Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-17, 07:08
  #18193
Medlem
Jag undra lite varför den senaste videon som jacke gjort på brödernaberg om Linnea att hon är ett pyscho får ligga kvar om nu chrippa har tillgång till kanalen. Jag menar han försvarar Linnea stenhårt om att allt om henne är lögner ändå ligger videon kvar på deras kanal.
Citera
2024-01-17, 07:22
  #18194
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Hur och vart har det utryckts av C att dotterns inte är hans ?


I liven.
Citera
2024-01-17, 07:29
  #18195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
I liven.

Du menar att Anjo eller Julia skulle ha sagt det?
Citera
2024-01-17, 07:30
  #18196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har hört samma!

Sekten lär vara ett ökänt mormonsällskap, kallade Saltsjöbröderna, som tydligen ska förespråka polygami och tror på spöken, de uppmanar medlemmarna att sexualisera barn och driver tesen att alla har rätt att bygga lego i smaklösa kläder.
Ledsen att göra dig besviken, men det är konstigt nog inte Bröderna Berg-Lundell, utan Henke, Jullans ex's familjemperium som härskar över Örebros korvimperium och vuxengodisaffärer, om jag förstått det hela rätt.
Som alltid, follow the money och som den vise Leif GW brukar säga: hata slumpen.

Jag måste tala i gåtor, eftersom man inte vill göra sig ovän med fel personer. Fienden kommer i många skepnader.
Att däremot förminska olämpligheten med att låta ett litet oskyldigt barn titta på Pippi med hemlige bossen, talar för att ALLA "vuxna" har åsidosatt Chloes säkerhet och behov.

Just nu befinner sig en treåring gisslan i lillbossens bostad, redo för att byta ett liv för ett liv.

Man kan tro att detta är en drogpsykos, men det är en liten flickas verklighet just nu, men hon är så liten och leker med nya kompisar

Så sjukt

#polis
#socialtjänsten
#räddabarnen
#tafasthjärnornabakom
Citera
2024-01-17, 07:33
  #18197
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu kan någon kanske svara på vad Anjo har med Chrippas val av kvinna att göra? Har man en kompis som får ihop det med en tjej man inte gillar så går man väl inte igång på det där sättet, han var ju helt rabiat. Man skulle tro att det Chrippa varit otrogen mot Anjo,
Känner Anjo ens Julia? Vet hon vad hon har blivit indragen i?




#uraskanielden

+10 👍
Det blir bara mer och mer pinsamt, jävla dagis som blandar sig i två vuxna människors liv till allmän beskådan för hela Sverige..
Citera
2024-01-17, 07:33
  #18198
Medlem
Den här röran slår allt Jocke någonsin har varit inblandad i förut.
Bråket mellan Chrippa och Jocke va pinsamt jobbigt, men det här😳

Jag somnade ifrån liven på youtube igår och jag vet inte om jag ska lyssna klart på det, man blir ju snurrig för mindre.

Men om nu Chrippa ev har sagt att lilla Chloe inte är hans dotter och andra elaka saker.

Hur i hela helvetet tänker dem när de lägger ut det för allmän beskådan och något som lilla Chloe sedan kan ta del av?

Vill man någonsin berätta något så vidrigt för sitt barn någongång i deras liv?

Jag tyckte Julia gick långt över gränsen när hon berättade för Chloe TRE ÅR att pappa va hos polisen.
Varför? Vad är syftet? Att skapa oro i sitt barn är väl det sista man vill göra för sitt barn.

Och nu det här?

Istället för att förklara att man har tagit ’en liten del ur ett större sammanhang’, så snurrar Chrippa omkring med ord han inte förstår, som ’kontext’.
Det är väl i sig ganska oviktigt, men ändå.

Anjo vet inte heller vad ’ledande frågor’ är och vad det handlar om, det är så pinsamt att höra hur han bortförklarar det om och om igen med ren okunskap.

Lilla Chloe behöver komma bort från allt det här /omgående, hon behöver stabila vuxna omkring sig med rutiner och trygghet.
Julia är inte mycket till mor hon heller.

Julia som har gått igenom tragedi efter tragedi ser förvånansvärt pigg och glad ut. 🤔

Och så mycket som Anjo nämner Flashback så blir det övertydligt hur mycket han grottar ned sig i trådarna här.

Men fortsättning följer, vi har många katastrofer framför oss att beskåda.
Det här är nog långt ifrån över.

Jag tycker det är både tragiskt och tröttsamt, men följer det hela ändå, det är ju nya twister hela tiden och jag är mest förundrad över hur de lyckas och inte minst, hur de orkar.
Citera
2024-01-17, 07:35
  #18199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke är som Anjo. Det enda som skiljer dem är att Jocke kan fejkgråta och där är Anjo för mycke MAN. Glöm aldrig det Anjo är en MAN
Hur förklarar man cirkusen i en polisanmälan?
Orden tar slut och man riskerar att bli hämtad och bortförd i en tröja med fasta lägen
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-17 kl. 07:52.
Citera
2024-01-17, 07:48
  #18200
Avstängd
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag undra lite varför den senaste videon som jacke gjort på brödernaberg om Linnea att hon är ett pyscho får ligga kvar om nu chrippa har tillgång till kanalen. Jag menar han försvarar Linnea stenhårt om att allt om henne är lögner ändå ligger videon kvar på deras kanal.
Cash naturligtvis. Den har 160k views so far.
Citera
2024-01-17, 07:50
  #18201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Haha , nu när chrippa är under bussen vilket alla verkar ha velat att han vart sen dag ett så går man på Anjo för Flashback har fått som Flashback vill, ingen stöttade chrippa , men nu när han är påväg åt HELT fel håll då jävlar stöttar man och pushar på ordentligt såklart, så gott det går, varför stöttade man inte chrippa innan, men nu när han är på fel bana då ska man passa på o stötta, folk här vill verkligen se folk gå misslyckade för alla som sitter här är ett par sadister utan några liv.

Hela tråden har varit emot honom sedan i somras när han bedrog Julia och lämnade sin familj för en 10år yngre tjej han ville byta ut frugan mot. "Nu när han är påväg åt helt fel håll" bullahit, visst han hade hatare innan han lämnade sin familj men majoriteten av hatet har kastats mot honom sedan i somras och många såg att detta skulle implodera förr eller senare. Det är först nu Youtube Sverige och alla 14åriga chrippa da kräfta fanboys också ser hur sjuk han är och hatar honom dock.
Citera
2024-01-17, 07:52
  #18202
Medlem
Jag förstår inte varför måste de bo hemma hos Anjo nu helt plötsligt? Och varför måste han se till att de har mat i magen?
Citera
2024-01-17, 07:52
  #18203
Medlem
510.000 views på 12h ändå
Citera
2024-01-17, 07:53
  #18204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Cash naturligtvis. Den har 160k views so far.
Ja, Anjo med rätt att hota har aldrig haft så bra visningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in