Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
La märke till en sak. Bilden på Chrippas instagram story där de ska ”avslöja allt” är ju på han och Linnea. Men han hade en flesta film han skulle ha ut innan som han spelade in för några dagar sedan, han la ju upp en bild på det med på stories.. det var bara han, gråtandes.

Så den filmen kommer vi aldrig få se? Nu kommer vi bara få se filmen han och Linnea gjort ikväll på deras hotellrum. Hon har sett till att det blir så alltså och vi kommer att få se en annan historia än det som faktur , troligtvis hänt.

Tänkte på det också, det var nog en video han spela in direkt efter att han kom ut, sen gick han tillbaka till linnea och deleta den videon.
Citera
2024-01-16, 18:08
Medlem
Kan det va så att Linnea har en enorm hållhake på Chrippa. Nåt riktigt fult han gjort som bara hon vet om. Nåt som är fulare än att gå tillbaka till henne. Så han väljer det som gör minst ont.

Eller så är hon gravid och hotar med abort om han inte är kvar hos henne.
Citera
2024-01-16, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ROB
Kan det va så att Linnea har en enorm hållhake på Chrippa. Nåt riktigt fult han gjort som bara hon vet om. Nåt som är fulare än att gå tillbaka till henne. Så han väljer det som gör minst ont.

Så är det.
Citera
2024-01-16, 18:10
Medlem
Snälla ge honom inte en massa views på videon han lägger upp. Jag kommer fan inte kolla. Räcker med att någon ser det så diskuterar vi det på forumet. Vore så kul om ingen vill se hans jävla piss video.
Citera
2024-01-16, 18:11
Medlem
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Snälla ge honom inte en massa views på videon han lägger upp. Jag kommer fan inte kolla. Räcker med att någon ser det så diskuterar vi det på forumet. Vore så kul om ingen vill se hans jävla piss video.

Håller med!!!! Mass anmäl den eller filma av den och lägg ut på egen kanal.
Citera
2024-01-16, 18:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Ingen ide att argumentera med idioter.
Du är en hatare som har bestämt dig hur det är, för att du vill att det ska vara så.
Jag låter dig leva i din bubbla. Kan citera dig när fupen kommer ut så får vi se om du kniper käft då.
På återseende.
Är det idiotiskt att inte tro på allt Anjo säger, att inte blint lyda Anjo?
Är det idiotiskt att vara källkritisk? Att ifrågasätta saker och påståenden som saknar bevis?
Jag är ingen hatare. Men jag är jävligt källkritisk och tänker inte tro att något måste vara 100% sant bara för att någon på youtube sa det, jag kräver bevis innan jag tror på saker.

Ska bli intressant att se om det Chrippa säger i videon stödjer det du har skrivit och påstått om och om igen i denna tråd.
Citera
Medlem
Citat:

Varför skulle han bry sig om hon hotade med abort?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
47 blad där han bland annat berättar att han fick ont i håret...
Kanske bra att den där "storyn" inte kommer ut

47 sidor djupsinnigheter. Skabbe Skabbräv skildrar när han får stryk i den stora "lyxvillan" (!?):

"[---] håret gör ont och jag viker ner kroppen".
https://i.ibb.co/QQ02Vpf/Screenshot-...29-Gallery.jpg

"Håret gör ont", HÅÅÅÅÅÅÅRET, HAHAAAAHA!!

Blir både augustpris och DN Kultur riktigt snart för den store poeten.
Citera
2024-01-16, 18:15
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
47 blad där han bland annat berättar att han fick ont i håret...
Kanske bra att den där "storyn" inte kommer ut
Ha ha det tror jag oxå. Texten är nog mer en kavalkad i självömkan, än något som kan hjälpa andra.
Citera
2024-01-16, 18:16
Medlem
Ricins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
47 sidor djupsinnigheter. Skabbe Skabbräv skildrar när han får stryk i den stora "lyxvillan" (!?):

"[---] håret gör ont och jag viker ner kroppen".
https://i.ibb.co/QQ02Vpf/Screenshot-...29-Gallery.jpg

"Håret gör ont", HÅÅÅÅÅÅÅRET, HAHAAAAHA!!

Blir både augustpris och DN Kultur riktigt snart för den store poeten.
Handstilen ser ut att vara skrivet av en tjej. Jag menar, handstilen är för "fin" för att vara kille.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är det idiotiskt att inte tro på allt Anjo säger, att inte blint lyda Anjo?
Är det idiotiskt att vara källkritisk? Att ifrågasätta saker och påståenden som saknar bevis?
Jag är ingen hatare. Men jag är jävligt källkritisk och tänker inte tro att något måste vara 100% sant bara för att någon på youtube sa det, jag kräver bevis innan jag tror på saker.

Ska bli intressant att se om det Chrippa säger i videon stödjer det du har skrivit och påstått om och om igen i denna tråd.
Tror du att chrippa säger sanningen om linnea sitter brevid? På riktigt? 😂

- "Tjejen här brevid, min flickvän alltså, har misshandlat mig och min dotter. Men vi drar ett streck över det, visst linnea?"

- "Ja det stämmer det jag gjort, jag har ändrat mig nu"
Citera
Medlem
Citat:

Då hade väl inte Skabbe friat till Julia för en vecka sen...? Varför "skådespelet" efter häktningen om han inget val hade än att blidka L?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in