-16, 20:01
  #17616
Medlem
Cokeers avatar
Jävla idioter. Skäms över att jag stöttat Chrille genom detta. Han påstår att Linnea är den bästa personen, vad säger din egen dotter? Du har förstört din egen familj, snyggt jobbat, idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in