Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-15, 20:06
Medlem
Offerviljas avatar
Finns det en enda nationell person som vid något tillfälle har bett om ursäkt för att de sålde sig som horor när de ville samarbeta med den extremsionistiska podcasten Ingrid & Conrad? Varenda person i hela rörelsen gick in i en total Ingrid & Conrad-psykos. Det här är det absolut sjukaste som jag någonsin har varit med om i hela mitt liv. Människor är så fruktansvärt obehagliga och läskiga varelser. Varför kan ingen bara erkänna att de var knäppa och be om ursäkt för det som de höll på med?
Citera
2024-01-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Kan du svara på varför kontrajihadist är ett skällsord?
Nu är jag ingen NS:are, men en kontra-jihadist är en person som inte förstår vad Zionister verkligen håller på med. Det är främst muslimska män som kommer till väst-världen, och detta är inte organiskt, utan organiserat. Genom att fylla västvärlden med en massa muslimer, leder det till att västerlänningar som inte förstår sig på deras manipulativa strategi, stödjer Israel i deras krig mot muslimer i Mellanöstern.

Dessutom, en kontra-jihadist står upp för allting som muslimer generellt sett är emot, vilket resulterar i att personen blir en Liberal. Detta är givetvis också planerat, och det är därför de väljer ut just muslimer när de organiserar stora flykting-strömmar till väst.

Lägg märke till hur vänsterpartier och högerpartier fungerar i väst. Vänsterpartier är oftast emot vad Israel sysslar med, men deras politik är verkligen inte bra för väst. Högerpartier, vars politik ofta är bra för väst, stödjer oftast Israel. Republikanerna i USA stödjer Israel, betydligt mer än Demokraterna. SD i Sverige stödjer Israel, mer än andra partier. Ser du Zionisternas strategi bakom detta? De tänker ungefär så här, "antingen ska ditt land ha en politik som är dålig för ditt land och som förstör ditt land, eller så ska ditt land ha en politik som är bra för ditt land, men som till 100% stödjer Israel".

En kontra-jihadist är en västerlänning som utgår ifrån vad han/hon ser i media osv. Han/hon ser en massa muslimer komma till väst och göra si och så, men han/hon reflekterar inte över vilka det är som verkligen ligger bakom allt detta, och det är verkligen inte muslimer. Zionisterna vill att du ska vara en kontra-jihadist. De vill att västvärlden ska kriga mot muslimer i Mellanöstern för deras skull. Men när har Israel någonsin stöttat västvärlden med någonting? Aldrig.
Citera
2024-01-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Nu är jag ingen NS:are, men en kontra-jihadist är en person som inte förstår vad Zionister verkligen håller på med. Det är främst muslimska män som kommer till väst-världen, och detta är inte organiskt, utan organiserat. Genom att fylla västvärlden med en massa muslimer, leder det till att västerlänningar som inte förstår sig på deras manipulativa strategi, stödjer Israel i deras krig mot muslimer i Mellanöstern.

Det här går inte ihop. Du säger att muslimsk invandring inte är organisk - detta utan belägg. Det betyder per definition att det är organiserat av islamistiska grupper. Det är vad en del kontrajihadister säger. Sen säger du att kontrajihadister inte förstår. Du säger detta efter att du givit dem rätt.

Hur får du för dig att alla i väst skulle stödja Hamas om det inte vore för invandringen?

Citat:
Lägg märke till hur vänsterpartier och högerpartier fungerar i väst. Vänsterpartier är oftast emot vad Israel sysslar med, men deras politik är verkligen inte bra för väst. Högerpartier, vars politik ofta är bra för väst, stödjer oftast Israel. Republikanerna i USA stödjer Israel, betydligt mer än Demokraterna. SD i Sverige stödjer Israel, mer än andra partier. Ser du Zionisternas strategi bakom detta? De tänker ungefär så här, "antingen ska ditt land ha en politik som är dålig för ditt land och som förstör ditt land, eller så ska ditt land ha en politik som är bra för ditt land, men som till 100% stödjer Israel".

Det finns ingen "zionist" (det stavas s på svenska, inte med z) strategi bakom det. Politik som är bra för mitt land tycker jag låter bra och det oavsett vad "zionister" tänker om saken.

Citat:
En kontra-jihadist är en västerlänning som utgår ifrån vad han/hon ser i media osv. Han/hon ser en massa muslimer komma till väst och göra si och så, men han/hon reflekterar inte över vilka det är som verkligen ligger bakom allt detta, och det är verkligen inte muslimer. Zionisterna vill att du ska vara en kontra-jihadist. De vill att västvärlden ska kriga mot muslimer i Mellanöstern för deras skull. Men när har Israel någonsin stöttat västvärlden med någonting? Aldrig.

Det där är kontraintuitivt. De som är emot kontrajihadister är definitivt mer "online" än kontrajihadister. Kontrajihadister sägs ju vara boomergubbar- och tanter.

Det må så vara att "zionisterna" vill att västvärlden ska kriga för deras räkning men det har aldrig hänt och ser inte ut att hända.

"Ligger bakom allt detta" - vad?
Citera
2024-01-17, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det här går inte ihop. Du säger att muslimsk invandring inte är organisk - detta utan belägg. Det betyder per definition att det är organiserat av islamistiska grupper. Det är vad en del kontrajihadister säger. Sen säger du att kontrajihadister inte förstår. Du säger detta efter att du givit dem rätt.

Hur får du för dig att alla i väst skulle stödja Hamas om det inte vore för invandringen?

Det finns ingen "zionist" (det stavas s på svenska, inte med z) strategi bakom det. Politik som är bra för mitt land tycker jag låter bra och det oavsett vad "zionister" tänker om saken.

