Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 19:55
  #17593
Medlem
Har en känsla av att Chrippa kommer vara med i en "allvarlig olycka" med fel utgång eller nåt.
Citera
2024-01-16, 19:55
  #17594
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Känns som att rask och anjo kommer åka få fina anmälningar om förtal, helvete vad sne han är på dessa två. anjo har tjänat över 200k på dessa videos sen chrippa åkte in i häktet.

Svårt att anmäla fakta och skrivna anteckningar.
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17595
Medlem
Lajlikes avatar
Hon är otroligt söt Linnea, det kan man faktiskt inte ta ifrån henne. Har även svårt att se att hon ska vara så pass "störd" som Anjo, jocke etc försökt få det att framstå som.

Kör hårt Chrippa läser du det här hoppas jag på riktigt att du i hjärtat känner att du gör rätt för dig
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Jag ber till varenda gud som finns att Rask åker på en förtalsanmälan och torskar än en gång.

Rask är nog den första som får ett brev
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17597
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Allt han skrev i häktet är tydligen sagor nu. Det är fan sinnessjukt hur Linnea lyckats ta makten över någon man trodde var stark mentalt.

Ja det är galet, kvinnlig list ska inte underskattas.
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17598
Medlem
Hur blåsta Chrippa och Wt-ligan är så förstår jag att han är upprörd över hur det hela sköttes under tiden han satt häktad. Säga vad man vill om Chrippa, han är körd i huvudet, men att profetera på hans barn under tiden han inte har något att säga till om är sjukt. Han har all rätt att vara så in i helvetes förbannad på exakt alla som blandat sig i.
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17599
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Hon är otroligt söt Linnea, det kan man faktiskt inte ta ifrån henne. Har även svårt att se att hon ska vara så pass "störd" som fan Anjo, jocke etc försökt få det att framstå som.

Kör hårt Chrippa läser du det här hoppas jag på riktigt att du i hjärtat känner att du gör rätt för dig

Luktar incel här
Citera
2024-01-16, 19:56
  #17600
Medlem
Detta va nog de sjukaste, ja ja du och olof k delar samma cell snart see yaaa
Citera
2024-01-16, 19:57
  #17601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Svårt att anmäla fakta och skrivna anteckningar.

förtal handlar inte om det är sant eller inte.
Citera
2024-01-16, 19:57
  #17602
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Hon är otroligt söt Linnea, det kan man faktiskt inte ta ifrån henne. Har även svårt att se att hon ska vara så pass "störd" som Anjo, jocke etc försökt få det att framstå som.

Kör hårt Chrippa läser du det här hoppas jag på riktigt att du i hjärtat känner att du gör rätt för dig


Citera
2024-01-16, 19:57
  #17603
Medlem
Exakt som jag trodde.
Hade varit intressant att se videon utan att fångvaktaren hade suttit bakom ryggen hela tiden.

Fick heller ingen klarhet i varför han friat till Julia för två dagar sen men är med fångvaktaren nu.
Han kanske har hunnit bli institutionsskadad på sin 7 dagarsvistelse och helt enkelt inte klarar sig utan en plit konstant närvarande.
Citera
2024-01-16, 19:57
  #17604
Medlem
Intressant.

Vilka bör vara skitnödiga nu?
Julia? Anjo? Polarn Gurra? Rask? Brorsorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in