Det där är kontraintuitivt. De som är emot kontrajihadister är definitivt mer "online" än kontrajihadister. Kontrajihadister sägs ju vara boomergubbar- och tanter.

Det må så vara att "zionisterna" vill att västvärlden ska kriga för deras räkning men det har aldrig hänt och ser inte ut att hända.

"Ligger bakom allt detta" - vad?
Nej, det är inte jihadistiska grupperingar som ligger bakom. Det är globalister och Sionister som ligger bakom det. George Soros och the open society foundation är ett exempel.
Citera
2024-01-17, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Boomers dominerar på sociala medier som Facebook, Twitter/X, och är storkonsumenter av massmedia.
Citera
2024-12-10, 22:59
Medlem
Offerviljas avatar
Var den nationella rörelsens kärlek till Ingrid & Conrad bra eller dålig?

Som alla vet så var ju Sveriges alla nationella under en period helt besatt av att få samarbeta med Ingrid & Conrad.

Var det enligt er bra eller dåligt gjort av dem?

Samarbetet var mycket bra och Pär-Ingrid Öberg är en konungason?

Samarbetet var dålig och DFS borde be om ursäkt och betala tillbaka pengar till oss Motgifts-medlemmar?
Citera
2024-12-10, 23:27
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Som alla vet så var ju Sveriges alla nationella under en period helt besatt av att få samarbeta med Ingrid & Conrad.

Samarbetet var dålig och DFS borde be om ursäkt och betala tillbaka pengar till oss Motgifts-medlemmar?

Gick delar av pengarna till Ingrid?
Citera
2024-12-11, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Kallar du Dan och magnus för Dan-Ingrid eller Magnus ingrid? blir extremt patetiskt när du ska raljera om Pär-Ingrid hela tiden. det är inget vedertaget alias för Pär Öberg, vill man ha en seriös diskution nämner man folk vid namn. Folk som inte är i din värld kommer in och läser inlägg och ser tex "Pär-Ingrid" kopplar inte nödvändigtvis till rätt person. Håll gärna lite högre nivå på dina inlägg blir bara löjligt med retsamma namn så där, oj han talade positivt om Ingrid för 6-7 år sedan ett par gånger och har inte haft med henne och göra sedan dess..

Ingrid visade ju sig vara en riktig råtta, borde man folk insett det tidigare? möjligen. jag har aldrig gillat henne men när folk i från alla möjliga håll lyfter diskutioner så kan det vara bra, dock är ingenting med henne bra som jag ser det

"Conrad" har jag egentligen ingenting emot, han kom in i den nationella svängen en annan väg än många andra och jag tror knappast han har något med ingrid att göra nuförtiden.

Det är ju framför allt Ingrids kappvänderi som är patetiskt.. ju fler folk som öppnar ögonen för vettiga saker är ju alltid bra hon kan säkert ha nån eloge för att fört samtal som fått folk att gräva vidare. men samtidigt är hennes senare uttalanden och ställningstagningar och israel bjudresor totalt oförlåterliga.

Vet ärligt talat inte heller vad den där saken är att älta, jag tror många som haft med henne och göra fått sig en tanke ställare och kommer säkert inte göra om samma misstag.

Tänk framåt istället för att älta någon som är väldigt irrlevant och passe, alla inblandade lär ju insett att det var ett stort misstag Dfs Dan, Dfs Magnus, Nmr Pär etc... och hon kommer aldrig bli insläppt i rörelsen igen så ....
Citera
2024-12-11, 11:02
Moderator
sm910difs avatar
Ämnen på samma tema sammanfogade.

/Mod
Citera
2024-12-11, 14:54
Medlem
-Hengpung-s avatar
På det stora hela var det nog ett misstag, ja. Jag har heller inget emot Conrad. Han är lätt att tycka om och har hjärtat på rätt ställe, till skillnad från Sionistqvist som alltid varit knäpp och en uppblåst narcissist som ingen tycker om förutom Zlatan-Maria. Nu sitter de båda skånska klimakteriekossorna i sin podd och hyllar den "koooUUUUUUunseRRRvativa regeringen" till skyarna och tror att Trump ska rädda oss från ondskan och återkristna USA. Dessa två kärringar alltså. I särklass de två absolut sämsta journalisterna i Sverige.
Citera
2024-12-15, 06:57
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
På det stora hela var det nog ett misstag, ja. Jag har heller inget emot Conrad. Han är lätt att tycka om och har hjärtat på rätt ställe, till skillnad från Sionistqvist som alltid varit knäpp och en uppblåst narcissist som ingen tycker om förutom Zlatan-Maria. Nu sitter de båda skånska klimakteriekossorna i sin podd och hyllar den "koooUUUUUUunseRRRvativa regeringen" till skyarna och tror att Trump ska rädda oss från ondskan och återkristna USA. Dessa två kärringar alltså. I särklass de två absolut sämsta journalisterna i Sverige.

Senaste avsnittet?
Citera
2024-12-22, 19:31
Medlem
Offerviljas avatar
Vilken nationell person vågar bli den första att be om ursäkt för sin kärlek till Ingrid Sionistqvist? Den människan ska jag älska, avguda och göra vad som helst för i resten av mitt liv. Inget nazistäckel har hittills visat någon som helst ångest över sitt beteende. Det senaste avsnittet av Dagens Svegot handlade bland annat om hur pålitliga och hederliga Dan Eriksson och Magnus Söderman hela tiden har varit... Svin, äckel och jag känner ganska mycket att jag vill kräkas av er ofattbara ondska och ynklighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in